9.Blood
Khaterine's P.O.V.
Dupa ce corpul lui Evy a fost transportat din bucatarie intr-una din camerele conacului in care ma aflam,Harry disparuse din peisaj. Cu siguranta nu era una dintre cele mai bune zile ale lui. Stateam intinsa in pat,privind albul infinit de pe tavan si ascultand ploaia torentiala de afara. Vantul batea cu putere scotand un sunet infiorator acompaniat de balul pe care il faceau crengiile copaciilor. Frunzele se zbateau intre ele,trimitandu-mi un fior de neliniste. Parea ca si natura plangea din cauza mortii lui Evy.
Lucruri sparte,sticla mai exact,se auzea sparta de dupa usa. Eram sigura ca cel ce spargea lucruriile era Harry,deoarece el pleca nervos dupa ce corpul lui Evy a fost deplasat. Ceilalti nu pareau exagerat de afectati de moartea lui Evy,insa baiatul cu carliontii dezordonati,ochii de smarald,gropitele din obraji,si cu parfumul afrodisiac pentru mine,statea inchis in camera lui de mai bine de 3 ore. Nimeni nu incerca sa il consoleze,deoarece ei stiau ca nu aveau ce face,dar eu nu mai suportam sa aud cum distruge tot in jurul lui.
M-am strecurat pe usa,pornind spre camera lui Harry. As fi batut la usa,dar aceasta era intredeschisa,asa ca am impins-o cu mana intrand in camera. Inainte sa disting ceva,un miros de bautura alcoolica imi strabatu nariile facandu-ma sa ma stramb. In camera,plutea mirosul lui Harry combinat cu o duhoare de betie. Am incercat sa evit mirosul neplacut din camera,si mi-am facut drum prin cioburiile de oglinda ce erau imprastiate peste tot pe podeaua din camera. Am cercetat cu privirea dupa silueta lui Harry dar el nu era de gasit. Incaperea era luminata doar de doua veoze asezate in colturi opuse,care nu luminau foarte mult. Am observat o lumina care venea de afara,asa ca m-am apropriat de geam,care se dezvaluise a fi usa spre balcon. Eram desculta,nu aveam nici ciorapi in picioare,iar cand picioarele mele facura contact cu gresia de pe balcon m-am strambat enervata. Balconul era mare,iar o buna parte din el era ocupat de o canapea. Cu ajutorul lampiilor care luminau aleea din curte si cu lumina lunii,l-am zarit pe Harry asezat pe canapea dand pe gat o sticla de bautura.
"Stii?.. Evy era o prietena buna. M-a ajutat mereu cand aveam nevoie de ajutor,si chiar daca eu ma vad un monstru,ea mereu mi-a spus ca ma vede ca pe un erou." Murmura Harry printre micile suspine ce ii ieseau incontrolabil.
"Ea acum a murit. Klaus a omorat-o,iar asta este definitiv." A continuat el.
Am inceput sa procesez informatiile noi primite,in minte reaparandu-mi cuvintele lui Evy care imi spuneau sa nu il las niciodata singur. M-am asezat langa el pe canapea,facandu-ma confortabila. Mi-am asezat mana pe umarul sau,incercand sa ii ridic moralul putin.
"O sa fie bine." Am spus dar Harry nu parea sa ma asculte,ci mai mult parea hipnotizat in intunericul de-afara.
"Ea era singura mea prietena." Spuse el aruncand sticla acum goala pe jos,aceasta spargandu-se in mici bucatele fumurii.
Se facu' mai confortabil intinzandu-se pe toata canapeaua,gest ce ma facu' sa ma ridic de pe ea. El se stramba ca un copil micut inainte sa imi faca semn sa ma asez langa el. M-am intins langa corpul sau masiv,fara sa protestez deoarece a fost o zi grea pentru amandoi,si nu vroiam sa creez mai mult disconfort. Corpul imi dardaia de frig din cauza frigului noptii. Harry observa acest gest,asezandu-si bratul pe talia mea,si strangandu-ma mai tare langa el. Ma simteam absurd de protejata in acea pozitie si nici eu nu stiam de ce.
Ar fi trebuit sa fug de el deoarece imi distruse viata. Deoarece imi omorase prietenii. Deoarece imi omorî iubitul chiar in fata mea,dar nu il puteam urî. Aveam o mila infernal de mare pentru oricine si orice. Nu il puteam judeca deoarece era un serial killer,nu il cunosteam.
"Nu pleca niciodata Kath." Imi sopti el somnoros
Am aprobat usor.
"Promite-mi." Imi spuse in continuare mirosindu-mi parul.
"Iti promit Harry. Nu te voi lasa niciodata." I-am raspuns.
