Aly povesteste
Deschid lenesa ochii si vad tot alb in jurul meu. La dracu....sunt iarasi intr-un spital.
-Alyy...teai trezit! Esti bine? Intreaba Lili.
- Heey....da sunt bine ))Cat stateam si mai vorbeam, intra medicul si ma intreaba :
- Domnisoara Petterson, cum va simtiti??
- Mai bine, mersi.
- Ok atunci, puteti pleca acasa.
- Yeeyy...mersi!!
El zimbeste si iese din salon.- Eu il sun pe David sa vina sa ne i-a cu masina ok? (Lili)
- OkPeste 15 min ajunge si David. Cand ajungem la masina, el iese si se indreapta spre mine cu bratele sale deschise si cu zimbetul sau de 5 stele.
Eu ma uit la Lili si ma asteptam sa fie verde de invidie dar se pare ca am gresit. Zîmbea. Adica sa vezi tu ca iubitul tau se indreapta spre o alta fata si o imbratiseaza si tu sa zimbesti?? Wow...
Si insfirsit ajunge si David si ma imbratiseaza. Mamaa..simteam ca ramin fara aer. Chiar asa mult i-am lipsit?
- Heey...si mie mi-a fost dor de tine!!
- Mi-ai lipsit pitico. Zice el.Ne urcam in masina si ne indrepram spre casa..
Cand ajungem, primul popas e baia))). Imi las hainele pe jos si insfirsit dupa o zi petrecuta in spitalul ăla plin cu boli groaznice ma bag in cada. Simt cum apa imi relaxează fiecare particica din mine.
Dupa 30 de minute petrecute cu iubita mea (cada) decid ca trebuie sa ies. Intru in camera mea doar cu un prosop pe mine. Sper doar sa nu intre David.
Cand deschid dulapul si imi iau costumul de casa, aud doua batai in usa. Nici nu apuc sa zic ceva ca usa se deschide. Deci nu inteleg. .....pentru ce mai bati in usa daca nici nu astepti raspunsul???
Pe usa apare Mia...cum a ajuns ea aici??? Si de unde stie ea unde locuiesc???
- Mia????
- In primul rind buna)
- Oo da...imi cer scuze.. buna) acum ce faci aici??
- Paaii....am venit sa vad ce mai faci.
- ăăă....destul de bine cred. Dar de unde stii unde locuiesc??
- M-am mutat pe aici si am vazut masina lui David parcata in fata acestei case, am crezut ca el locuieste aici. Si am intrat sa il vad si sa ii zic ca vom fi vecini Dar se pare ca m-am inselat. Tu stai aici si asta e si mai bine. Am auzit ca erai in spital si astazi te-a externat deci cum te simti??
- Mai bine mersi.Acum poti te rog sa ma astepti jos ca vreau sa ma schimb??
- Sigur..scuze.Imi place de ea. E simpla si draguta. E o fata intelegatoare si pare de treaba. Da stiu am mai spus-o dar asta e.
Ma imbrac si cobor jos. Ma indrept spre bucatarie unde erau toti.
- Ce face.....cine dracu' a facut dezastrul asta aici????
- David!! - Lili!! Spun ei amîndoi odata.
- S-au gandit sa faca o pizza dar se pare ca....nu le-au iesit. Zice Mia
- Oookk....hai mai bine sa comandam o pizza??
- Esti geniala! Cum de nu m-am gandit eu la asta? (David)
- Nustiu nustiu... deci pina o comand voi faceti curat!!
- Dar...
- Acum!!!
-Bine bine..Dupa 20 de min ajunge si pizza.
Ne-am asezat la masa si am inceput sa mincam.- Vreti sa plecam la Andy sa vedem cum e ?? Desigur dupa ce terminam. Zic eu.
- Cine e Adny... Nady ...sau cum il mai cheama?? Intreaba Mia.
- E un fost coleg al nostru dar si un prieten foarte bun. A nimerit intr-un accident si acum e la spital, din vina mea.Mamaaa ce dor imi e de Andy. Acum ca Alex m-a inselat cu toate fufele posibile, trebuie sa il uit. Cine stie....poate si-o trage chiar acum cu una. Ce proasta sunt. De ce l-am lasat pe Andy sa sufere din cauza mea ?? Cand il va externa voi vorbi cu el...poate(am zis poate) ma va ajuta sa il uit pe Alex.
- Deci ce ziceti, vreti sa veniti cu mine?? Intreb eu
- Daa! Tipa David si Lili la unison
- Eu nu vin.zice Mia
- De ce??
- Voi face cunostina cu A...Adny...da?
- Andy
- Ăăă da....voi face cunostinta cu Andy ăla cand va veni aici, acasa. Nu suport spitalurile. Sunt alergica la ele.
- Alergica?? Ok ...
- Voi plecati, lasati ca string eu aici.spune Mia
- Bine, mersi mult Mia. Deci la 14:00 iesim din casa bine??
- Da (D&L)Plec in camera mea si pun pe mine o pereche de pantaloni scurti negri si o camasa transparenta albastra deschis. Ma machiez simplu si imi las parul pe spate.
Cobor in living si o vad pe Mia stînd pe canapea uitindu-se la TV.
- Heey..ce faci??
- Paaii, ma uit la toate porcariile de la televizor. Mi-e milă si de ciocolata pe care o maninc. O consum uitindu-ma la rahaturi.Eu incep sa rid si am inceput sa schimb canalele, pina ce aud niste tipete. Ne indreptam grabite spre camera unde statea Lili si David deoarece de acolo s-au auzit tipetele.
Cand deschid usa, o vad pe Lili cațarata pe spatele lui David cu o tigaie in mîna.
- Lili, ce sa intimplat?? Esti bine? ??
- Un....Un păianjen. ...acolo!
- Mai, tu iti bati joc de mine?? Ai trezit si soarecii din subsol doar din cauza unui amarit de paianjen??? Zic eu amuzata.
- Dar....
- Aly, sa merg dupa ulei?? Ma intreaba Mia.
- Pentru ce ulei?? Intreaba Lili
- Avem tigaie, avem paianjen, ne mai trebuie ulei sa prajim paianjenul. Cine stie...poate la cina mincam paianjen prajit. Zic eu printre risete.
- Ha ha...foarte amuzant...
- Hai ca e 14:00 , sunteti gata??
- Da.
-Ok, haideti atunci.O sarut pe Mia pe obraz si ne indreptam spre masina.
Heey... iata si capitolul. Sper ca va placut! Scuzati-ma inca odata pentru aceasta pauza. Vreau sa va recomand o carte. ,,Violul'' scrisa devalerica13. E o carte geniala.
Scrieţi in com daca merita sa continui sau nu si nu uitati de vot)) Va iubesc pe toti♡ sunteti pupati.
P.S la medie e Aly. Pa paa:**