KG ~YOLCULUK AMSTERDAM'A

76 6 6
                                    

Minibüs yolun daha yarısını tamamlamıştı. Bizimkiler sıkıldı.Her zaman ki gibi (aşk gibi sanırım ) ...............?
-Vanessa hiç heyecan yok bu yolculukta....
-Anita sen de bu hayallerle minibüs'e bindin. Doğru değil mi?
-Evet Vanessa. İnsanların fikrine katılmak duygusu.....kahrediyor adamı. Ketçap kafalı mayonez karışımı bir yol.
-Ah Anita senin de bu saçma sapan sözlerin..... ............. Ardından bir ses
-Kızlar beraber oturalım mı?
-Yani..dedi Vanessa Rick'e.
-Sen ve ben. Ve arkadaşım TEX ve Anita. Nasıl?
Iyice heyecanlan Vanessa'nın göz bebekleri büyüdü.
-Tamam olur! sözü çıkıverdi ağzından. Anita
-Kızım iyi yaptın al sana heyecann.
-Heyecan sen istiyordun. Bu heyecan dozunu aşar, beni de aşar . Ben kaçar.
- Hayır . Evet diyen sensin.
- Rick beraber oturalım. Sana sormak istediğim bir kaç tane soru var.
-Olur Vanessam.
-Efendim.
-Yok bir şey sadece Vanessa dedim. Hadi oturalım.

-Beraber oturuyor muyuz? dedi TEX.
-Tamam dedi Anita.
-Önden bayanlar. Arkadan kayanlar.
-Sana bir şey söyliycem . Yani söz. Hele bir yerleşelim de?

Herkes artık yerleşmişti. Ilk soruyu Vanessa sordu.
-Sen neden bana daha ilk günden odama girdiğinde bir şey geveliyip boşver gitsin demiştin?
-Zamanı gelince .

-Peki şansımı zorlamıyorum o zaman.
Ikiside ansızın sustu.

Birden Anita
-Eee ne yapıyorsun? Sevgilin var mı?
-Hayır. Bu tür sorulardan
-Tamam dostum. Canını sıkma. Yeter ki.

Yolculuk yine devam ediyordu. Az bir mesafe kalmıştı. Oğlanlar cevapları net ve kıt birine benziyordu. Ama bizim kızlar ne desen söyliycem tipleri idi. (Yazar bu tiplere karşı hayranlıkla bakar. )
Neyse ki Amsterdam 'a gelmişlerdi. Yolculuk uzun ama güzel geçmişti. Minibüsten indiler. Erkekler kızların ve kendilerinin bavullarını taşıdılar. Kızların baya bir ağırdı. Ama erkeler seslerini çıkarmadılar.Odalara gelince sustular. Kim kimle kalacaktı?
Kızlar beraber olmayı tercih ederken erkekler sanki hayal kırıklığına uğramış gibiydiler. Ama neden ki? Simdiden beraber oturmak yeterince... Bir de yatarlarsa ölürlerdi.Kızlar odalarına çekilip yattılar.

Erkeklerde odalarına geçip kızları düşündüler. Acaba bizimkisi ulasamayacak kadar dip bir çukur mu idi? dedi Rick ansızın.
-Kafana takma kardeşim.
-Ama abi kızlar .... yıkılıyor.
-Bencede. Kendimi zor tutuyorum.... Öpmemek için.
-Bende öyle. Ne zaman itiraf etsek aşkımızı
-Kızlar ne zaman sevdiğini belli ederlerse. Yoksa birde rezil olmak çıkmasın başımıza.
-Bencede kardeşim .
Dedikten sonra odalarına tamamen yerleşip uzanďılar.

Kızların gözüne bir türlü uyku girmiyordu. Acaba beraber mi yatsalardı? Hayır olamazdı. Daha doğru düzgün tanımamışlardı.
Bu düşünceler fazlaydı. Anita gözlerini kapattı. Uyudu.

3 saat geçti aradan. Bizimkiler aynı anda çıktılar. Hepsi çok güzel olmuşlardı. Erkekler kızları lokantaya götürdü. Bir şeyler atışdırdılar. Hesabı ödeyip çıktılar. Kızları lüks bi araba ile gezdirdiler. Çok güzel bir gündü. Hepsi kanka olmuşlardı bu da belki yeni bir başlangıç olabilir miydi?
Biraz daha turladıktan sonra hotele geldiler. Herkea yine dün olduğu gibi odalarına çekildiler. Kızlar geceliklerini giydikten sonra konuşmaya başladılar. Bu tatlı ve uzun bir sohbetti. (Daha fazla ayrıntıya girmeyen yazar..)

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Herkes uyandı. Artık gitme vakti gelmişti . Herkes hızlıca toplandı. Minibüse bindi. Yine sakin ve uzun bir yolculuk olacaktı. Günler hemencecik geçmişti.
Vanessa Rick'e seslendi. Beraber oturuyor muyuz? dedi. Bunun üzerine Rick tamam çaylak dedi kızı elinden sıkıca tutarak yanına oturdu. Elini bir an bile bırakmadı. Acaba..... o da mı aşıķtı? Ama yine de sustu. Bu güzel anı bir daha bulamaya bilirdi. Rick kızın elini hagifçe okşadı. Ama daha sonra yüzü kızardı, ve Vanessa'nın elini bıraktı.
Anita'da Tex'e seslendi. Hemen gel yanıma dostum. dedi Anita, Hınzırca gülerek. Tex hemen kızın yanına geldi. Sarıldı. Anita sustu. Sonra oğlan kızın yanağını okşadı. Bıraktı. Önüne döndü. Iki kızda birbirlerine sakinca bakarak benden dili ile olup geçeni anlattılar. Sonra ikiside aaaaa , ohaa, lan gercekten mi? diye tavır takındılar. Bu yolculuk çok karışık geçmişti. Amaçsızdaydı. Delilik saçmasıydı. Beklenmeyen bir durumdu.

Yolculuk ni hayetinde bitti. Herkes okuldaki odalarına sesiz ve bitkin bir şekilde giterken bizim kızlar neredeyse halay çekerek girdiler. Birbirlerine olup geçen olay bütününü anlattıktan sonra eşyalarını yerleştidiler. Ödevlerini yapıp her zaman da olduğu gibi ikiside yataklarının başına geçip uzandılar. Zaten bugün çok heyecanlı ve olağan geçmişti.
Tam da adamını bulmuşlardı. Heyecanın adım adım adamını. ......

Akşam vakti olmuştu. Kızlar derse girdiler. Toplam 6saat süren ders saati herkesi bunaltmışa benziyordu. Kızların da öyle. Herkes yemekhaneye girdi. Kızlar erkeklerle beraber yemek yediler. Kahkahaları neredeyse yorgunluklarını almıştı. Erkekler daha sonra kızların odalarında kadar eşlik ettiler. Kapıda surup ikiside kizlara sarıldı. Kızlar cennette miydi yoksa? Odalarının kapısını aralayıp içeri girdiler. Gece tulumlarını giyerek yattılar.



Yorum yaparsanız sevinirim.

KARANLIK GECEM  *Sen Mi Ben Mi *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin