-Cred ca e Rebeca. Zic eu trista.
- Oo Aly. Imi pare foarte rau.
-....Cand suna la lectii, vad ca intra in cabinet un baiat tînăr de vre-o 20-21 de ani. Wow..ce dragut e.
- Buna ziua elevi. Eu sunt Daniel Smith. De azi eu voi fi profesorul vostru de istorie. Azi fiind prima lectie cu voi, haideţi mai bine sa facem cunostinta.
Cum statea el si examina fiecare elev, a dat cu ochii de mine. Mi-a dat cu ochiul si mi-a zâmbit. I-am zimbit si eu inapoi dar am ramas putin confuza.
Hhhmm....e ceva ciudat. Seamana foarte mult cu Andy doar ca el(profu') are ochii verzi. Andy demult spunea ca avea un frate mai mare, si a plecat in California cand avea cam 18-19 ani.
●●●
Mi-a venit si rândul meu sa ma prezint.
M-am ridicat in picioare si am zis:
- Ma numesc Aly Petterson. Am 17 ani, m-am născut aici in New York. Iubesc mult câinii ( nu intrebati.. Domnul Smith a spus sa spunem ce animale ne plac si ce ne place sa facem...) si in timpul liber iubesc sa ies cu prietenii in oras....
- Bine, multumesc Aly.
- Cu plăcere..?Ora a fost destul de interesanta. Profu' nou e chiar amuzant. Mmdaa...seamana cu Andy chiar foarte mult. Cine stie. ...poate sa fie chiar frati. Poate.
Cand a sunat la lectie, am mers cu Lili la cantină unde trebuia sa ne intilnim cu baietii.
Când am ajuns erau toti( David, Max, Beatriss, Seby..) inafara de Alex. Nui nimic..voi vedea in seara aceasta la cine pleaca.M-am asezat linistita pe scaun si nici nu aveam pofta de mîncare.
•••••
Ziua a trecut repede. Cand am iesit din curtea scolii ca sa plec acasa, simt cum cineva ma ia strins de mîna. Cand ma întorc, il vad pe DEREK!! Suuper. Doar el imi mai lipsea.
- Ce vrei? Zic eu nervoasă.
- Uuu.. pisi rea.
- Spune-mi ce vrei Derek.
- Cand ma uit la tine, la corpul tau, la sînii tai, nu mai pot rezista. Si Derek daca vrea ceva, primeşte. Asa ca acum vreau sa ti-o trag. Chiar acum si chiar aici.
- Numai sa incerci sa te atingi de mine ca....
Nu termin bine de zis, ca Derek si-a lipit buzele lui de ale mele.Degeaba ma zbateam ca eu pe linga Derek sunt o furnica. Muschii lui gigantici ma tineau atit de strins, incat puteam rămîne fara respiratie, si inca si sărutul lui salbatic.... O Doamne.
Cat ma zbateam, vad cum Derek cade jos. Serios?? Sunt eu atit de puternică?? Ii multumesc lui mami, ii multumesc lui tati ca ma facut asa puter....si il vad pe Andy. Eiiii...nu sunt puternica((
Oricum, ii multumesc lui Andy ca ma salvat de acest King-Kong.Andy vine spre mine si ma ia in brate.
- Aly, draga mea, esti bine?? Ma intreaba îngrijorat.
- Inafara de cateva vinatai in jurul abdomenului, da sunt bine, si mersi ca m-ai salvat.
- Pentru nimic draga. Si ma saruta pe frunte.Ne urcam in maşină, si ne pornim spre casa.
Cand ajungem, il vad pe Alex stînd intins pe canapea.
- Alex?? De cand esti acasa??
- Bună iubire. De la a doua lectie. Ma simteam foarte rau si mi-am cerut voie acasa.
- Micuţul meu. Acum cum te simti?
- Mai bine mersi.
Ma indrept spre el si il sarut scurt pe buze.Hey pufuleți, cum vi s-a parut? Sper ca va placut. Vreau sa va propun o carte foarte super scrisa deArianaGrandeF. E despre trupa 1D. Ea se numeste: Life turned upside down. Mie imi place foarte mult.
P.S la medie e profu' nou. Daniel Smith.))
Va pwp si va iubesc pe toti.:**♥