11.Perfect
Nu vroaia sa moara. Nu in acel mod. Isi inchise ochii rugandu-se pentru o clipa la Dumnezeu,sperand sa scape cu viata de aici. Dar sansele de a supravietui erau de 0,001 la 100. Isi stranse ochii mai tare pregatindu-se de moarte. 'Adio'suspina ea. In secunda urmatoare nu simti contactul cu pamantul,ci doar doua brate calde care o cuprinsera inainte ca ea sa se prabuseasca pe pamant si sa-si dea ultima rasuflare. A icnint terorizata deschizand icet incet incet un ochi. Doi ochi albastrii ca cerul cand e senin era tot ceea ce vedea. Deschise si celalalt ochi la fel de incet incet incet,iar un zambet mare ii inundase chipul speriat atunci cand isi vazuse salvatorul.
"Niall!"expira ea in timp ce se simtea cutremurata dar inca terorizata de la cazatura.
Isi incolaci bratele in jurul gatului blondului suspinand un 'multumesc'. Niall ii raspunse si el la imbratisare chiar daca deja o tine in stil mireasa. Dupa inca cateva momente Harry alaturi de ceilalti aparura' si ei in peisaj,atunci cand Niall o punea pe Kath pe propriile-i picioare.
"Kath,esti bine?" Intreba cretul ingrijorat.
"Da."raspunse Katherine sec.
El se incrunta la raspunsul sec pe care i-l da-se bruneta,dar forta' un zambet incurajator. Kath il privi pe Niall zambindu-i fericita eroului care tocmai o scapase de la o moarte sigura. Pana la urma aceea sansa de 0,001 la suta,a existat.
Toti oamenii din parcul de distractii aveau privirea atintita pe cei 4 baieti si pe fata care dintr-un accident a picat de pe roata panoramica. Probabil strigatul ei acut in timp ce cadea atrase atentia tuturor.
"Sa mergem. Prea multi curiosi." Spuse Cap-cu-carlionti-perfecti incepand sa mearga spre masina lor.
Harry se aseza pe locul pilotului,Louis pe cel al copilotului,iar Liam,Kath si Niall pe bancheta din spate. Niall o trase pe Kath la pieptul sau incercand sa o linisteasca.
"O sa fie totul bine." Ii sopti blondul.
Kath aproba scurt,iar restul drumului a fost parcurs in liniate. In interiorul lui Harry avea loc o lupta intre ce vroia sa faca si intre ce trebuia sa faca. Vroia sa opreaca masina,sa il arunce pe Niall la zeci de metri distanta si sa stea el alaturi de Kath;sa o linisteasca el;sa ii sopteasca lucruri dulci la ureche pana adoarme in bratele sale. Dar,trebuia sa ramana pe acel blestemat de loc;trebuia sa se prefaca ca nu ii pasa; trebuia sa o faca nu numai pentru Kath,ci si pentru el. Statea incordat,ascultandu-l pe Niall cum ii soptea lucruri dulci brunetei terorizate. Sa ramana departe cu sentimentele fata de Kath era un ordin pe care si-l impuse singur. Nu vroia ca Katherine sa afle ceea ce simtea el cu adevarat. Probabil ar dezamagi-o.
Khaterine P.O.V.
Am intrat in casa urmata de ceilalti. Eram pe punctul de a urca scariile pentru a ajunge in camera mea,dar Louis ma opri.
"Hei pitico! Hai sa mananci ceva."imi spuse el zambindu-mi.
Am aprobat din cap -probabil mult prea exagerat- si l-am urmarit pana in bucatarie unde Niall statea rezemat de masa,muscand dintr-o felie de pizza,si uitandu-se in gol. El cu Harry avusera o scurta discutie care durase in jur de 1-2 minute,in care Harry ii ordona ceva. Nu auzisem exact despre ce vorbeau,dar cert era ca eu eram inclusa in discutia lor.
"Este totul in regula?" L-am intrebat pe Niall care tresari.
"Da."raspunse el absent apoi pleca din bucatarie.
Am oftat,muscand din felia de pizza pe care o aveam in fata,plictisita.
"Lou..de ce inca sunt aici?" L-am intrebat pe saten care butona telefonul.
CITEȘTI
Rape
Paranormalne《First chapter: 01/01/2016》 . . . "Stii cand pleci.Dar nu stii cand te mai intorci." Atentie!Continut erotic,insotit de limbaj vulgar si agresivitate.Nerecomandat cititorilor tineri. All rights reserved 2016 @JustBlackAndMe