Noii membri din ,,gasca"

45 8 4
                                    

- Vrei sa vin la tine?
- Nu trebuie, maine ai scoala.
- Stiu, dar daca iti este tare frica pot sa vin. Nu e nicio problema.
- Nu, lasa. Mai bine nu trebuie.
- Bine, atunci nu vin, dar promite-mi ca in loc de ochi florescenti vei vedea persoanele dragi tie.
- Adica sa te vad pe tine?
- ... Da, daca iti mai sunt drag. A zis cu un pic de ezitare.
- Sigur ca imi esti diar suntem prieteni si orice prieten are un loc in sufletul meu.
- Ok, noapte buna. Vise placute ci nu de groaza.
- Multumesc. Noapte buna.
*END CALL*

Am inchis apelul si am incercat sa ma gindesc la clipele frumoase petrecute alaturi de Adam si prietenele mele sau alaturi de familie. Pina la urma am adormit si a fost evident ca am adormit tirziu pentru ca m-am trezit la 15:43. La asta chiar nu ma asteptam. Am coborit din pat, am facut un dus apoi toata rutina de dimineata sau... de amiaza deja. Am coborit jos ca sa iau micul dejun si prinzul. Doi in unul. De fapt nu imi era tare foame asa ca m-am hotarit sa iau o mica gustare apoi avea sa ies cu fetele si dupa repetitii. Eram in fata usii de la bucatarie cind am ramas surprinsa de imaginea pe care o aveam in fata. Era ma mea cu Adam si Anny care rideau si glumeau. Aveau gustari si se distrau. Oare inca visez? Ce se intimpla aici?
- Buna, Erica. Adam si Anny au venit sa te viziteze dar tu inca ormeai asa ca le-am propus sa stea sa manince ceva, iar eu am hotarit sa-mi iau azi liber. In primul rind pentru a nu te lasa singura stiu ca aseara iti era cam frica si in al doilea rind vreau sa vin si eu la repetitii.
- Ooook. Ma cunosti prea bine.
- Pai sunt mama ta.
- Eu vreau ca sa ramina o surpriza pentru maine.
- Bine, daca asa doresti, dar sa nu vii tirziu.
- Ok, pa mama.
- Pa,sa va distrati.
- Sigur.
- La revedere. Spusera verisorii.
Am iesit din casa si am plecat la o cafenea ca sa mai vorbim pina se incep repetitiile.
- Imi puteti spune si mie ce a fost asta?
- Ce a fost ce?
- Tu si ea si mama erati impreuna si rideati.
- Nimic. Noi am stat doar 10 minute.
- ... Ă...Biiiiine.
Asteptind comanda au venit Teo, David, Derek, Nikki, Kira si inca doi tipi pe care nu ii stiam. Aveau trasaturi ale fetei asemanatoare. Or fi frati?
- Buna.
- Salut. Ce faceti?
- Stiam ca va vom gasi aici si am venit si noi ca sa petrecem timpul imreuna. Oh... da-ti-mi voie sa vi-i prezint pe fratii Tomson. El e Simon, iar el Dark.
- Incinati de cunostinta. Luati loc.
- Bine.
Dark era mai inalt si mai misterios. Avea parul negru si ochii de un cafeniu foarte inchis, aproape fiind negri si ei si era imbracat in negru. Simon era vesel si imbracat in culori putin mai vii. Avea ochii verzi si parul cafeniu deschis si cret.
- Erica. Pamintul catre Erica. Tipa Kira in fata mea.
- ... Mmm,... da... ce?
- Tu ai auzit ce am spus?
- Mmnu.
- La ce te gindesti.
- La multe. Am multe pe cap . Zi ca te ascult acum.
- Da eu ce sunt papagal la tine?
- Nuu, dar te rog eu mult. Cine e cea mai buna verisoara?
- Eu?
- Da si cine are cea mai buna verisoara?
- Tu?
- Tu si eu. Acum imi spui?
-Of, bine. Eu si Simon suntem impreuna si la fel si Dark cu Nikki.
- Felicitari.
-Multumim. Ar trebui sa facem vreodata o intilnire cu cinci cupluri.
-Care cinci? Sunt doar patru.
- Eu si Simon, Nikki si Dark, Anny si Derek, Teo si David, tu si Adam.
- Imi pare rau. A spus Adam.
- Nu-i nimi, amice.
- Ce se intimpla?
- Ai o memorie de veverita.
- De ce?
- Nu stiu de ce. Nu pe mine ar trebui sa ma intrebi.
- Imi explici si mie odata ce se intimpla.
- Erica, inteleg ca iti este greu asa ca am sa-i reamintesc eu. Eu si Erica ne-am despartit.
- Stiu, dar credeam ca v-ati impacat.
- Nu, Kira. Noi am ramas prieteni.
- Oook. Acum noi nu trebuie sa plecam?
- Oh, da, repetitiile. Aproape ca intirziam.
- Atunci haide.
Am ajuns la repetitii la timp. Nu am intirziat nicio minuta. De aceasta data aveam cam multi spectatori. Aveam putine emotii. Maine era concursul, iar eu incep sa ma panichez. Daca o sa ma impiedic sau daca o sa-mi pierd vocea? Ce se va intimpla daca voi uita versurile?
- Adam, nu pot.
- Ce nu poti?
- Nu pot sa fac asta. Ma panichez. Eu renunt la concurs.

...

N/A: Buna, azi este un record pentru mine. Cel mai mare capitol postat vreodata in aceasta carte. As vrea sa felicit toate fetele si specimenele de sex feminin. Va doresc multa sanatate si bucurii. Cam tirziu dar mai bine mai tirziu decit niciodata.

Datorita LUI (Vol. I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum