7.Klaus
Katherine P.O.V.
Am mormait o injuratura,blestemand durerea de cap care ma trezise de dimineata. M-am ridicat in capul oaselor masandu-mi tamplele. In drum spre baie, cele petrecute ieri seara,mi-au aparut in minte facandu-na sa ma opresc din orice miscare pe care o faceam. Mi-am privit incheietura,care acum era bandajata cu un bandaj care se murdarise de sange. De ce mai eram in viata? Imi amintesc mult prea bine ceea ce am facut ieri. Imi amintesc acel cutit intrandu-mi in piept. Am facut un dus rapid,urmat de rutina matinala. Am aruncat bandajul la gunoi gandundu-ma la ceea ce facusem ieri. Sinucidere.
Cum am putut face un asemenea lucru? Parca eram o masinuta teleghidata,care facea orice ii ordona subcostientul bolnav. Mi-am trecut mana prin parul ud. Probabil totul a fost doar un cosmar.
"Buna dimineata Kathetine."a spus o voce care m-a facut sa tresar. "Ai dormit bine?"
Pe scaunul biroului,intre maini tinand o carte veche,se afla un barbat. Era blond. Nu il cunosteam.
"Cine esti tu?"am intrebat strangandu-mi mai bine prosopul ,care imi inconjura trupul, in jurul meu.
"Sa lasam prezentariile pe mai tarziu." Spuse acel barbat,care intr-o clipita fu' in fata mea. "Acum,Kath,vreau sa faci ceva pentru mine." Imi cuprinse fata cu mainiile sale si se uita in ochii mei. "Vreau ca tu sa gasesti jurnalul lui Harry in care scrie orice i se intampla,iar cand il vei gasi,trebuie sa il ascunzi iar apoi cand o sa ti-l cer trebuie sa mi-l dai. Dar Harry nu trebuie sa stie nimic de asta. V-a fii micul nostru secret,bine?"
"Bine. Voi lua jurnalul si ti-l voi da."am spus iar barbatul zambi victorios disparand din camera.
Mi-am scuturat capul confuza. Ce se intamplase? Nu stiam cine era barbataul acela,dar singurul lucru de care eram sigura era acela ca trrbuia sa gasesc jurnalul lui Harry si sa i-l dau. Ma simteam ca si cum as fi manipulata,dar am alungat acel gand gandindu-ma sa imi caut niste haine cu care sa ma imbrac.
Am rascolit fiecare dulap din camera in parte dar tot ceea ce am gasit a fost o pereche de ciorapi. Am oftat zgomotos,realizand ca trebuia sa cobor jos pentru a face rost de ceva haine. Cu prosopul ce ma inconjura, pe care il strangeam in pumnii mei micuti,am coborat scariile ajungand in living. Niall,Louis si Liam erau pe canapea jucandu-se un joc video care se derula pe plasma mare de pe perete. Mi-am dras vocea pentru a le atrage atentia,iar dupa ce toti se uitau confuzi la mine mi-am dat ochii peste cap si am spus:
"Am nevoie de niste haine." Expresiii de confuzie,surpindere, si scanari din cap pana in picioare,au imediat atintite pe mine.
"Urmeaza-ma" a spus Niall care a fost primul dintre baieti care spusese ceva.
Ceilalti doi inca continuau sa se uite la mine cu ochii cat cepele. L-am urmat pe Niall pana cand m-a condus in fata unei usi din lemn.
"Aici o sa gasesti cate ceva." A spus inainte sa ma scaneze pentru ultima data si sa plece.
Am murmurat un mersi dupa care am intrat in camera. Nu era o incapere mare,iar tot ceea ce o umplea era un dulap mare. L-am deschis,ramanand uimita sa gasesc doar haine de fete. M-am imbracat rapid cu prima lenjerie alba care imi iesi in cale,iar apoi am ales o pereche de blugi de o culoare turcoaz,si un tricou larg gri. Am gasit si o perie pe undeva cu care mi-am descalcit parul care incepea sa se usuce.
