SLM GENÇLER!
NE ZAMANDIR YAZMIYORDUM MALUM TATILLER BİTTİ OKULLAR BAŞLADI BUGÜN 24.04.2016 ARKADAŞLAR VE BEN YAZMAYA KARAR VERDİM...Tex Anitayı kaçırdıktan bir süre sonra Anita uyandı. Tam esnerken bir de baktı ki unların olduğu yerde!
Ağlamaya başladı.
-Lanet olsun dostum! Benimde kaderim böyle miydiiii !
-Kızım sussana sen!
-Seni....seni....seni.. var ya bir elime geçirirsem... Gerisi ALLAH Kerim!
-Yaw hehe . Şimdi ağzıma sigara alıp thug lafe yaparım mis ohhh mis...
-Gerizekalı.
-😲
-🐖🐷🐽
-Pislik kız
-Seni sevmekle hata eden kız
-Uyuyorum. Adam gibi ol.....
-Ben adam olamam ki
-Te Allah seni ya
Neyse kuzu kuzu otur. Sakın kaçma...
-Ok cnm ii gecelerrrr
Tex uyur ve Anita kaçma yollarını arar.
Kesin şu camı kırayım
Anita hafifçe kırar. Ama eli kesilir. TEXin sigarasını suya batırır ve eline sürer.
Sigarayı Tex in boğazına tutar. Tex ani bir hareketle Anita'yı yere yatırır
Daha sonra ise inler. Laaaaaaan! Sen kim oluyorsunda böyle yaramazlıklar yapabiliyorsun !
-Isteyerek olmadı ki be malak! (Aslında isteyerek oldu da neyse şimdi bunu söylemeye gerek yoktu.)
Tex Anitayla konuşma pozisyonuna geçti. Vak ben ssni seviyorum. Beni kaçırdıklarında neden kurtarmadın ki? Kim senin yarana tuz bastı be kızım... bizimki uçsuz bucaksız bir aşk hikayesi olacaktı hani? Hani nerde o! Hepsi gerçekten de pembe tozlarla örtülüymüş. Beni sevmen için kaçırdım seni anlayabiliyor musun? Ve senin yaptıklarına bak. Bak seni zorla tutmam. Ama beni bir arpa kadar bile seviyorsan gel yeni bir hayat kuralım sadece sen ve ben ha...
-Olmaz ben seni sevmiyorum artık Tex. Sen bana çok itici geliyorsun. Beni kaçıran birisi hakkında ne düşünebilirim sence.. Beni bırakırsan gidicem artık.
- Tamam. Zorla tutan yok. Yeni hayatında başarılar.
-Sağol canım benim (ama biraz içimin burkulduğunu söylesem yalan olmaz)
-Bay bay
Çıkınca hemen Vanessayı aradım. Onları çok özlediğimi ve hemen beni ..... yolundan almalarını rica ettim.
Onlarda hemen uçarak geliriz be !dediler
-Hemen kendimi toparladım doğru mu yaptım knu bule bilmiyorum aslında ama olan olmuştu işt. Ama içimde küçücük de olsa bir sevgi kırıntısı kalmıştı.
-Anita ! Diye bir haykırış duydum. Koşaraka gelen Vanessayı öptüm sarıldım
-Görende bir asır buluşmadıklarını sanır. Bunu diyen Rick'ti.
-Hadi ama sanada bir sarılıyım.
- knk olmaz ama yani bizimki kıskanır
-Kaç yıllık kankayız yani şurada
-Kıskanmak merak etme tokalaşın hele bir de
-Hadi tokalaştık. Arabaya binip köfteciye gidelim. Daha sonra kadayıf yeriz olmaz mı? Belli ki knkm acıkmış demi?
-Utanarak evet dedi Anita...
Şafak vakti yola koyulan 3 lü aksiyonlu bir güne daha tanık oldular.
Akşama doğru eve geldiler. Herkes odasına çekildi. Vanessa Anitaya bir takım soru sordu. O da cevapladı. Geç saate kadar tatlı bir sohbet yaptılar. Uykuları da ağır basınca yatıp zıbardılar..EVET BIR BOLUMUN DAHA SONUNA GELMIS BULUNMAKTAYIZ BIR DAHAKI SEFERE GORUSMEK UZERE. ARTIK DAHA HEYECANLI BOLUMLERE TANIK OLACAKSINIZ INSALLAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GECEM *Sen Mi Ben Mi *
ChickLitHIKAYEMIZ VANESSANIN OKULA GELMESIYLE BASLAR. VANESSA RICK'E ASIK OLUR .HIKAYEMI YENI ARKADASLARLA DEVAM EDER ONLAR DA BIRBIRI ILE IYI BİR ÇİFT OLURLAR. BAKALIM NE OLACAK ???