- Alex... ămm...Alex iarăsi m-a inselat. Zic si cateva lacrimi incep sa cada. ((
Alex povesteste
Stau inchis in depozitul asta impuțit deja de doua zile. Si +la asta,stau doua matahale si imi urmaresc fiecare miscare.
Vreau sa ies de aicia...si asta cat mai curind. Imi e asa dor de Aly. Oare mă v-a crede ca nu eu i-am scris mesajul ăla?
Următoarea zi
Aly povestesteMai sunt inca 30 de min pina ce ajung baietii (Daniel si Andy) dar eu arat ca o nenormala. Plec grabita la mine in camera imi iau niste haine si ma indrept spre dus. Dupa ce termin, ma imbrac in lenjerie, imi pun pe mine o pereche de pantaloni de atlas si un tricou transparent. Cam prea transparent. Ei si mare lucru... de parca Daniel sau Andy nu au vazut niciodată sutieni.
Ma machiez simplu, imi fac la par niste bucle lejere siii sunt gata. Ma uit la ceas si era 17:00, taman la timp.
Cobor in living si nu era nimeni. Adica trebuia sa fie Lili, Mia si David dar se pare ca nu sunt gata.Ma indrept spre camera Miei si deschid incet usa. O vad ca isi indrepta parul. Ea ma vede, ma examineaza din cap pina in picioare, imi zimbeste si imi zice:
- Arati minunat! Cred ca baietii vor muri cand te va vedea.
- Hoo..nici chiar asa)) dar iti multumesc. Apropo, arati si tu minunat.
- Mersi mult sumpete.Eu ii zimbesc si ies din camera acum indreptindu-ma spre camera unde stateau cei doi porumbei. Ma indrept spre usa si aud niste gemete. Suuper, ăstia doi si-au gasit locul si momentul potrivit unde sa se....nici nu vreau sa mai zic. Deschid usa si ce sa vezi.. se sarutau mai ceva ca acei sălbatici. Ai zice ca ii fugareau turcii.
Tusesc incet ca sa ii intrerup putin dar ce, credeti ca m-au auzit?? Poti sa tusesti macar si toata seara ca ăstia doi nu te vor auzi. Fug repede spre bucatarie, iau o cratita si un polonic si ma indrept inapoi in camera lor. Ma apropii incet incet de patul lor si incep sa bat ca nebuna cu polonicul in cratița.
Ei cad jos de pe pat apoi se ridica si se uita speriati in jurul lor. Zici ca au cazut de pe Luna. Ma observă pe mine cu polonicul si cratița in mîni si dupa isi dau seama ce s-a intimplat. Incepem toti sa ridem de cele întîmplate apoi Lili imi zice:
- Aly, imi pare rau pentru ce ai vazut mai devreme dar stii, am vrut si noi sa ne uitam ca oamenii normali la un film dar crezi ca cu baiatul ăsta e posibil sa fii un om normal????
- Nu-i nimic Lili. Nu iti face griji. Inteleg, va iubiti mult si...
Nu termin bine de zis ca cateva lacrimi isi fac aparitia pe obrajii mei. Gandul mi-a zburat la Alex amintindu-mi toate momentele frumoase petrecute impreuna.Mi-am sters relede lacrimile crezînd ca nimeni nu le-a vazut dar prea tîrziu. Lili se apropie de mine si ma saruta prieteneste pe frunte.
- Heei nu plinge. Stiu iti este dor de Alex. Nu iti face griji. Va veti impaca si totul va fi ca inainte. E si normal ca in familie sa se iveasca niste certuri dar totul va fi bine, vei vedea.
- Mersi mult Lili. Sper doar sa ai dreptate.
O imbratisez strins apoi coborim toti in living.Heey..iata si capitolul. Cum vi s-a parut??? Astept parerile in comentarii.
La medie cred ca stiti cine e. Daca nu, incercati sa ghiciti))
Va iubesc si va pwp pe tooti**pa pa♡♡