#23

1.1K 75 10
                                    

Când deschid plicul, am vazut ca erau niste poze cu Rebeca si Alex cum făceau dragoste.
Nu nu nuuu....Alex nu poate sa imi faca una ca asta!!! Aly, a facut-o deja. Nuuu...nu imi vine sa cred!!. Am cazut jos plîngînd in hohote. Apoi am vazut negru in fata ochilor.

•••
Deschid ochii si vad tot alb in jurul meu, apoi peste ceva timp, mi-am dat seama ca sunt intr-un spital. Vad ca cineva intra in salon. Era...Alex????? Cee? După ce ma inselat mai are tupeul sa vina sa vorbeasca cu mine??
- Buna Aly..spune el sarutindu-ma pe frunte.
- Lasa-ma!!! Zic eu nervoasă.
- Aly...stiu ca nu am procedat deloc corect si imi pare foarte rau pentru asta. Si imi pare si mai rau,pentru ca te-am facut sa suferi. Chiar nu stiu ce a fost in capul meu de am mers la Rebeca.
Ea mi-a turnat mult si cam mi-a ametit mintile. Andy mi-a povestit totul. Ca ma-ti urmarit siii...Aly te rog mult, daca poti..te rog iarta-ma. Spune el cu lacrimi in ochi.
- Alex...cum ai putut?? Tu stiai ca fata aia baga in pat toti baietii.
- Te rog Aly. Te rog iarta-ma.
- Pleaca!!
- Bine, dar sa stii ca te-am iubit, te iubesc, si te voi iubi mereu scumpa mea.
Si eu te iubesc scumpul meu, si te voi iubi mereu. Spunei asta Aly, spunei acum! Nuu!
- Bine bine, acum poti pleca. Zic eu nepăsătoare.
El pleaca trist si cu lacrimi in ochi.
Cum ai putut?? Lai ranit! Si ce?? El m-a ranit mult mai mult.

Alex povesteste

M-a alungat. Ei si ce? Am meritat. Sunt un bou. Cum am putut sa fac una ca asta?

Cît mergeam pe holul spitalului, ma ciocnesc de cineva. Când imi ridic privirea din pămînt, il vad pe Andy îngrijorat.
- Se pare ca... mi-ai luat-o pe Aly (( zic eu trist.
- Ce?? Nuu.. Aly singura mi-a spus ca in toata viaţa ei a iubit si va iubi un singur om, si acela esti tu Alex. Da recunosc, o iubesc si eu, dar am vazut cat de fericiti sunteti impreuna si am zis ca mai bine sa nu ma bag intre voi.
- Cee?? Andy..tu glumesti?? Noo..nu te cred.
- Ti se pare acum ca am chef de glume??
- Nu, dar...
- Nici un dar. Nu iti face griji, voi vorbi eu cu Aly. Acum dute acasa si pregateste cina. Am vorbit cu domnul doctor si a spus ca o externeaza azi pe Aly.
- Andy...esti cel mai bun prieten din istorie. Iti voi ramine dator toata viaţa. Zic eu entuziasmat.
El a zimbit si a plecat spre salonul unde statea Aly.

------

Când ajung acasa, ma apuc de gătit. Pui si cartofi copti.

Aly povesteste

Dupa ce a plecat Alex, am stat si m-am certat cu constiinta mea de doi bani pina vad ca iarasi intra cineva. Era Andy. Huuh....
Vine spre mine si ma saruta dulce pe frunte.
- Heei..cum esti? Ma intreaba el.
- Destul de bine cred.
- Foarte bine. Atunci pregateste-te ca mergem acasa.
- Ok, yeey.. acasaa!!

El zimbeste si iese pe usa cat timp eu ma pregatesc.

•••

Cand intram in casa, simt un miros placut de mincare. Credeam ca Andy sau ..... nu stiu... a angajat o servitoare care va gati pentru noi))
Daaarr, când intru in bucatarie, il vad pe Alex care pregăteste masa. Hmm...destul de bine pentru un baiat.

El ne vede, zimbeste si vine spre noi. Da sa ma sarute pe buze dar incep sa vorbesc. Când stiu ca buzele alea le-a sarutat pe ale lui Rebeca....iac
- Hei, ce mîncam? Zic eu zimbind fals.
- Ăăă...cartofi copti si pui.
- Mmm..suna foarte bine. Zice Andy. Bine, noi plecam sa ne spalam pe mîini.
- Ok

Cand ajungem la baie, Andy ma ia de mîna si imi spune:
- Ce a fost aia??
- Ce a fost ce??
- De ce nu l-ai lasat sa te sarute??
- Pentru ca imi e a vomita cand stiu ca buzele alea le-a sarutat pe ale lui Rebeca!!!
- Aly...te rog frumos, mai dai inca o sansa lui Alex, el chiar te iubeste cu adevarat.

Eu ma uit putin confuza la el, daar in fine.
- Bine bine voi incerca.
- Yeee.. si ma i-a in brate.

Cand am ajuns in living, il vad pe Alex care .....

Heey pufuleti...sper ca va placut. Scuzati-ma pentru ca am postat asa de greu dar nu am avut timp. Va multumesc pentru cele 2,30 mii de vizualizări, fara voi nu as fi continuat. Va pwp si va iubesc le toţi:**♥

Atrasa de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum