Rick dündün bu yana hiç uyuyamamıştı. Oysaki gözünden uyku akıyordu. Acaba o kıza kendini kaptırmalı mıydı? Kaptırmamalıydı?
+bence aşık ol
-hayır
+olacaksın abi
-abin değilim ben senin
+yaw hehe
İç sesimin boğazını düğümledim ve hayali balkondan dışarı attım.
İmdat diyen çığlıklarını duymamazlıktan geldim. Ben bunları düşünürken Vanessa geldi. Artık neden" Vanessam" demiyorsam artık bunu bilemeyeceğim iç ses.
İç sesi hayali balkondan atmıştım. Demek ki hayali değil gerçekten atmalıydım demi?
Neyse kapıyı açmamla yere yığılmam bir oldu. Vanessa bana sarıldı. Bir torba dolusu çikolatayı üstüme yığarsa olacağı buydu demek ki!
Ona sert bir bakış attım.
Bana şöyle karşılık verdi
-Rick sana ne oluyor böyle soğuk davranıyorsun?
-Elimde değil
+tabi tabi kaptırmış paçasını hala kıvıttırmaya çalışıyor valla.
-sen sus
-Kime dedin Rick?
-Yok bir şey söylemedim Vanessam (bu harbi söylerken zorlanmıştım. Hayret!)
-Tamam Rick dedi soğuk bir ifadeyle ve odadan çıktı.
Ne yapmalıyım ki ! Bu benim elimde olan bir şey değildi ki yani. Kalbim sanki beni kavrayış içindeydi . İçine çekiyor ćekiyor beni sürüklüyordu adeta.
Kendimden utandım o an, bir kızın kalbini kırdığım için. Ama........... ama....... amaa..... neyse boşverin gitsin.
###################################################Vanessa ağlayarak içeri girdi.
-kardeşim ne oldu sana kim yaptı bunu? Hemen işini bitiririz. Gir kankamı çağır hallederiz ikimiz dedi sert bir tavırla üzüldü günü belli etmeyerekten.
-Sorun Rickte zaten kızım. Bana o kadar soğuk davrandı ki! Kimi seviyor sence ya da seviyor mu? Doğrusu 3 yıllık ilişki. Sı kılmıştır aptal herif! Odun!
-Ben bunun işini bitiririm kızım. Kim senin düşmanınsa ağlatansa benim de düşmanım ve beni de üzendir tama mı! Bundan sonra biribirimize artık daha fazla kenetlenmeli ve korumalıyız. Bitmez aşk dediğimize de bir bak. Benimkisi bitti ya seninkisi? Sonuç olarak seninkide bitti.
-Maalesef
-Maalesef mi? Seni sevmeyen bir insana karşı bu iyilik de ne maalesef miş!!!
-uf biraz da yardımcı olsana zor günler geçiriyorum.
-Sen bana yardımcı oldun mu! Cevabını sen söyleme zahmet olmasın hayır! Sadece hatalarımı benim yüzüme vurdun, benim de sana şu an yaptığım gibi. Insanın hiç kalbi kırılır mı yok. Bizimkisi taştan be taştan, beton demi Vanessa!
-gerçekten farkında değildim.
Ses tonum yavaş ve zorlamama karşın sert çıkmıştı.
-Zaman geçince gerçekler acıtır yavrum. Bir iğne gibi saplantı yapar senin o yufka yürekli benim de taş kalbime.
-.............ama..........
-Sus sen sus Artık yeter kimsenin ağız kokusunu çekemiycem ya
Eşyalarını toplayan Anita çok kararlı ve sinirlidir.
Artık görüşmemek üzerine bay bay.
-gitme ne olursun gerçekten bilmiyordum böyle dusünceğini.
-affettim hadi büyüklük bende kalsın.
-oleyyyyy
Kız kıza takılır bir seyler yeriz olur ku cnm bnm?
-olur hem sinirimi atmış olurum vallaİkisi de dışarı çıkar. üstlerine birer siyah yırtık pantalon ve beyaz renginde bir converse bir de beyaz bir t-shirt giydiler.
Sahil kenarına bisikletleriyle gittiler. Biraz denizin havasını iclerine aldıktan sonra devam ettiler bisikletle gezmeye.
Hava kararmaya başlıyınca bir resterona gidip kahve sipariş ettiler.
Kahvelerini ağır ağır yudumlarken konuştular havadan sudan.
Kahveleri bitince hesabı ödeyip bisikletleriyle evlerinin yoluna koyuldular...
Zor bir gün geçirmiş yorgun düşmüşlerdi her ikiside. Hemen sıcacık banyolarını yaptılar. Pamuklu tulumlarını giyerek bir bir kendilerini yataklarına attılar. Oh misti valla. Yorgunluklarının bir kısmını atışları onları rahatlatmıştı (birazcıkda olsa)
▪○▪○▪○▪○▪○▪○▪○▪○▪○▪○▪○▪○▪○
Rick kendini bırakıp sevmeye karar verdi. Seviyorsu kaçar yolu yoktu .
Eşyalarını topladı. Ayrılık mektubu yazdı. Yoldan geçerken kapısının ucundan attı. Ayrılık vakti geldi çattı.
Kızlar uyudugundan haberleri yoktu mektubun geldiğinden. Zavallı Vanessa uzulecekti.
Yarın kıyamet kopacaktı.
ARKADASLAR BIR BOLUMUN DAHA SONUNDA GELDIK. YAZMADIGIM ZAMANLARIN TADINI CIKARIN SIK SIK ATMAYA CALISACAGIM UMARIM BEGENIRSINIZ. SIMDIDEN TESEKKUR EDERIM. VOTELEMEYİ VE YORUM ATMAYI UNUTMAYINIZ. karamel_koyukahve ile bir ortak bölüm yapabiliriz. Isterseniz yorum atın. Biz de ona göre yapacağız..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GECEM *Sen Mi Ben Mi *
ChickLitHIKAYEMIZ VANESSANIN OKULA GELMESIYLE BASLAR. VANESSA RICK'E ASIK OLUR .HIKAYEMI YENI ARKADASLARLA DEVAM EDER ONLAR DA BIRBIRI ILE IYI BİR ÇİFT OLURLAR. BAKALIM NE OLACAK ???