capitolul 5

2K 121 3
                                    

Chiar as dori sa o vad si pe asta)).

- Si ce a vrut?? Intreb eu in timp ce pun tavaua pe masuta.
- Nimic important. Spune destul de liber.
- Ai ales vriun film ?
- Da, vrei comedie sau horror??
- Desigur ca comedie. Spun zimbind si asezanduma pe pat.
Sa inceput si filmul. Alex a luat bolul cu popcorn si a inceput sa arunce cu popcorn in mine. Practic, e imposibil sa nu faca asta. Eu nu mam lasat si am inceput sa arunc si eu. Mmda. Mai mult neam batut joc de popcorn in loc sal mincam. Dupa ce neam linistit, am inceput sa ne uitam la film. Prima jumatate a fost chiar interesanta. La a doua nu mai tin minte pentru ca am adormit. Dar ceea ce tin minte a fost ca am adormit in bratele lui Alex.

Mam sculat pe la ora 2 noaptea. Alex statea linga mine si dormea ca un ingeras. Aahh..e adorabil cand doarme. Mam ridicat din pat, si am coborît jos la bucatarie sa beau niste apa. Cand mam intors in camera, am vazut ca notebookul lui Alex era aprins, si miam adus aminte ca Rebeca ia scris. Am deschis facebook lui si am intrat in mesaje.
Rebeca- Buna draga, ce faci ?
Alex- Rebeca, ce vrei de la mine?
R.- Haide maa. Ce ai? Ce tiam facut eu rau?
A.- Nu te suport intelegi ?? Eu iubesc o singura fata care am iubito toata viata!! Lasama dracu' in pace
R.- Sa fim seriosi...Cand teai culcat cu mine saptamana trecuta, se pare ca ai uitat de iubitica ta.. Apropo cinei???
A- Sa nu te intereseze. Rebeca lasama odata in pace. Nu team iubit si nu a sa te mai iubesc vreodată. Am vazut cine esti tu cu adevarat. Esti buna doar la un singur lucru. Sa zapacesti baietii cu privirea aia a ta si sai aduci in pat. Doar atit. Poti sa uiti de asazisa noastra relatie si de mine la fel. Gata nu mai adaug nimic!!
R- Ahaa.. deci asta faci da? Ok. Sa stii ca de mine nu scapi usor.
Citit la 21:36

O Doamne. Rebeca e intradevar  o scorpie si jumatate. Sper doar sa nu ii faca vriun rau lui Alex. Deci ma mintit cand a spus saptamina trecuta ca doarme la prietenul lui David. Dar e in regula. Eu de azi sunt iubita lui. Saptamina trecuta, eram doar sora lui vitregă.
Am inchis notebookul si mam culcat inapoi linga Alex. Am adormit foarte rapid

Hey dragilor sper ca va placut. Scrieti in comentarii daca sa pun next. Va pwp :* :*

Atrasa de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum