Dupa câteva minute de un sarut foarte pasional, ea se desprinde prima.Doamnee... trebuie sa recunosc, saruta destul de bine.
- Cred ca acum tiai dat seama ce simt si eu pentru tine.
- Da, cred ca da. Spune ea rusinata si cu capul in pamînt.Aly povesteste
Din momentul in care ma sarutat, am simtit intreaga gradina zoo in stomacul meu. Adică mam mai sarutat dar...mnaa..nici chiar asa. Si cu Alex mam simtit mult mai libera si mai bine.
- Vrei sa ne uitam la un film? Ma intreaba Alex.
- Da. Tu alege filmul, eu ma duc sa iau popcorn si suc.
- Ok.Ies din camera,deodata aud ca mia venit un mesaj de pe tell. Il deschid si vad ca e de la Lili.
''Ce faci,,
''Bine tu,,
''Foarte foarte bine,,
''Heey, ce sa intimplat))?,,
''Max..de azi sunt iubita lui,,
''Woow, te felicit. Vorbim mîine la scoala. Pa noapte buna.
''Ok pa te pup,,Chiar ma bucur pentru ea. Insfirsit sia gasit perechea.
In fine.... Pun sucurile si bolul cu popcorn pe o tava si plec in camera. Cand intru, vad ca Alex se scria cu cineva pe facebook.
- Iubi cu cine vorbesti?
- Vorbesc..ei bine...cu Rebeca.Cand am auzit de numele REBECA, mam facut verde la fata. Adica ...cu totii avem acea persoana in viata care ne inerveaza la culmea.. Ei bine, ea la mine e acea persoana.
Ea e cea mai populara fata din scoala. Are 17 ani, ochii albastri parul blond si lung. Hai ma lume...sa fim seriosi, cine nu sar indragosti de acea tirfa. Adica...recunosc...e chiar draguta dar nu o suport. Ea a fost iubita lui Alex in cl.IX, dar relatia lor nu a durat prea mult. Ea e prea alintata si se foloseste de baieti.
Sii.. mda..se tine intruna de Alex sii mai spune ca sa ii mai dea o sansa, ca ''sa schimbat,,. Aha sa schimbat. Se va schimba cand voi vedea vaci dansind tango pe gheata. Chiar as dori so vad si pe asta)).