Dupa ce ne-am mai linistit putin, am facut la toti cate un ceai. Apoi Andy observă ca Mia il priveste insistent si ii zice:
- Deci...Mia, povesteşte-ne ceva despre tine.
- Ăăă pai ce sa zic, ma numesc Mia Robertson, am 17 ani, sunt in clasa cu Aly si Lili, m-am mutat decurgînd in orasul acesta, tot in acest liceu invata si varul meu Derek Jackson. Trebuie sa il stii, invăta in acest liceu inca când locuiai aici.Aly mi-a zis ca erati colegi de clasa din cl a V-a.Dupa ce a zis ca varul ei e Derek, inima a inceput sa imi bata mai tare ca niciodată. Poate Rebeca cu Derek sunt complice la disparitia lui Alex. Poate nu Alex mi-a trimis mesajul ăla,ci Derek. Si poate nu era Alex acela de pe telefonul Rebecai care si-o tragea cu una.
- Mia, Zic eu. Cand erai mai mica, veneai la Derek in vizita??
-Da..veneam chiar des. Tin minte ca ascunzatoarea noastra secreta era un depozit parasit si...
- Iti mai amintesti unde e depozitul???
- Nu chiar bine dar putin imi mai amintesc.- Aly, ce s-a intimplat?? Ma intreaba Daniel.
- Alex a dispărut acum doua zile si...pot sa va povestesc pe drum?
Acum Mia te rog incearca sa iti amintesti unde e depozitul ăla. Cred ca stiu unde e Alex.- Stiu ca de aici, e cam mult de mers. Pe atunci Derek traia mai aproape de depozit.
- Andy, poti te rog sa ne duci cu masina? Intreb eu.
- Da normal.Tot drumul spre depozit, Daniel ma tinea in brate si imi şoptea ca totul va fi bine. Eram foarte stresata, Derek e un ucigaş, nimeni nu stie ce e in capul lui. Mi-e frica sa nu ii faca ceva lui Alex.
Alex povesteste
Nu mai pot rezista. Nu mai pot sa traiesc fara Aly. Nu mai suport sa stiu ca Aly crede ca eu i-am scris mesajul ăla. Si nici nu ma mai pot misca. Abia mai respir. Unul dintre matahalele lui Derek m-a legat prea strins de stilp.
Cat ma smiorcaiam eu in gînd ca o fetiţa de 5 ani, pe usa apare Derek cu inca 2 matahale in spatele lui. Oare cat le plateste pe luna??
Vad ca scoate un pistol si il indreapta spre mine. Imi vad moartea in fata ochilor. Doamne ce prost am fost. De ce am venit cu el atunci? De ce nu am apreciat-o mai mult pe Aly cand o aveam linga mine? De ce atunci am plecat la Rebeca?
- Stai Derek!!!Nu trage in Alex!! Trage in mine!! Zice o voce de fata.
Când ma uit mai atent, acea fata este chiar Aly. Alyy?? Nu imi vine sa cred!!! Este chiar Aly!! Cum m-a gasit?Aly povesteşte
Insfirsit am gasit si depozitul. Intru incet in el si vad ca Derek indreapta pistolul carte Alex. Imi iau inima in dinti si ma pun eu in fata pistolului.
- Stai Derek!! Nu trage in Alex! Trage in mine!! Spun eu pe un ton hotărît.
- Ce? Aly? Tu cum ai aparut aici? Zice Derek. Sa stii ca chiar nu imi pasa. Iați ramas bun de la iubitelul tau.Apoi Derek mă impinge intr-o parte si aud o impuscatura puternică.
Ma ridic grabita de pe jos si alerg spre Alex plingînd si ii zic:
- Alex!! Dragul meu..te rog ... Te rog nu ma parasi.Am nevoie de tine. Zic si incep sa plîng si mai tare.
Alex inca nu e mort, dar respira foarte greu si pulsul ii scade din ce in ce mai repede.Stateam jos cu Alex in bratele mele. Plîngeam la pieptul lui. Apoi aud inca o serie de impuscaturi si când imi intorc capul, il vad pe Derek si pe slujitorii lui pe jos plini de singe.
Il aud pe Andy cum striga sa cheme cineva ambulanța si dupa vine spre noi.
-De unde stii sa tragi asa bine? Intreb eu
- Bunicul meu a fost conducătorul unei mafii si m-a invatat si me mine niste tehnici. Pe ascuns.Peste 5 minute ajunge si ambulanta. Ma mir cum a ajuns asa de repede.
Intra doctorii in depozit, il ia pe Alex si il pun pe targa.
Pe tot parcursul drumului, il tineam pe Alex de mîna si ma gandeam la el. Chiar daca el mi-a scris mesajul ăla, nu imi pasa. Acum vreau doar sa se faca bine.
Hey... saluut! Va rog mult sa va lasati parerile in comentarii.
Va pwwp* pa pa♡