Lacrimi-simptomul descarcarii
,,Lacrimile sunt cuvintele pe care inima nu le va putea rosti niciodata"
,,Lacrimile sunt acolo unde exista sentimente!",,Lacrimile sunt ca ploaia. Doar ca nu spala strazi, ci suflete!"
,,Acolo unde exista lacrimi, sigur exista si sentimente"
,,Sunt amintiri care te vor face mereu sa-ti curga o lacrima"...sau mai multe...
Toate aceste statusuri sunt adevarate, dar vreau sa va explic si de ce.
Lacrima este o secretie lichida din glandele lacrimale care porneste din coltul extern al ochiului ce este eliminata prin doua canale. Atunci cand plangi, se elibereaza o substanta lichida numita lizozim care ajuta la curatarea organismului.
Este bine sa plangi, ajuta mult pentru organism, insa ce-i prea mult strica. Nimeni nu spune sa nu versi lacrimi, dar in cantitate mare poate fi nociv pentru organism. Totusi, daca ai inceput sa plangi, nimeni nu prea te poate opri, doar tu poti. Este atat de dureros cand vrei sa te opresti din plans dar totusi nu poti... De la prea multe lacrimi, poti lesina sau chiar ajunge la spital pentru coma depresiva. Poti chiar si muri, depinde de fiecare.
Unii plangem mai putin, altii mai mult. Acest lucru nu ni-l putem controla. Nici nu trebuie sa ne abtinem, daca ne abtinem toate lacrimile se strang si ajungem sa ne imbolnavim la ficat. Se zice ca atunci cand un om ramane fara lacrimi, inseamna ca nu mai are suflet. Este adevarat, lacrimile provin de la emotiile ce ne ucid pe dinauntru si incercam sa le eliminam din orgoliul nostru. Daca nu mai putem plange, inseamna ca nu mai avem emotii. Un om ce nu are emotii, nu este om.
Lacrimile pot fi de tristete, suferinta, fericire, nervi, iubire sau melancolie.
Lacrimile de tristete sunt acele lacrimi care le versi atunci cand suferinta este atat de mare, incat nici nu-ti poti stapani emotiile. Deobicei lacrimile acestea se varsa fara martor, dar sunt sigura ca fiecare dintre noi a varsat macar o data lacrimi in fața cuiva. Aceste lacrimi eu le vars aproape in fiecare zi, mai mult sau mai putin.
Cand versi lacrimi de iubire, ele, in multe cazuri, sunt lacrimi de tristete. Toti oamenii care au iubit macar o data au experimentat lacrimile de iubire. Nu exista dragoste fara lacrimi. Daca n-ar exista si suferinta, n-ar mai fi iubire.
Lacrimile de fericire sunt acele lacrimi care pur si simplu pot fi comparate cu o ,,explozie de sentimente". Doar un fapt de extaz maxim, fericire absoluta le poate cauza. Aceste lacrimi am experimentat doar o singura data in viata, din cate imi amintesc, pacat ca au fost cauzate de o minciuna si niste sperante false care mai tarziu s-au transformat in lacrimi de iubire/tristete.
Lacrimile de nervi sunt cauzate de la un fapt care te-a enervat atat de tare incat emotiile negative din tine au iesit la iveala. Cu totii am trecut prin asa ceva. Eu de la lacrimi de nervi, am trecut la lesin. Nu doresc la nimeni un asemenea lucru. Multi au experimentat acest tip de lacrimi, cred ca majoritatea locuitorilor de pe pamant.
Lacrimile de melancolie sunt 100% sigura ca toata lumea le-a experimentat. Este acel moment cand iti amintesti de momentele frumoase din copilarie sau de momentele petrecute alaturi de o persoana importanta din viata ta. In acel moment, niste lacrimi isi fac aparatia. Da, este vorba despre lacrimi de melancolie. Am trecut prin asa ceva si va spun, sunt singurele lacrimi pe care le-as varsa mereu cu bucurie, caci amintirile isi fac aparitia in gandul si inima mea.
Acum sa va explic statusurile ce le-am scris la inceput, cred ca le veti intelege cu totii mult mai bine:
,,Lacrimile sunt cuvintele pe care inima nu le va putea rosti niciodata" - este un status absolut adevarat. Lacrimile pot fi comparate cu niste cuvinte. Sunt numeroase si pornesc din inima noastra. Cuvintele ranesc, dar lacrimile ne fac bine in viata noastra, deci mai bine varsam lacrimi decat sa ranim pe altii cu niste cuvinte distructive.
,,Lacrimile sunt acolo unde exista sentimente!"- si acest status este tot la fel de adevarat. Atunci cand iubesti, automat versi si lacrimi. Iubirea contine cele mai puternice sentimente, deci lacrimile chiar isi fac aparatia doar atunci cand exista sentimente in inima noastra.
,,Lacrimile sunt ca ploaia. Doar ca nu spala strazi, ci suflete!" - acest status ne explica ca lacrimile intr-adevar ne curata sufletul de emotii negative, la fel cum ploaia spala strazile murdare. Atunci cand ,,murdaria" se strange in sufletul nostru, lacrimile au rolul de a curata tot ceea ce ne deranjeaza pe inima.
,,Acolo unde exista lacrimi, sigur exista sentimente!" - acest status este la fel ca al doilea, pe care l-am explicat putin mai sus.
,,Sunt amintiri ce ne vor face mereu sa ne curga o lacrima"...sau mai multe... - acest status are legatura cu lacrimile de melancolie, in momentul cand ne aducem aminte de intamplarile din trecut, fie bune, fie rele, ele oricum ne vor emotiona atat de tare incat sa plangem.
Desi v-am explicat ca lacrimile au un rol pozitiv in viata noastra, in acelasi timp au un rol si negativ. Intr-adevar ne curata organismul si ne elibereaza de emotii, dar lacrimile nu provin de la Dumnezeu, ci de la cel rau. INGERII NU PLANG.
Sper ca v-a placut acest capitol si v-am putut explica nelamuririle. Urmatorul capitol se va numi ,,Melancolie - amintirile trecutului nostru".
Va doresc o zi frumoasa, un weekend placut si o vacanta extraordinara!
CITEȘTI
Totul despre psihologie
AcakBuna tuturor! Sa va prezint putin aceasta carte: In aceasta carte va voi prezenta totul despre psihologie, absolut orice ce trebuie sa stiti si va voi ajuta cu diferite sfaturi si explicatii. Va invit pe toti sa cititi aceasta carte, vă va ajuta mul...