KG ~KAYIP ÇOCUK

43 5 1
                                    

3lü hemen ışığı yaktı. Plan yaptılar. Herkes ayrı bir yöne gidip TEX'İ arayacaktılar. Ama ayrılmadan önce erkeklerin kaldığı odaya bir kez daha göz attılar.
Rick birden etrafa hızlıca bakındı. Ansızın masanın önünde bir not gördü. Heryeri parça parçaydı. Kızlara hemen haber verdi. İçri girip o nota baktılar, şöyle yazıyordu;

TEX'I BIR DAHA GÖREMEYECEKSINİZ.HAHAHA...
SİZİ ŞAPŞALLAR ONU BULAMAYACAK VE KENDİNİZİ BİR ANDA DERINLIKTE BULACAKSINIZ..

-Bu da neydi ? Diyen Vanessa ürkmüştü.
-Knk bu da ne yaaaa hüüüüüüüüü.
-Kızlar sakin olun lütfen. Tamam herkes bir yöne ayrılmayacak. Plan iptal.
-NEDEN AMA?
-Canım başımıza bir şey gelir. Aynen nottaki gibi:
KENDINIZI DERINLIKTE BULACAKSINIZ.
-Anladımm. Tamam herkes rahat sportif bir şeyler giysin. Bunlarla dolaşamaz, koşamayızzz.
-Tamam . Hadiii.

Ve herkes spor ayakkabı, T-shirt, kolsuz şişme şapkalı mont ve kızlar tayt,Rick ise eşofman altı giymişti.
Herkes tamamdı sanırım.
Yarı casusluğa benziyordu bu yaptıkları. Ama dikkatli olmaları gerekiyordu,en ufak hareketlerinde herşeyi karman çorman edebilir işi daha da zorlaştırabilirlerdi.
Herkes bunu dikate alarak yavaş yavaş ilerledi.
Birden kapı kapanma sesi geldi. Bu okulun dışındaydı. Sanki TEX'IN sesine benziyordu. Cesaretlerini toplayıp o yöne doğru gittiler.
Rick en öndeydi. Bunun nedeni erkek olması ve kızların korkmasıydı.
İçten içe Rickde korkuyordu. Ama bunu belli edemezdi. Kızlar onunla dalga geçerdi.
-Yine o ses.
-Ne sesi?
-Kızlar ne oluyor burada? Kızmayın ama bende biraz ürktüm sanki.
-Normal canım herkes korkabilir.
-Aynen Rick. Vanessa'nın dediğine katılıyorum.

3 lü biraz daha ilerledi. Ses daha fazla çıkıyordu. Gittikçe yaklaştılar galiba.
Birden Vanessa'nın ayağına bir şey dolandı. Çıkmak bilmiyordu.
Rick'in ise kolu bir şeye yapıştı.
Anita bayıldı.
Yani anlayacağınız üzere üst üste felaketler geldi.
Arkalarından bir tane daha not düştü.
IYI ILERLIYORSUNUZ. AFERIN SIZE.HAHAHAHAHHA😁😁😲

-Bu da ne canım? Korkuyorum ya! Koru beni, bizii
-Tamam Vanessamm. Biz el ele yürüyelimm.
-Ama ben?
-Seni unutmadık knk. Hadi gel yanıma.
-Olsun knk. Yani TEX'SIZ tadı tuzu yok.
-Anlıyorum seni. Sevdiğini kaybetmeyi, kaybolmasını..-Bu ne ima ediyor Vanessa?
-daha sonra sana sadece sana anlatırım.
- Ok.

Ve birden çıtırtı...
Birden bir adamla beraber TEX geldi. Elleri kolları bağlıydı.
Anita haykırdı.

-TEX gel buraya orada ne işin var senin!
-Anita sen benim gibi birine ait değilsin. (YAZAR NEDENINI SOYLEMEZZ).

-Sen geberrrr! Senin için o kadar uğraştım. Hepsi demek sadece bunlar için , bunları duymak için. Eski sana ne oldu? Kim yaptı sana bunu? Artık bitti cidden bitti. Yazıklar olsun sana!
-😢😢...
-Vanessa yürü! Buradan uzaklaşalım.
-Ama onu burada bırakamayız.

-Sizene! Sanki senin sevgiliNN!
-Tamam. Kalbimi kırıyorsun.
-Özür dilerim. Gerçekten sinirim bozuldu cnm bnm.
-Anladık.
-Yani sıra da senin sahne şovuna mı geldi
-Ne alaka?
-Kızlar susun be!

ACABA TEX'İ ALSINLAR MI? ALMASINLAR MI?
VICDANNN...

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇

Ardından elleri boş , evlerine geldiler.
Anita üzgündü, yaptığı hatalardan dolayıydı galiba.
Ama TEX'İN söyledikleride hiç hoş değildi. Artık hayat arkadaşı değildi. Niye alsınlar ki onu!

Vanessa Anitayı dürttü.🙈🙉🙊.
-Kızım tamam ya sana yeni birisini ayarlarız mutlaka yani. Senin gibi güzel bir kız evde mi kalacak?
-Yaaaa aaa bilmiyom knk.
-Nesini?
-Onunla onca şey yaşadık. Nerdeyse bir buçuk ayı buluyor. Ve bitmesi imkansız aşk soonaaa erdi.
- Sen de hemen ümit kes! Tek yapmaktan bıkıp usanmadıgın şey budur senin!
-OK. FAZLA ILERI GITTIM.özur dilerimm
-Asıl ben fazlaileri gittim. (Öd.)

Kızlar böyle bir süre konuştular.
Ardından kapı çalındı . Gelen oydu. Anita kovdu onu. Ona yaptığı şeylerden sonra onu odalarına almaz , olamaz hatta sevgili bile olamazdı.
Artık saat gecenin yarısını tamamlamıştı. Uyuma vakti gelip çatmıştı bile.
Gece tulumlarını giyerek yattılar. Anita hala onu düşünüyordu. Affetse mi? Affetmesemi?
Hangisi doğru karar?
Zaten artık başı ağrımıştı. Vanessadan ses gelmiyordy . O uyumuştu. Anita da gözlerini kapatıp uyumayı denedi ve başardı. Ardından odalarına TEX girdi. Kapıyı kilitlemeyi unutmuşlardı.
TEXgelip Anita yı öptü. Not bırakıp gitti. Anita kacırılmıştı.
Sevgilisi TEX tarafından.
Sabah olunca neler olacaktı? Herkes bunun merak içerisinde olacaktı?
(Saat 10: 00)

GOOD MORNING!
KISA OLDUĞUNU BILIYORUM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. HERKES EİYİ SABAHLAR DİLİYORUM. OKULLAR BAŞLADI . YARIYIL TATLİ SİZİ DINLENDIRMISTIR. 2. DÖNEMINIZ IYI GEÇSİN İNŞALLAH.

KARANLIK GECEM  *Sen Mi Ben Mi *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin