Bugün çok güzel ve bir o kadarda sıradan birgündü. Vanessa ve Anita yatakta doğrulurken erkekler o arada uyuyorlardı. İlk defa kızlardan geç kalkmışlardı.
Erkekler kızlara o gece odalarının anahtarını vermişlerdi.
Kızlarda gecelikleriyle erkeklerin odasına geldiler.Anita'nın elinde bir sürahi vardı. Uyandırmak için erkeklere dökeceklerdi.
Anita hemen hapşurdu.
-Şşşş. Şapşal sessiz ol!
-Uff. Tamam lan! Kime dökeyim.
-Ilk benimkine dökelim.
-Tamam.
Blog!Blog! BLOOG!
-Siz şapşallar burada ne yapıyorsunuz! Sizi bir elime geçirirsem! Fena olacak!
-Tamam ya! Niye bu kadar çok kızıyorsun ya! Üzüyorsun beni!
-Napayım yapmasaydın!
-Tamam.-Anita sıra Rick'te.
-Tamam.Blog!Blog!BLOOG!
-Heyyýy! Nabıyorsun burada seni ..... ıııı! Elime geçirirsem!
-Seni mal! Salak! Şaka yapıyorduk! Onu da kaka yaptın!-Ben gidiyorum Vanessa! Bundan da ayrılıyorum!
-Gidersen git ! Salak!
-Mal!
-Şapşal!
-Canım.
-Aşkım......
-Uzatmayalım. Ve herkes gitsin biz Anitamla beraber konuşucaz. Ve sonraa.....
-Tamam iğrençleşmeyin.
-Tamam . Vanessa ya by by .
-BY BY!-Aşkım onlar malum. Biz ne yapalım?
-Gel bizde diğer odaya konuşmaya gidelim.
-Tamam . Ama sonrası olmasın.
-Düşünürüm. Neyse gel gidelim.
-Tamam aşkım.Ve herkes kendi kendine takıldı. O gün çok güzel geçmişti. Ama bir terslik vardı. Anita ve TEX odalarındaydılar, Vanessa ve Rick ortalarda yoktu. Bu herkesi bunaltmıştı, sıkılmışlardı ama onlar değil.
Vanessa Rick'e seslendi. Rick kayalıklara tırmanmıştı, hatta bu işi Vanessa yıldızlara bakarken yaptı.
-Rickkkk! in oradan, düşeceksin!
-Bir şey olmaz.
-Korkuyorum, ben burada, sen orda.... kurda kuşa yem olurum!!!
-Tamam ya, bir keyif süremedik şurada. Pok ettin!
-Rick, zaten kaybolduk. Ne keyif sürmesi. Çocuk oyuncağı değil ki bu!
-Tamam. Anitalar merak etmiştir. Ama telefonda çekmiyo. KAHRETSIN! BEN BÖYLE İŞİN....
-Ağzını topla......-Tex arayalım hemen!
-tamam. Arabaya bin. Dağlara gidelim kayalıklara.Ve yola koyuldular. Uzun ve sessiz bir yolculuktan sonra kayalıklara vardılar. Burada kaybolmaları zaten olağan değildi. Her gelen burada kaybolurdu zaten. Anita dans etti. Yola koyuldu. TEX'E hemencecik yetişti.
O arada TEX bir yardım sesi duydu. Bu ses Vanessa ve Rick'e aitti. Hemen koştu. Aradan kısa bir süre geçti, yardım sesi daha fazla duyuldu, kesildi, duyuldu.....Vanessa koştu. Rick'de koştu.
Anita koştu. TEX'de koştu.
Sonunda buluştular.
-Bizi korkuttunuz.
-Ama... kaybolduk işte. Ve sevgilime kızma.
-Tamam kanka sadece bizi biraz korkuttunuzda..
-Anlıyorum seni.
-Kankam benim.
-Anita! Canım seni özledim.
-Bende seni cnm bnm.
-Neyse arabaya gidelim cnm bnm.
-Tamam.
Dörtlü yola koyuldu. Yorucuydu. Herkes odalarına çekildi. Vanessa ellerini başının altına koydu. Bugünkü olay şeritlerini gözden geçirdi, not etti. Anita uyumuştu. Diğer odada herkes uyumuştu. Dörtlüden bir tek Vanesa uyanıktı. Defterle işi bittikten sonra, pofuduk , tüylü günlüğüne olan biteni yazan Vanessa masada uyuyakaldı. Aslında uykusu yoktu azıcık şekerleme yapacaktı. Biraz uyuduktan sonra kalktı. Kapı çalındı. Vanesa aniden irkildi. Kimdi? Gecenin yarısı kim gelebilirdi? Erkekler olamazdı. Onlar uyuyorlardı. Birden kapıyı açmama duygusu bastırdı. Ama açsa kim çıkacaktı? Bu duygusunu Ketçapla ezip derinliklere yolladı. Açmayacaktı? Zaten tanımazdı.
Lakin kapı çalınması şiddetlenince Anita kalktı. Vanessa olan biteni anlattı. Kızlar korkmuşlardı.
Hemen erkeklere e mail (@) ile mesaj yolladılar. Aradan bir süre geçtiken sonra Rick bu mesajı görmüştü. Bunun sevincini bile yaşayamadılar. Çünkü yine kapı çaldı. Artık Vanessa'nın pisokolojisi bozuldu, ağlamaya başladı. Daha sonra ise intihar etmeye kalkıştı. Neyseki Anita vardı.
Rick hemen geldi. Kapıyı tam çalacaktı ki yanında bir nefes daha hissetti. Başını o yöne doğru çevirdi. Neyse ki yan odada pencere açıkmış,birisi değilmiş. Bunu öğrendiğinde kızların odasına daldı.
Vanessayı kucakladı. Saçını yüzünden aldı. Vanesa biraz olsun rahatlamıştı. Zaten Anita uyumuştu.
TEX uyuyordu.
Sadece ikili uyanıktı. Biraz sohbetten sonra ikisi Vanessa'nın yatağında uyudular. Zaten bugün çok heyecanlı geçmişti. Herkes çok mutluydu. Bu şokuda onlar üstesinden gelmeyi sonunda başardılar, becerdiler. TEX dışında......ACABA TEX'E NE OLDU? YATAĞINDA ÖLÜ OLABİLİR Mİ? BIR DAHA Kİ BÖLÜMDE..........
YORUM ATMAYI ,TAKIP ETMEYI VE BEĞENMEYI UNUTMAYINIZ. ŞIMDIDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GECEM *Sen Mi Ben Mi *
ChickLitHIKAYEMIZ VANESSANIN OKULA GELMESIYLE BASLAR. VANESSA RICK'E ASIK OLUR .HIKAYEMI YENI ARKADASLARLA DEVAM EDER ONLAR DA BIRBIRI ILE IYI BİR ÇİFT OLURLAR. BAKALIM NE OLACAK ???