-Гэгээ-
Бид буудлын цахилгаан шатанд суухад Сэүн миний чихийг хазан,хөхнөөс минь барих аж.
"Сэүн,бид олон нийтийн газар байна..." би инээж байв.
"Би хүлээж чадахгүй байна хажуугаар нь энд биднээс өөр хэн ч алга" хэмээн тэр эргэж харан нүүрнээс минь барилаа.Тэрээр уруулнаас минь эхэлж,хацар хүзүү гээд л үнсэж эхэллээ.Сэүн өгзөгнөөс барин өөртөө татахад би хөлөөрөө бэлхүүснээс нь ороов.Бид давхартаа ирэхэд бид халуун үнсэлттэй цахилгаан шатыг орхин би одоо ч хөлөөрөө бэлхүүсээр нь ороосоор тэрээр намайг барих ажээ.Биднийг өнгөрөх хүмүүс бидэн рүү хачин харж байсан ч бидэнд хамаа байсангүй.Бид өрөөндөө ирэхэд Сэүн намайг хананд шахан эгэмний ясаар минь үнсэнэ.Тэгээд тэрээр миний өмд,цамцыг тайлаад хөхнөөс минь доош халуун үнсэлтээ тавих аж.Гэнэт намайг эргүүлэн өгзгөн дээр минь үнсэн шимж эхэллээ.Би нүдээ анин арьсан дээрээ түүний үнсэлтийг мэдэрч байв.Харин одоо түүний халуун үнсэлт дээшлэн хүзүүний минь ясан дээрээ ирлээ.Сэүний гар хөхний минь даруулгийг тайлан хөхийг минь хоёр талаас нь шахсаар товчоор минь тоглоно.Тэр миний бие,сэтгэлийн минь инч бүрийг эзэмдэн,миний бие халж байлаа.Тэр намайг өөр рүүгээ харуулаад шууд л хөхийг минь сорон хөхөх бол гар нь бэлхүүсээр минь доошлон хуруунууд нь миний дотогш орохоор явах нь тэр.Хэлүүгээр минь тоглоно.Удаанаар түүний уруул доошлон хоёр гар нь гуян дээр минь байх бөгөөд шүдээрээ дотуур хувцасыг минь тайлан миний газар ойртлоо.Би түүний үснээс татах бөгөөд түүний халуун хүрэлтэнд гинших ажээ.
Сэүн намайг орон дээр хэвтүүлэн өөрийнөө цамц,өмдийг тайлаад харин дараа нь дотуур өмдөө тайлаад ёжтой инээмсэглэх нь тэр.Түүний юу хүсэж байгааг би мэдэж байна.Би босон энэ удаа түүний abs-с эрхтэн хүртэл нь үнсэж эхэллээ.Харин дараа нь тэрээр намайг буцаан хэвтүүлээд дээр минь гарав.Хажуу шүүгээнээс бэлгэвч аван углаад нүүрнээс минь үсийг минь холдуулангаа миний нүд рүү харах аж.
"Би чамд хайртай" хэмээн шивнэв.Би уруулаа хазан инээмсэглэлээ.Би түүний нүүрнээс барин "Би ч чамд хайртай" хэмээн буцаан шивнэв.Тэр намайг үнсээд удаанаар дотогш минь орлоо.Би түүний нуруунд хумсаа шигтгэн бид нэгэн хэмнэлд хөдөлсөөр тэрээр намайг үнсэх аж.Яг энэ мөч л бидэнд одоо хамаатай.Тэр миний дотор байна.Би түүнийг ингэж хайрлах цаг ирнэ гэж би хэзээ ч мэдээгүй.Гэхдээ би зогсох хэрэгтэй ч чадна гэж бодохгүй байна.Бид тавьсаар Сэүн миний дээр уналаа.Би түүний булчин дээр үнсээд түүнийгээ чангаар тэврэв.Бид нүдээ анин,унтахаар хэвтэх ажээ.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
---Kiss me NOW---"COMPLETE"
FanfictionХанна бол 17 настай,ямар ч найзгүй нэгэн.Тэрэнд найзтай болох хэцүү байдаг болохоор л үргэлж л ганцаараа байдаг юм. У Сэүн бол мөн л 17 настай,сургуульдаа хамгийн алдартай залуусын нэг.Тэр бэйсболын багийн ахлагч.Хөвгүүд түүнийг биширч,охидууд түүнд...