KG ~CAMON BABY

42 6 3
                                    

Kızlar bu sefer olduğundan daha erken kalktılar. Erkeklerden bile . Çünkü erkekler dün gece kızlara sizi yarın gece lüks bir lokantaya götüreceğim. Dedikten sonra kızların o gece uyuyamadılar. Ama daha sonra uyku ağır bastırınca uyumak zorunda kalmışlardı.
Şimdi de uyanmayı başardılar. Belkide bu hayatlarında bir ilk olabilirdi.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Kızlar hemen toplanıp , arabaya bindiler. Araba Vanessa'nın dı. Hemen kemerlerini takıp yola koyuldular.

Bu yol çok kısa sürdü. Vanessa arabayı neredeyse bir jet hızıyla sürmüştü.
Hemen mağazaya girdiler. Hızlıca bir göz gezdirdikten sonra giyecekleri elbiseleri ve ayakkabıların parasını ödeyip, çıktılar. Takı almamışlardı. Sade ve şık olmaya her ikiside bayılıyordu.
Bu arada erkeklerde boş durmadılar. Onlar giyecekleri takım elbiseyi çoktan almışlardı. Şimdi ise organizasyonları düzenliyorlardı. Bunun nedeni sevgililer günüydü............
Bundan epeyce zaman geçtikten sonra herkes neredeyse hazırdı sanırım. Kızlar çok heyecan yapmışlardı. Anından inş bu yemeğe yansımaz , dediler. Kapı çaldı.
-Kızlar?
-Hazırız aşkım?
-Tamam.
-Tamam. Kapıyı açsana kız?
-Pardon?
Kapı açılınca erkeklerin ağzı bir karış açıkta kaldı. Kızları kucaklarına alıp arabaya attılar. Kızlar birbirlerine tamam . Olur bu iş gibisinden cama yapışıp baktılar. Mutluydular. Hemde çok . Kızlar bu düşüncelere dalmışken erkekler arabalarını çalıştırdılar. Yol uzundu. Tenha bir yerdi. Ama herkes uğrardı bu lokantaya. Herhalde tek ayrıcalığı lüks olmasıydı
.
Kızların gözü adeta büyüdü. Dillerini yutacaklardı. Ama ses çıkarmadılar. Çünkü erkeklere karşı görgüsüzlük yapmak istemediler. Yoksa içlerinden bir şey diyeceklerini zannediyorlardı. Ama aslında olay bildikleri gibi değildi. Erkekler onları asla küçümsemez, sever ve değer verirlerdi.
İçeri girdiler. Bir masaya geçip, garsondan menüyü rica ettiler. Burası havalı ve pahalı bor yere benzediği kesindi. Kızlar bunları düşünürken menü geldi. Vanessa
- Ben bir yengeç alıyım.
Anita
-Ben bir suşi alıyım.
Rick
-Ben bir ahtapot alıyım.
TEX
-O zaman bende doktor balığı alıyorum. Ne kadar?
-Bayım 548 TL.
-Tamam. Al sen bu parayı üstü kalsın
-Sağolun senyör.

Hemen yemeğe başladılar. Ama bu kısa sürdü.
Aniden lokantada bir patlama oldu. Noluyordu?
Neden ? Kim bu lokantayla alıp veremediği vatdı ki sanki?
Hemen erkekler kızlatı kucaklarına alıp , arabaya doğru ilerlemeyi güçlükle başardılar.
Kimse bir süre bu soku atlatamadılar. Erkekler kızları sarılarak geçirdikleri şoku biraz olsun hadifletmeyi başardılar. Kendileri ile gurur duyuyorlardı.
Arabayı çalıştırdılar. Hemen jet hızıyla okula döndüler. Erkekler ise arabayı garaja yerleştirip, kaldıkları odaya kendilerini güçlükle attılad. Aslında onlar da korkmuşlardı , belli etmediler. Kızlar dalga geçer de ayrılırlar. Diyeydi. Ama utandılar. Bu sadece kendi aralarında kalacaktı. Erkekler geceliklerini giyip tam da yatarken kapı aniden çalındı. Gece gece o da kimdi?
Rick ve TEX kapıyı açtılar. Gelen kızlardı. İçeri davet ettiler. Kızlar kabul etmedi. Sadece kısa bir şey söyleyip gideceklerini haberdar ettiler.
- Evet, ne vardı kızlar?
- Sadece sizi öpüp gidecektik.
- Tamam .
- Aşkım benim ya!
Diyerek sarıldılar. Öptüler. Kızlar da by by deyip gittiler.
Herkes yerine yattı. Çok güzel , maceralı bir gündü. Herkes aynı anda bugünün ne kadar da olan dışı olduğunu düşündüler.
Daha sonra ise uykuya daldılar.



ARKADAŞLAR BEĞENİP YORUM ATARSANIZ SEVİNİCEĞİM. TAKİP ETMEYİ DE UNUTMAYALIM.
BU ARADA BU BÖLÜMÜN ÇOK KISA OLDUĞUNU BILIYORUM. DAHA SONRA EN SON BÖLÜMDE BUNU 1000 KELİME YAZACAĞIMA SÖZ VERİYORUM.

KARANLIK GECEM  *Sen Mi Ben Mi *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin