KG ~ARTIK BUNUN ADINI KOYALIM

65 7 5
                                    

Kızlar yataklarından doğrularak kalktılar. Uykularını bir güzel almışlardı. Heyecanlıydılar. Bugün acaba ne olacaktı? İyi mi ? Yoksa Kötü mü?
Ansızın kızlar üzüldü.
Onlar bu tatlı düşünceye dalarken erkekler ise kızlara ne yapacağını düşünüyorlardı.
-TEX bugün kızları saşırtacak ne yapalım?
-Bilmem.
-Sen bu gidişle.....
-Oğlum bana o, şu ,bu ayakları falan yapma.
-Sana ne istediğini soran mı oldu arkadaşım?
-Say it again? (Bir daha tekrar et)
-Boşver gitsin.
-Ne yapacağımı buldum sanırım.
-Ney?
-Bak şimdi kızlara...............?........................tamam mı?
-Hemen başlayalım birader (erkek kardeş)

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Kızlar bu düşünceden hışımla sıyrıldı.
- Kız hadi yemek yiyelim. Erkeklerle beraber. dedi Anita.
-Hadi.
Kızlar erkeklerin yanına gittiler.
TAK! TAK! TAK! Ses yoktu. Ne olmuştu? Kızlar içeri girdiler.
Erkekler ellerinde ne varsa yere attılar.
-İnsan bir kapıyı tıklatır. dedi Rick.
-Offf. Kapıyı açmadınız ki! diyen Vanessa çok kızmıştı.Rick hemen
yalvarış pozisyonuna geçti.
-Ama Vanessa. Özel bir mevzu varda.
-Rick! Artık sabrım taşıyor ve sabredemiyorum.
-Neyi?
-Bilmiyor musun? O zaman söyliyim. Biz beraber olduk gibi gibi. Ama ne olduğumuz belli değil. Kanka mıyız? Yoksa beni gerçekten de seviyor musun? Artık Bunun adını koyalım!!!
-Ah tamam. Bak ben seni seviyorum. Okul başladığından beri..... Ve biz size süpriz hazırlıyorduk. Tamam mı Vanessam.
-Ahhh. ... Rick . deyip boynuna sarıldı, Vanessa.
-Artık sevgili miyiz?
-Bin kere evet sanırım.
-Canım... deyip kucakladı.
Sonra odadan çıkıp gezmek için dışarı çıktılar......
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
-Anita'da TEX'E hemencecik sen ne hissediyorsun? dedi.
-Seni...
-Yani.
-Sevgiliyiz.
-Bizde dışarı çıkalım.
-Tamam.
-Tam bir çifte kumruyuz.Dedikten sonra güzel bir gün için yola koyuldular..


Herkes çok mutluydu. Artık herşey herkesin gönlünce olmuştu.

Daha sonra bir arada buluşmak üzere sözleşip herkes odasına çekildiler.

Kızlar:

-Vanessa istediğimiz oldu. Ama içimde bir şüphe var sanırım.
-Neden ki?
-Bilmiyorum. Ya herkes öğrenirse.
-Kızım burası üniversite. Kimse karışamaz. Hem anne ve babamız da birşey demiyor ki!
-Aynen. Diyen Anita'da aniden üzüntüsü sevinç patlamasına dönüşmüştü.

--Kızım tamam ya! Sadece söyledim. Sevinecek ne var ki?
-Senin için öyle olabilir. Senin hayatın mükemmel geçti. Ama benimkisi tam bir kabus ve dehşeti andıran hayat.
-Neden ki! Diyen Vanessa utandı.
-Ailemin soyu tam bir .... berbat. Utanılacak bir halde. Ama burada olduğundan daha iyiyim. O ahıra bir daha dönmem doğrusu.
-Tamam uzatma. Kendimi daha kötü hissedicem sanırım. Acaba bizimkiler ne yapıyor?
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Rick TEX'E
-kanka şu anda çok mutluyum.
-Neden?
-Bizim işimiz halloldu.
-Aynen. Diyen TEX yatağa uzandı. Ellerinin başının altına koydu, düşünmeye başladı.Uykusu hafif esenlikle gelen rüzgar gibi gelmişti. Bugün yorucu, güzel ve uzun geçmişti.
Daha sonra Rick'de kendi yatağına uzanarak Vanessa'yı düşlemeye başladı.
Iki erkek de kızları düşünerek uykuya daldılar.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Kızlarda yataklarına uzanıp erkekleri düşünürken tak diye uyuyakaldılar.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Herkes çok mutluydu. Daha sonra hangi zaman diliminde ne olacağı hakkında kimsenin en ufak bir tedirginliği ve şüphesi yoktu. Ama herkes şu an sadece güzel ,kavgasız bir mutluluğun resminin kalmasını istiyorlardı. Herkesin kagası allak bullaktı. Çünkü bu ... denen şey sorumluluk , baş döndürücü ve saçmalamaktı.
Herkes aynı anda uyandı. Kimsenin gözüne uyku girmiyordu. Ama yeniden uyumaya karar verdiler. Enerjik olmaları gerekiyordu. Iyi bir gün içindi.





♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜN ÇOK KISA OLDUĞUNU BILIYORUM. BUNU BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE TELAFİ EDECEĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM. ŞİMDİDEN SÖZ VERİYORUM.
LÜTFEN BEĞENİP ,YORUM ATARSANIZ SEVİNİCEĞİM.
TAKİP ETMEYİ DE UNUTMAYALIM.

KARANLIK GECEM  *Sen Mi Ben Mi *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin