1.Red eyes
Am oftat exasperata cand am realizat ca telefonul meu nu va inceta sa sune.Dupa ce mi-am frecat ochii cu podul maini i-am deschis.Am apucat telefonul de pe noptiera de langa pat si am privit apelantul.Kelly.Ce naiba vrea asta la ora 12:36,huh?
"Da?"am raspuns somnoroasa
"Serios ca inca dormi?Trezirea!Azi avem ceva important de facut."spune Kelly amuzanta de somnolenta mea.
Am marit ochii surprinsa si m-am ridicat in capul oaselor."Ce ar trebui sa facem astazi?"am intrebat confuza.
"Mai sti ca ieri cand am fost la tine cu baietii,am vorbit despre acel cartier al New Yorkului?"Am negat.Nu am fost atenta la ce spune ea."Normal ca nu ai ascultat.Erai prea ocupata sa te saruti cu Sam.In fine..In NY este un cartier,este complect pustiu si parasit.Nu mai locuieste nimeni in preajma lui.Se afla aproape la iesire din NY.Se spun multe legende despre acel loc cum ar fii ca este locuit de o fantoma sau ceva de genul,asa ca m-am gandit sa descoperim daca chiar este adevarat ca este locuit de o fantoma."chitai ea fericita.
"Da..ar fii grozav.."spun inca somnoroasa.
Dupa ce Kelly mi-a povestit alte legende despre acel loc si mi-a dat mai multe detalii,m-am ridicat din pat si mi-am facut rutina.Kelly e cea mai buna prietena a mea,si chiar o iubesc,dar uneori e atat de ciudata.De exemplu odata am gasit-o in cimitir dezgropand un barbat.Ea imi spusese ca era curioasa sa vada daca avea niste bijuterii.Desigur,era drogata..dar si cand nu era pe droguri,era ciudata.
Am imbracat o pereche de blugi albastri deschisi la culoare,un tricou gri larg,si in pereche mi-am pus conversii gri.Era vara afara,deci ma indoiesc ca imi va fi frig.Mi-am lasat parul saten ca o cascada pe spate dupa ce l-am intins cu placa.Am coborat scariile si am mancat repede ceva,am privit ceasul de pe perete si am ramas uimita sa vad ca mai jumatate de ora si era ora 6-ora la care trebuia sa plecam-
Am urcat in masina prieteniilor mei.Sam conducea,iar Kelly,Zac si Jake erau pe bancheta din spate facand glume.L-am tras pe Sam spre mine si mi-am lipit buzele de ale sale formand un sarut tandu.Imi zambi iar apoi porni spre destinatia doastra infricosatoare.
In tot timpul drumului am ras si am facut glume.Ma simteam bine alaturi de prietenii mei,si chiar imi iubeam viata in asemena momente.Ma simteam indeplinita.Aveam un iubit care sa ma iubesca,niste prieteni care nu m-ar parasi,si o familie fericira.Chiar daca eram singura la parinti nu simteam lipsa unui frate sau o sora;fratii mei erau prietenii mei.
Nici nu am realizat dar in cateva ore am ajuns.Am iesit din masina masandu-mi coapsele amorite.Nu m-am miscat timp de 2 ore,iar corpul meu simtea lipsa miscarii.Kelly veni langa mine punandu-si un brat in jurul gatului meu si chicoti fericita."Sa inceapa distractia!"tipa ea entuziasmata facandu-i pe ceilalti sa urle si sa fluiere fericiti.
"Ce ai luat?"am intrebat-o pe Kelly razand cand vedeam cata energie are in ea.
"Ecstasy!"spune ea si isi baga mana in buzunar,iar apoi o scoate,dar nu era goala.In mana tine un ambalaj in care erau bagate o gramada de pastile rotunde si galbene."Vrei?"continua ea
"Desigur!"Am spus intinzand mana.Mi-am luat o pastila si am bagat-o imediat in gura.
Eram o fata cuminte,dar cand ieseam cu prietenii intr-o aventura aveam nevoie de asa ceva.Ei mi-au dezvaluit lumea drogurilor.Daca nu erau ei cred ca inca ma limitam la alcool.
Am intrat intr-o cladore,parea un apartament.Zidurile erau murdare si daramate in unele locuri.
"Wow!"tipa Jake entuziasmat in timp ce arumca o privire in jur.
CITEȘTI
Rape
Paranormal《First chapter: 01/01/2016》 . . . "Stii cand pleci.Dar nu stii cand te mai intorci." Atentie!Continut erotic,insotit de limbaj vulgar si agresivitate.Nerecomandat cititorilor tineri. All rights reserved 2016 @JustBlackAndMe