capitolul 8

1.7K 107 5
                                    

Am pornit la drum.
- Si ce ati facut?? Intreaba Max.
- Am privit un film si cam am uitat sa ne uitam la ceas.Spune Alex.
- Mm clar.

Alex a spus o mica parte din adevar. Eu mam asezat pe canapea linga el si cat se juca cu parul meu, noi ne uitam la film. Si dupa sa inceput totul. Asa ca nu chiar la mintit pe Max )).

In 20 de minute am ajuns. Am lasat gentile pe locurile rezervate de David si Seby si neam schimbat in costumele de baie. Lili si cu Alex sau dus in apa dar eu nu am vrut pentru ca, mmda... nu stiu sa inot. Am stat jumatate de ora la bronz. Apoi vine si Alex.
- Hey papusica, hai in apa.
- As veni dar stii si tu...nu pot sa înot. Spun eu trista.
- Nui nimic, te invat eu.
- Ok vin dar te rog, sa nu ma lasi singura.
- Bine.

Cand ajungem la margina bazinului, Alex ma ia in brate in stil mireasa si sare in apa. Dupa ce iesim la suprafaţa apei, eu imi incolacesc picioarele in jurul abdomenului lui. Mam apropiat putin cate putin de fata lui, si am inceput sal sarut pe buze. El desigur ca nu a refuzat si am inceput sa ne sarutam...sarut din ala de toata frumusetea. Ne simteam atit de bine, incat am uitat complet de lumea care ne privea. Dar nu imi pasa. Dupa cateva minute de o plăcere extraordinara, am fost treziti de Max care ne stropea cu apa.
- Va puteti saruta si acasa, noi am venit aici pentru a ne distra. Spune Max rizind.
Cateva secunde am stat in liniste, dupa, toti am inceput sa ridem.

Am mai stat inca vreo 2-3 ore la piscina, dupa neam împachetat si am plecat acasa. Lam intrebat pe Alex daca vrea sa vina baietii sa facem o mica petrecere la noi si a acceptat.

Alex a plecat cu Max si David acasa, dar eu Lili si Seby am mers la magazin sa luam ceva.
Am luat cipsuri, popcorn, sucuri, tort si sampanie.

Am ajuns acasa. Am despachetat tot si am inceput sa mincam tortul si sa bem sampania.
Apoi neam pus sa ne uitam la un film. Am adus intii cipsurile si sucurile, la urma las toata distractia''Bataia cu popcooorn,,. Stiu ca pare caraghios dar toti iubesc aceasta bataie. A venit si timpul sa aduc si popcornul. Si da, cum am mai spus''Bataie cu popcoorn))))),,. A fost un dezaaastru, dar totusi a fost distractiv.
Dupa ce sa terminat si filmul ala, Alex a propus ca baietii si Lili sa stea noaptea aici, deoarece era tirziu.
Toti sau culcat si au adormit. Mai putin eu cu Alex care, cat stateam culcati,am inceput sa ne amintim toate nebuniile care le faceam cand eram mici. Dupa ce am terminat, Alex ma sarutat scurt pe buze si indata am adormit.

Dimineata...

Hey sper ca va placut capitolul. Va poop:*

Atrasa de fratele meu vitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum