2."He's an angel?"
Vocea lui era groasa si ragusita,facandu-l sa para un barbat matur.M-am cutremurat imediat iar asa zisul cosmarul meu incepu sa rada draceste.
Sigur inca eram in lumea normala sau e doar un efect al drogurilor?"Am niste treaba de facut.Ne vedem mai tarziu copilasi prostuti"pufni barbatul din fata mea."Si sa nu incercati sa fugiti,ve-ti fi chinuiti pana la moarte.Clar?"spuse acesta serios
Am aprobat exagerat din cap,chiar daca el nu ma putea vedea si nici eu pe el.Am simtit un vant rece,iar apoi un fum alb a aparut in fata mea,pdata cu disparitia barbatului misterios.Ce naiba e el?
"Zac.."am spus inca impietrita,chiar daca nu aveam alte cuvinte simteam ca trebuie sa spun ceva
"Trebuie sa plecam de aici pana nu se intoarce"spune el autoritar deja tragandu-ma dupa el pe un hol.
"Esti nebun?!"am tipat la el smulganduma din stransoare lui."Ai auzit ce a spus?Ne va omorî,Zac!"am continuat.
"Deci sa inteleg ca vrei sa ramai aici?Bine Kath,dar eu nu voi sta aici cu tine!"tipa el continuandu-si drumul.
La naiba!Nu aveam alta alegere degat sa il urmaresc.Nu stiu ce m-as face daca acel barbat ciudat si cu puteri paranormale s-ar intoarce.Eram atat de frustrata deoarece nu stiam ce trebuia sa aleg:sa il urmaresc pe Zac si sa plecam de aici,in ciuda cuvintelor barbatului sau sa raman aici cum imi spusese acesta sa fac?
A spus sa nu fugim,deoarece ne va chinui pana la moarte,dar sansa ca noi sa mai supravietuim era oricum aproape inexistenta."Da-mi telefonul,nu vad nimic aici"imi spune Zac.Am scos telefonul din buzunarul din spate al blugiilor si i l-am inmanat.Acesta facu' imediat lumina cu lanterna telefonului iluminand holul pustiu in care ne aflam.
Am inaintat incet,analizand inca sansele ca acel barbat sa mai fie aici.Am ajuns intr-o alta camera,mult mai mare decat cea in care ne aflam mai devreme,iar inima a inceput sa imi bubuie cu putere cand am vazut ce se afla in camera.Pe jos,era o urma mare si lunga de sange.Pare ca si cum cineva se taraî pe jos in timp ce sangele ii iesea din el.M-am aplecat langa acea urma,si cu mana tremuranda am atins sangele.Cand mi-am retras mana,pe degetul aratator di mijlociu aveam foua pete de sange.
"Sangele e proaspat"am spus mai mult pentru mine,dar Zac se pare ca auzi si el.
"Kath,uite!Asta nu e camasa lui Kelly?"ma intreba Zac intinzandu-mi o camasa in carouri care era plina de sange.Am analizat mai bine camasa,iar apoi am aprobat terifiata din cap.
Am scanat incaperea cu mult mai multa atentie,iar dupa un dulap,am zarit ceva ce parea a fii un picior.Am pornit imediat spre acel loc,iar cand am vazut imaginea din fata mea,am izbucnit intr-un hohot de plans urmat de tremuratul picioarelor mele.
"Ce naib--"incepu Zac venind langa mine,dar se opri imediat cand se uita si el la aceelasi lucru ca mine.
Kelly.Prietena mea cea mai buna,care mereu mi-a fost alaturi de la varsta de 16 ani,era acum intr-o balta enorma de sange.Corpul sau fara vlaga era intins pe podeaua mizerabila.In mana ei i-am zarit telefonul.
"Cine a facut asta?" Am intrebat printre hohotele de plans.
"Nu stiu,dar trebuie sa plecam de aici pana mai avem ocazia."spune Zac speriat.
Am apucat telefonul lui Kelly,uitandu-ma pentru ultima data la ea,apoi l-am bagat in buzunar.
Cine a putut face una ca asta?Kelly nu merita toate astea.Cand am vorbit cu ea la telefon imi spuse ca ii pare rau.La ce se referea?Probabil ii parea rau ca ne-a bagat pe toti in acest masacru',deoarece a fost ideea ei sa venim aici. Ea a murit cu regretul ca ne-a adus aici. Kelly nu trebuia sa moara asa.Era o persoana buna.
Am respirat usurata cand am vazuut usa pentru iesire din acest apartament.Zac ma tragea de mana spre ea,aproape fugind.Dintr-o data usiile se inchisera provocand un sunet puternic.Am icnit speriata.Zac mi-a dat drumul la mana incercand sa deschida usiile din lemn putrezit,dar parca a fost facuta o vraja asupra acelor usi nelasandu-le sa se mai deschida.
CITEȘTI
Rape
Paranormal《First chapter: 01/01/2016》 . . . "Stii cand pleci.Dar nu stii cand te mai intorci." Atentie!Continut erotic,insotit de limbaj vulgar si agresivitate.Nerecomandat cititorilor tineri. All rights reserved 2016 @JustBlackAndMe