De la virsta de 7 ani avind probleme de sanatate , am inceput sa devin obeza. Incepind cu clasa a V-a baietii de la mine din clasa faceau glume proaste pe seama mea, isi bateau joc de mine, ma numeau si injurau.
Fiind o fire emotiva nu puteam sa nu ii bag in seama. Puneam totul la depozitat la mine in suflet. Era ingrozitor ca in fiecare zi sa auzi porecle peste porecle si glume peste glume. De atunci am inceput sa invat ca viata e dura, lumea e dura si ca oamenii se uita mai mult la aspectul exterior decit la cel interior.
Aveam zile cind nu mai puteam si izbucneam in plins. Plingeam toata ziua, SINGURA. Eram izolata si nu prea imi placea sa petrec timp cu cineva, cu toate ca aveam fete extraordinare in clasa.
Am parul cret si ochii caprui.
Adam este baiatul pe care il plac . El are parul negru si ochii verzi. Cind era mai mic nici el nu ma respecta , insa acum am devenit prieteni buni si vorbim in fiecare zi. A devenit primul prieten baiat.
Dupa ce am trecut un pic peste izolorea mea sociala petreceam timpul impreuna cu Teo , Anny si cu Nikki. Ele erau cele mai bune prietene ale mele. Le spuneam lor toate secretele pe care le aveam si simteam ca pot sa le zic tot ce aveam pe suflet.
Am si aveam pasiunea de a cinta. Ador sa stau singura, sau cu prietenii mei si sa cint. Ma relaxeaza.
N/A: Aceasta este prima mea carte. Nu sunt increzuta in mine , dar cu ajutorul lui YamSoHappy mi-am luat inima in dinti si am inceput sa scriu. Treceti si pe la ea si cititi #Dreams. Este o carte superba. Este un capitol scurt dar urmatoarele vor fi mai lungi.
Aceasta carte e bazata pe realitate , dar este si foarte, foarte multa fictiune. Cu timpul voi acumula experienta si va rog sa intelegeti ca nu sunt mare scriitoare si ca este abia prima mea carte.
CITEȘTI
Datorita LUI (Vol. I)
Teen Fiction(NU am scris descrierea prea bine, nu judeca, cartea dupa descriere si as vrea sa va mai spun ca volumul doi este cu mult mai reusit) Erica este o fata frumoasa, dar are probleme de sanatate. Ea este indragostita in secret de un coleg de clasa, dar...