#24

1.1K 86 7
                                    

Il vad pe Alex care statea intr-un genunchi, intr-o mîna avea un buchet maaaare de trandafiri rosii si albi, iar in cealaltă, lanțisorul care scria Alex( care l-am dat jos cand m-a inselat).

El, cu lacrimi in ochi imi zice:
- Aly..scumpa mea, te rog din tot sufletul daca poti, sa imi dai inca o sansa. Ştiu, am fost un bou fara minte. Dar te rog Aly, iarta-ma. Pe tine te-am iubit si te voi iubi mereu. Esti unica fata cu care ma simt cel mai bine. Dar daca...
- Alex..
- Dar daca nu ma ierti, macar sa fim ca ina..
- Alex!!!
- Sa fim ca inainte, farate si sora care se sustin unul pe altul si...
- Aleeexx!!!
- Te roog, iarta-ma!! Spune el plîngînd ca un copil mic.
- Nici nu stiu ce sa spun. Si eu te iubesc foarte mult,dar promite-mi un lucru.
- Orice.
- Ca vom ramine împreuna la bine si la greu si nu ne vom desparti niciodată.
- O Aly, desigur ca nu ne vom desparti niciodată.
- Si da...te iert.

El zimbeste si vine spre mine. Imi da tona de trandafiri si imi pune lanțisorul la gît. Apoi ma întoarce cu fata la el, si buzele noastre dinou s-au lipit. Chiar mi-a fost dor de buzele lui dulci.

M-am desprins prima pentru caa...imi era incomod ca ne sarutam de fata cu Andy. Apropo de Andy, cand m-am uitat la el, plângeaa???? De ce?
- Andy de ce plîngi??
- Pentru ca asta e cel mai emotionant moment pe care l-am vazut vreodată.
- Awww....nu am stiut ca esti asa sensibil. Zic eu.
Incepem toti sa ridem apoi ne asezam la masa.
•••
A fost foarte delicios. Alex gateste chiar foarte bine.
Dupa ce am facut curat in bucătărie, ne-am dus in living sa ne uitam la film.

Pe la jumatate de film, Andy a plecat la....nu stiu unde dar cred ca la baie,pentrucă am baut muuult suc))

A trecut deja 30 de minute si Andy inca nu s-a intors.
Il las pe Alex dormind linistit pe canapea si plec sa il caut pe Andy.

Cand ajung la baie,vad lumina aprinsa, bat la usa si zic:
-Andyy.. esti viu??
-...
- Heeyy...ai adormit??
- ...
- Sa stii ca eu intru si nu ma intereseaza daca esti in chiloţi sau fara.
-...
- Ok..eu intru.!
Când deschid usa, nu era nimeni dar fereastra era deschisa. O nuu.. a plecat...de cee??? Mamăă. ..ce sa fac?? Unde poate fi??

Plec la Alex si ii zic alarmată:
- Aleexx!! Andy a dispărut.!
El se trezeşte speriat si spune:
- Ce?? Cum? Cînd?
- Nu stiu, dar hai sa mergem sa il căutam.
- Bine.
•••

Mergem cu masina deja de 10 minute si inca nu stim nimic. Am sunat la toti cunoscuţii lui Andy dar in zadar.

Dupa inca 10 minute de condus, vedem in indepartare doua lumini puternice care ne atrag atentia. Cand am ajuns, am vazut ca erau doua masini de politie si o ambulanţă. Alex se apropie de un politist si intreaba ce s-a intamplat. El ii raspunde ca o masina a lovit grav un baiat.
Eu auzind aceste cuvinte, incep sa ma ingrijorez. Cand ma apropii de acel om accidentat, vad ca e....Andy????? Nu nu nu..nu se poate sa fie el. Incep sa plîng in hohote vazind cît de grav era lovit. Era plin de singe.
Medicii il ia, il pune pe targa si il duc la spital. Ne urcam si noi in masina si urmam ambulanţa. Sper doar sa fie bine...

Heey pufuleti..va placut?? Daca da, lasati un vot. Scuzaţi-ma ca nu l-am postat vineri cum vam promis dar nu am avut timp.
Scrieti in com daca doriti sa continui. Va iubesc si va pwp pe toti :**♥♥

Atrasa de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum