Оройн 10 цагт Сэүн намайг гэрийн минь урд буулгаад би түүний дуулгийг аван түүнд өгөөд үл ялиг инээмсэглээд эргэн харлаа.Би юу гэж хэлэхээ мэдэхгүй байна,эргэж хараад хүсвэл гэж хэлсэн ч тэр яагаад надтай үлдэнэ гэж? тэрэнд бараг л мянгаад охин байгаа шүү дээ.Гэнэт би юу асуух гэж байгаагаа ойлгон зүгээр дээ гэж хэлээд эргэн харлаа.Хаалга руугаа явах гэхэд би Сэүний би болох уу? гэхийг сонсов.
Би гайхсаар эргэж харахад Сэүн: хэрвээ дургүйцэхгүй бол
Би зүгээр л толгой дохин Сэүн гэр рүү алхлаа.Ээж одоохондоо байхгүй байгаа..Бид гэр рүү орон Сэүн намайг даган өрөө рүү орлоо.Хачин санагдаад байна,би юу хийхээ,юу хэлэхээ мэдэхгүй байна.
Би: ммм
Сэүн: хммм...би чиний өрөөг бүтэн харж байгаа анхны удаа гэж хэлээд ёжтой инээх нь намайг улайлгаж орхилоо.Ичмээр юм.
Би эргэж хараад: б.би шүршүүрт орлоо,хэрвээ хүсвэл түрүүлээд унтаж байгаарай гэж хэлээд угаалгийн өрөө рүү явлаа.Би түүнийг дотогш оруулах хэрэггүй гэхдээ...бурхан минь юу бодоод байгаа юм бэ? энэ аль хэдийн оройтчихлоо,би хувцасаа тайлаад шүршүүртээ орчихсон.Эхлээд үсээ угааж байхад гэнэт хоёр гар бэлхүүсээр минь ороон тэврэх нь тэр.Би орилон эргэж харвал Сэүн байлаа.Гэхдээ би дараа нь бид шүршүүрт нүцгэн байгаа гэдгээ ойлгосон юм.
Би: бурхан минь,чи энд юу хийж байгаа юм? "эргэн Сэүн рүү нуруугаа харуулах"
Сэүн: чи хаалгаа онгорхой орхих хэрэггүй байсан юм бас би ч бас усанд орох хэрэгтэй байна,бид яагаад усаа хэмнэж болохгүй гэж? "инээх"
Тэрээр нэг гараараа бэлхүүснээс минь барисаар нөгөө гараараа үсний саван авахаар гараа авлаа.Би шууд л цээжээ нуух нь тэр.
Би: чи хүлээх хэрэгтэй байсан юм
Сэүн: би яагаад хүлээнэ гэж? "над руу харах" дээрээс нь би аль хэдийн чиний бүх зүйлийг харчих-нээрээ тийм би бүх зүйлийг эзэмшдэг гэж дуудаж болно шдээ "ёжтой инээх"
Нүүр минь одоо улаан лооль шиг болсон байгаа бас би ууртай байна.Тэр бүх зүйлийг эзэмшдэг гэж юу гэсэн үг юм? тэр юу яриад байгаа юм бол? Сэүн үсээ угаан,гараараа өгзөгнөөс минь барин дээш өргөхөд нь би шууд л хүзүүгээр нь ороон тэвэрлээ.Тэгвэл би унахгүй шүү дээ.
Би: юу хийгээд байгаа юм?
Сэүн хүзүүг минь хазан дараа нь уруулан дээр минь ирэн: чамайг өөрийн болгож байна
Бид хэсэг хором үнсэлцэж байгаад Сэүн: би өнөө орой чиний ертөнцийг сэгсэрч болох уу? гэж хэлэн ёжтой инээсээр нүд рүү минь харж байлаа.Түүний үзэсгэлэнтэй нүд,би юу ч хэлж чадахгүй нь...би яг одоо зүгээр л түүнийг хүсэж байна.Толгойд минь түүний тухай муухай бодолууд эргэлдэж байв.Энэ л түүний надад хийсэн зүйл.Би толгой дохин Сэүн уснаас гаран би түүний бэлхүүсээр ороосоор тэр намайг ор руу аваачин дээр минь гарсаар намайг орон дээр хэвтүүллээ.Сэүн шууд л бэлгэвчээ эрхтэндээ углаад,надад ид шидийн өөр нэгэн шөнийг өгч байв...би үнэхээр энийг бодож байна гэж үү? бид хийж дууссаны дараа Сэүн бэлхүүсээр минь тэврэн эрүүгээ мөрөн дээр минь тависаар би түүний нуруугаа харуулж байв.Сэүн яагаад үргэлж надад энийг хийгээд байдаг юм бол? Эхлээд тэр бол тэнэг харин дараа нь тэр намайг сайхан үгсдээ унагаачихсан.
Би: чи яагаад намайг будилуулаад байгаа юм?
Сэүн: хмм?
Би: чи үнэхээр надаас юу хүсээд байгаа юм? гэж хэлээд түүн рүү эргэн харахад тэрээр нүдээ анисан байлаа.
Би санаа алдан: яагаад надад энийг хийгээд байдаг юм? гэж шивнээд түүнд тэврүүлсээр унтахаар нүдээ анилаа.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
---Kiss me NOW---"COMPLETE"
FanfictionХанна бол 17 настай,ямар ч найзгүй нэгэн.Тэрэнд найзтай болох хэцүү байдаг болохоор л үргэлж л ганцаараа байдаг юм. У Сэүн бол мөн л 17 настай,сургуульдаа хамгийн алдартай залуусын нэг.Тэр бэйсболын багийн ахлагч.Хөвгүүд түүнийг биширч,охидууд түүнд...