Minteam. Era o mincuina. Daca mi-ar fi dar drumul,deja eram plecata nu numai din New York,ci si din America. M-as fi evaporat doar pentru a ma ascude de el. Ii promisesem ca nu il voi lasa niciodata,doar pentru ca in dimineata urmatoare nu mai avea sa-si aminteasca oricum nimic.
"Multumesc." Imi spuse iar in vocea lui ii simteam zambetul.
Si in acel moment,mila fata de el isi puse stapanire pe mine. M-a cuprins in bratele sale fierbinti,deja nu mai simtind frigul din jurul meu. Imi saruta crestetul,inainte sa isi relaxeze toti muschii. Ii simteam respiratia normala,si calma semn ca adormise. Mi-am inchis si eu ochii intr-un final,adormind ciudat de repede.
In dimineata urmatoare ma trezisem singura pe canapeaua de pe balcon,acoperita cu o patura moale care avea mirosul lui Harry. Cretul nu mai era aici,iar camera ramasese la fel de dezordonata ca ieri seara. Pe la ora 12:30,eu, Harry, Louis, Liam, si Niall eram adunati intr-un cimitir, improvizionand inmormantarea lui Evy. Niall imi spusese ca acel cimitir era doar pentru ei,iar acolo, erau ingropate doar persoane care faceau parte din familia lor, sau prieteni foarte buni asa cum era si Evy. Dupa ce fiecare i-au spus niste vorbe de ramas bun la care incepusem sa lacrimez,ne-am intors in conacul in care deja petrecusem mult timp. Harry ii anunta pe restul ca avea ceva treaba,asa ca pecase,iar eu am intrat in camera lui incepand sa curat mizeria pe care o facuse ieri seara.
M-am aplecat stand pe vine,si am inceput sa strang niste cioburi de vaza care eram imprastiati langa un perete. Ma straduiam sa nu ma ranesc singura,dar cand am luat o bucata de vaza mai maricica de pe jos,sange a inceput sa curga din mana mea pe podea. Am injurat mintal,pornind spre baie pentru a ma dezinfecta,dar o mana puternica ma oprise. M-am intors vazandu-l pe Louis. Mi-a luat mana ranita intr-a lui,privind-o si respirand sacadat.
"Imi pare rau Kath. Doar nu urla." Imi spusese acesta privindu-ma drept in ochi.
Am aprobat coplesita de un sentiment de obligatie. Mi-a condus mana pana la gura sa,iar in acel moment i-am observat ochii rosii. Eram atat de captivata de cum arata incat nu obiectasem atunci cand imi musca incheietura mainii. Eram absorbita de fiecare miscare pe care o facea si parca ma simteam fericita ca imi sorbea sangele din vene.
"Ce dracu' faci?!" Am auzit tipand o voce cunoscuta,dar nu m-am obosit sa ma uit cine era,ci mi-am lasat atentia atintita spre incheietura mea care acum era murdara de sange.
Louis imi dadu' drumul la mana,iar atunci mi-am fixat privirea pe Harry care statea incordat in tocul usii.
"Scuze Harry. Nu am mai putut rezista." Spuse Louis inghitand in sec.
"Iesi. Acum." Ii ordona Harry iar Louis imi arunca o ultima privire inainte sa dispara pe usa.
Mi-am luat mana uitandu-ma sceptica la ea. Ce naiba tocmai se intamplase? Harry veni' langa mine analizandu-mi si el incheietura. M-am uitat la ea confuza. Isi duse incheietura lui la gura muscandu-si-o.
"Bea." Imi spuse cretul intinzandu-si incheietura spre gura mea.
"Ce?! Tu te auzi? De ce sa iti beau sangele?" L-am intrebat confuza si dezgustata in aceelasi timp.
Harry isi arunca ochii peste cap,lipindu-si incheoetura de gura mea,si chiar daca il respingeam,cateva picaturi de sange imi patrunsera in gura lasandu-mi un gust amar de rugina. Cretul isi indeparta mana,uitandu-se la incheitura mea,care ca prin magie se vindecase. Am expirat stupefiata.
"Ce se intampla Harry?" Am intrebat fara sa imi iau privirea de la incheiatura care era complect vindecata.
"Sangele de vampir vindeca orice rana." Imi spuse simplu.
M-am uitat confuza la el,procesand informatia de necrazut care tocmai mi-o spuse.
"Ce?!" Am reusit sa spun uitandu-ma incruntata la el.
CITEȘTI
Rape
Paranormal《First chapter: 01/01/2016》 . . . "Stii cand pleci.Dar nu stii cand te mai intorci." Atentie!Continut erotic,insotit de limbaj vulgar si agresivitate.Nerecomandat cititorilor tineri. All rights reserved 2016 @JustBlackAndMe