Dupa ce am terminat,am oftat gandindu-ma la ceea ce trebuia sa fac. Jurnalul lui Harry. Am iesit din camera,urcand scariile care duceau spre primul etaj. Nu aveam idee unde se afla camera lui Harry,dar trebuia sa aflu. Am luat fiecare camera la rand,iar cand am ajuns in fata unei usii de lemn negru,instinctul mi-a spus ca tocmai gasisem camera cretului. Am deschis incet usa,pasind in camera. Un val placut de parfumul lui Harry imi strabatu' nariile facandu-ma sa-mi arcuiesc buzele in sus. Am inchis usa in urma mea dupa ce am intrat in camera. Era o camera mare,pereti negrii-tipic Harry-,mobilier in stil vechi,o groaza de carti peste tot si un pat in mijlocul camerei. Harry nu era aici,ceea ce imi permitea cautarea jurnalului. Fara sa fac mult zgomot am inceput sa citesc fiecare titlu al cartiilor pentru a afla ca jurnalul nu era fe gasit. Am cercetat si in dulapuri,dar nimic. Unde as putea tine un lucru de care am nevoie in fiecare zi? Am nevoie de un loc in care nimeni nu s-ar gandi ca ar fii,dar un loc in care sa imi fie usor sa il iau. M-am aruncat epuizata pe pat,un gand minunant strabatandu-mi mintea. Aveam si eu un jurnal acasa pe care il tineam ascuns sub perna. Mi-am strecurat mana sub merna neagra doar pentru a simti un lucru tare.
"Bingo!"am soptit fericita cand am scos de sub perna un jurnal negru.
L-am luat si am luat-o la fuga spre iesire,dar pe cand sa ies m-am izbit de cineva. Era cat pe ce sa scap jurnalul dar l-am tinut ascuns la spate.
"Tu?! Ce naiba cauti in camera mea?!" Tipa Harry nervos.
"Oops. Scuze."am spus dupa care am alergat pana la mine in camera.
Am inchis usa cu cheia,aruncandu-ma pe pat. Am deschis jurnalul,in fata aparandu-ni un scris ingrijit si formal.
"Vad ca l-ai gasit." Spuse o voce. Mi-am ridicat privirea,iar in fata mea statea blondul care imi ceruse jurnalul. "Dami-l" imi ordona acesta.
M-amm ridicat din pat di i l-am inmanat. A zambit victorios dupa care isi muta privirea de la jurnal la mine.
"Multumesc Katherine. Transmitei la Harry ca Klaus s-a intors." Imi spuse iar apoi disparu' din camera.
Am vrut sa ma asez pe pat dar am fost izbita de perete de catre cineva. M-am ridicat cu greu de pe jos,iar in fata mea statea Harry.
"Ce dracu' faci?!"an tipat la el.
Marai ca un animal fioros dupa care isi baga mana in parul meu si ma arunca din nou la pamant. O bubuitura puternica se auzi cand corpul imi facu contact cu podeaua rece. Am icnit de durere simtindu-mi organele interne cum se rostogoleau si ele in interiotul meu. Ce il apucase? Eram intinsa pe jos,iar el se uita la mine cu ura. Se puse peste mine,sprijnindu-se in genunchi pe o parte si alta a mea,iar cu o mana imi tinea mainiile peste cap in asa fel incat sa nu ma mai pot misca. Am incercat sa ma zbat si sa tip sa imi d-ea drumul,dar ma imobilizase complect si cu siguranta asta nu avea sa se termine in pace.
Isi incorda pumnul,dupa care ,nervos, ma lovi cu acesta in fata. Un gust amar imi inunda gura iar dupa cateva secunde mi-am dat seama ca era sange. Am scuipat pe jos sangele simtindu-mi lacrimiile curgand peste toata fata. El nu inceta. Ma mai lovise. Pumni. Palmi. Injuraturi. Ochi rosii.
Nu mai simteam nici o lovitura. Deabea il mai vedeam pe el cu pumnul murdar de sange inca lovindu-ma.
"Unde imi e jurnalul?!"tipa acesta.
"K-klaus."am reusit sa spun dupa care privirea mi se incetosa pana a devenit totul negru.
Am inchis ochii simtindu-ma deja transportata in alta dimensiune. Am auzit alte tipete,dupa care totul se linistii devenind o pata neagra.
CITEȘTI
Rape
Paranormal《First chapter: 01/01/2016》 . . . "Stii cand pleci.Dar nu stii cand te mai intorci." Atentie!Continut erotic,insotit de limbaj vulgar si agresivitate.Nerecomandat cititorilor tineri. All rights reserved 2016 @JustBlackAndMe