O Doamne o Doamne. ...Aly...
Ma scol din pat putin ametit, dar e ok. Cand atrag atenţia, vad ca sunt bandajat. Ies din salon si dau nas in nas cu medicul care are grija de mine.
- Unde crezi ca mergi? Ma intreaba medicul.
- La Aly. Zic enervat.
Nu mai astept nici un raspuns si plec. El tipa la mine ca sa ma intorc dar eu ma faceam ca nu il aud. Dala dracu de doctor.
Vad o asistenta si o opresc.
- Ma scuzati, imi puteti spune unde sta Aly Patterson??
- Da, in salonul cu numarul 673. Dar cine sunteti pentru ea?
- Sunt iubitul ei. Care din cauza mea e in acest spital. Spun ultima parte mai incet. Ok mersi. Si fug...bine, nu chiar fug, dar fug schiopatind. Ajuns la usa, o deschid incet, si o vad dormind. Intru, si ma pun pe un scaun de linga patul eu. O iau incet de mîna si o examinez. E foarte slăbită. Are capul, mîna stinga si piciorul bandajat. Ce iam facut? E doar vina mea. Si fara sa imi dau seama, miau dat lacrimile. Aly ma stringe putin de mîna si deschide putin cate putin ochii.
- A...Ale...Alex.
- Aly nu vorbi. Esti prea slabita. Pastrazati puterile. O sarut incet pe buze si vad ca zimbeste cu coltul gurii.Peste 8 zile
In spitalMa trezesc cu zimbetu pe buze. Ma simt mult mai bine. Maninc ceva, si dupa plec la Aly.
Cand deschid usa salonului, o vad pe Aly cu Lili.
- Buna Alex.spune Lili.
- Buna. Aly cum te simti?
- Foarte bine, mersi.
Si o sarut incet.
- Bine, eu plec. Ne mai sunam bine? Spune Lili
- Bine pa.-Deci, am o veste buna.zic
- Ce veste? intreaba Aly
- Mîine ne externeaza!!))
- Serios???? Suuupeer!!!
Si o iau in brate.Urmatoarea zi
Aly povesteste.Insfirsit ne externeaza. Ma imbrac intr-o pereche de pantaloni scurti negri si un tricou simplu galben. Imi împachetez lucrurile si sunt gata.
Vine si Alex. Ma îmbrătisează strins si ma intreaba...
- Esti gata?
- Parca da.
- Ok, atunci sa mergem. Max ne va duce acasa cu masina lui.
- Mm bine.Iesim din spital si il vedem pe Max care ne astepta...
Hey dragilor...stiu ca a fost un capitol neinteresat, plictisitor, bla bla bla....scuzati-ma. Mîine voi posta unul mai interesant. Cred. Scrieti in comentarii ce mai doriţi sa se întîmple. Va poop si va iubesc :* :*♥