KG ~DOSTLARIM

72 5 3
                                    

Vanessa yatağından doğrularak kalktı. Bu gün yeni bir sayfa ve heyecanlı bir gün olacağı Vanessa'nın içine doğmuştu. Birden aklından Rick'i geçirdi. Kapı çalındı.
TAK! TAK!..!Girebilir miyim?
-Evet.
-Sen yeni misin?
-Yine başladık.
-Senin adın ne?
-Benim adım Vanessa . Yeni geldim. Peki ya sen?
-Benim adım da Anita.
-Sen buraya neden geldin?
-Aslında ben de senin gibi buraya yeni geldim. Ve boş oda kalmamış, bana da senin yanına gelebileceğimi söylediler de.
-Aa sevindim aslında. Oda arkadaşım olacak ha!Ifeel fabulous (muhteşem).

-Erkek arkadaşın var mı?
-henüz yok. Senin var mı Anita?
-Aslında söylesem mi bilemiyorum ama...
-Hadi yaaaa!
-Tamam. Sevdiğim bir oğlan var. Ama o bana aşık mı bilemiyorum.Offf aşkından ölüyorum.
-Tamam. Adı ne Peki?
-Adı TEX. Ve ne oldu biliyor musun? Dün sabah üstüne düştüm. Ayağım kaydı. Çok utandım.
-Sizinkisi bir aşk hikayesiii. Siyah beyaz film gibi birazzz.
-Söylediğime bin pişman etme adamı.
-tamam ben giyinip dışarı çıkıyorum. Gezinicem biraz.

Sonra Vanessa dışarı çıktı. Altında siyah platform topuk , mini bir elbise ve boğazına bağlanan bir kolye(deri). Saçını at kuyruğu yapan Vanessa çok güzel olduğunu böylece Rick'i etkilebileceğini düşündü. Yemeğini yemeğe gitti. Yemekhane tıklım tıklım doluydu. Boş yer kalmamıştı. Vanessa kısa bir süre gezindikten sonra birisinin yanının boş olduğunu farketti.

Oraya hızlıca hareket ediyordu. Oraya oturacakken kimin olduğuna bakmaya bile tenezzül etmeyen Vanessa hemen oturdu. Garsona siparişi verdikten sonra duraksadı. Tam kim diye bakacakken yemek geldi.
Kahvaltısı ediyordu. Karşısındaki mendil istedi. Vanessa ona uzatırken bir de baktı ki o bakmaya bile tenezzül etmediği kişi Rick'ti. Ağzındaki lokma neredeyse kalacaktı. Hemen hesabını ödeyip oradan hemen çıktı.
Odasına geldi.
No:19.
Anita'yı hemen kaldırdı. Anita korktuğunu belli edercesine tavır takınarak Vanessa'ya baktı.
-Özür dilerim.
-Eeee beni uyandırmanın sebi ne? Ve bu kıyafetler de ne böyle!?
-kıyafetler uzun hikaye.... ama Rick'i gördüm.
-Nasıl oldu peki?

-Bak ben yemekhaneye gittim. Boş yer yoktu. Sonra bir boş yer olduğunu farkettim. Kim olduğuna bile bakmadım. Yemeğimi yerken benden mendil istedi. Bende tam verirken onun olduğunu gördüm ve geldim.

-ooooooo iyimiş hadi en azından heyecan var. Bizimkisi ise durgun bir deniz gibi.
-Zamanla olur dedi Vanessa.
-Neyse bende dışarı hava almaya gideyim bari.

Anita dışarı çıktı. Aklında hep TEX vardı.Anita bahçede gezinirken saat sabahın erken saatleriydi. Birden yanına TEX geldi. Anita da askalsın Vanessa gibi küçük dilini yutacaktı. Kalbinde kıpırdanma hissetti. Oğlan da Anita'ya aşkla bakıyor, seni seviyorum dercesine gözlerini kırpıştırıyordu. Sonra birden kalktı.
Anita ansızın ürperdi. Oğlan da hemen oradan uzaklaştı.
Aşk itirafı bekleyen Anita hayal kırıklığı içinde oradan hemen uzaklaştı. Odaya geldi.

Vanessa ne oldu?dedikten sonra kızın yanına koşar adımlarla geldi.
-Biz kızlar neden hep ağlıyoruz? Hemde bir erkek için? Onlar neden aglamıyor?
-Anita, erkekler ağlamayı beceremez. Gizlemeyi tercih ederler. Ama eminim ki onlarda yalnız kalınca ağlıyor olabilirler. Sonuçta o da bir insanoğlu.
-anladım Vanessa. Bu bilgiler icin Sağol. Uyumaya ihtiyacım var sanırım.
-tamam . Bende ders çalışıyorum o zaman. Bir şey olursa eğer seslen.
-Tamam.
-Ay. Canım sıkıldı. Ders çalışıyım .............,

Aradan saatler geçti. Kapı çalınınca bizim ikili kapıyı açtılar.
Okul gezisi varmış. Hemde TEX VE RİCK'te geliyor. O zaman geliyoruz.
-imza.
-tamam.
-yarım saat sonra.
Kızlar hemen hazırlandı. Bu kağıda göre uzun bir gezi olacakmış. Kızlar da ona göre bavul hazırladılar. Minibüse bindiler. Uzun bir gezi olacaktı.

Yorucu ve uzun bir gün.

Kızlar neşe içinde erkeklere arkadan baktılar. Çok yakışıklıydılar. Kızlar da en çok gözlerinde ki umut ışığına bakmışlardı ve hayrandılar. Herkes kafasına göre takılıyordu. Kızlar ve erkekler de öyle.
Yol hala devam ediyordu. Ardı ardına susmadan. Kusuyordu ama bitmek bilmiyordu bu yol ,yoll...............

KARANLIK GECEM  *Sen Mi Ben Mi *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin