БОНУС 4...

6.9K 338 17
                                    

-Сэүний талаас-

Мягмар гаригийн орой

Би Ханнаг орхин гэр рүүгээ явлаа.Өнөөдөр түүнтэй байхад өөр мэдрэгдэж байсан.Бид чиний мэддэг зүйлийг үргэлж хийгээд,унтаад дараа нь би түүнийг орон дээр нь орхиод л явдаг байсан.Бусад үгээр бол новш шиг жүжиглэдэг.Гэтэл оронд нь Ханна намайг зогсоон,бид сэндвич идсэн...Хэрвээ тэр охин сексийн оронд надаас болзоонд явахыг хүсвэл би зүгээр л орхих хэрэгтэй.Гэхдээ ямар нэгэн зүйл намайг үлд хэмээн хэлж байсан юм.Тэр над руу харж байсан болохоор уу? Хажуугаар нь Нахи намайг нэр хүндтэй минь болзохоор хүчилдэг хүн.Би хэзээ ч охидтой унтсаныхаа дараа тэдэнтэй болздоггүй.Би гэр рүү очин,Нахи бас тэдний гэр бүл аль хэдийн ирсэн байлаа.

Нахи над руу гүйж ирэн тэврээд хацар дээр минь үнссээр: Сэүн чи хаана байсан юм? хэмээн хуурамч хоолойтоо хэлэхэд нь би хуурамч инээмсэглэл гаргалаа.

Би: сайн уу? би хөвгүүдтэй гадуур гарсан юм аа

Мэдээж,энэ худлаа.Би Нахигийн эцэг эх намайг ширтэж байгааг харлаа.

Би: ноён Пак,дахиад уулзсандаа таатай байна "гарыг нь барих"

Ноён Пак: одоо ч тэтгэлэгийн төлөө бэлтгэл хийж байна уу залуу?

Би: тийм ээ

Ноён Пак бол бэйсболын тэтгэлэгийн хорооны удирдах зөвлөлийн нэг.Тийм болохоор би Нахиг орхиж чаддаггүй юм.

Би: үргэлж үзэсгэлэнтэй байх юм аа хатагтай Пак "тэврэн хацар дээр нь үнсэх"

Хатагтай Пак: үргэлж эелдэг байх юм аа Сэүн "инээмсэглэх"

Би хариу хуурамч инээж байв.Аав ноён Пактай ярисаар би ээжийг харахаар гал тогоо руу орлоо.

Би: сайн уу ээжээ? уучлаарай би оройтчихлоо "хацар дээр нь үнсэх"

Ээж инээмсэглэн: хммм чамайг тэгсэн гэдэгт итгэлтэй байна

Ээж намайг сайн мэддэг шүү.Би зүгээр л инээлээ.

Би: хайртай шүү ээжээ,би явж хувцасаа солилоо гэж хэлэн дээшээ гарлаа.Цагаан цамц,өмд өмсөөд үнэртэй ус цацав.Зангиагаа янзалсаар доош суухад хаалга тогших нь тэр.

Нахи: хээе хонгор минь

Би: хээе "янзиагаа янзлах"

Нахи дотогш орж ирэн миний голд зогсоод зангиаг минь янзлахаар хичээсээр: чи манай эцэг эхэд яаж сэтгэгдэл төрүүлэхээ мэдэх юм аа,үгүй юм уу?

Нахи өөр тийшээ харахад нь би түүн рүү харлаа.Тэрээр хар бариу даашинз,6 см-н өндөртэй өсгийтэй гутал дээр зогсож байв.

Би: өөр хэн тийм юм шиг байна? хонгор минь "хуурамч инээмсэглэх"

Нахи ёжтой инээмсэглээд урууланд минь ойртон үнсэхэд би түүнийг түлхэх хүртэл бага зэрэг үнсэлцээд авлаа.

Нахи уруул дээр минь үнссээр: доор уулзья хонгор минь гэж хэлээд гаран явлаа.Түүний үнсэлт надад юу ч мэдрүүлдэггүй,Ханнагийн үнсэлт шиг чихэрлэг,тачаангуй,хөнгөхөн байдаггүй юм...би юу бодоод байгаа юм бэ? Зангиа руугаа харан Нахи зангидаж дуусгаагүй гэдгийг ойлголлоо.Би доошоо буун,хүн бүр ширээнд суусан байв.

Би ширээнд суун хоолноос идэх гэсээр аав: тэгээд Сэүн ноён Пакд саяхан болсон тоглолтынхоо тухай яриач

Би Ханнагийн хийсэн сэндвичийг идчихсэн болохоор өлсөөгүй байна.

Би: сайхан болсон

Энэ бидний ноён Пакын гэр бүлтэй оройн хоол идэх бүрт яридаг зүйл.Нахи над руу сээтгэнэсэн харц явуулан би хуурамч харц явуулж байв.Аав минь ноён Пакд намайг магтаж байлаа.Энэ надад тэтгэлэг авах гэсэн арга.Удалгүй тэд өөр сэдэв рүү шилжин,миний амжилтын сэдэв рүү эргэн очлоо.Мэдээж тэдгээр амжилтууд намайг ичгүүргүй болгосон бас би магтуулах дуртай.Бид эцэст нь оройн хоолоо дуусгаад,дессерт идэхээр том өрөө рүү явлаа.Би баян айлын хэв маяг гэдгийг би мэднэ ээ.Нахи хажууд минь суун гараа гуян дээр минь тавин илэн,тачаадсан харцаар харж байв.Эцэст нь 10 цаг болон тэдний явах цаг болжээ.

Тэд хаалга руу явсаар Нахи: манай эцэг эх маргааш явна гэж шивнээд хацар дээр минь үнсэн нүдээ ирмээд тэд гаран явлаа.Эцэст нь би агаар амьсгалах хэрэгтэй.

Ээж: орой ямар байв хонгор минь? "гал тогоо руу явах"

Би: хөгжилтэй байлаа "худлаа хэлэх"

Ээж над руу үл итгэсэн байртай харлаа.Дахиад л тэр намайг мэдчихлээ.Ээж инээх нь тэр.

Би инээмсэглэн тэврээд: би явж хувцасаа солиод агаар амьсгалах хэрэгтэй байна

Ээж зүгээр л инээж байлаа.



---Kiss me NOW---"COMPLETE"Место, где живут истории. Откройте их для себя