6.Suicide
"Ce naiba faci?"tipa o voce din spatele meu.
Ce faceam? Nici eu nu stiam. M-am intors pe calcaie,privind persoana din fata mea. Avea ochii rosii,deci nu avea sa fie ceva bun. Am inghitit in sec inainte sa spun ceva.
"H-Harry."m-am balbait eu. As fii vrut sa spun ceva,dar eram mult prea speriata si inghetata sa o fac.
"Raspunde-mi Katherine!" Tipa el la mine smulgandu-mi jurnalul -sau cartea- din mana.
"E-eu doar,am vrut sa citesc ceva."am spus in cele din urma.
Poate era doar o gluma a naturii ca el ma prindea mereu cand faceam ceva gresit. Probabil era doar "norocul" meu de a nu fii descoperita. Orice ar fii,el ma prindea mereu cand faceam ceva rau sau gresit. A aruncat jurnalul pe biroul din spatele meu, dupa care s-a intors spre mine cu un ranjet diabolic pe fata.
"Haide, draga Kath." Spuse punandu-si mainiile pe umerii mei impingandu-ma spre usa. "Am o surpriza pentru tine" imi spuse acesta.
Am ramas complect confuza. Ma conducea pe holul pustiu fara sa spuna ceva.
"Despre ce vorbesti?" Am intrebat vrand sa aflu mai multe despre surpriza ce avea sa mi-o faca.
"O sa vezi." Imi spuse el inca avand ranjetul pe fata.
Am inghitit in sec urmandul cand a intrat intr-o incapere. Era o camera intunecata. Nu puteam distinge nimic deoarece tot ce vedeam era negru. Am auzit cativa pasi,iar apoi incaperea se inlumina. Era o camera micuta,fara vre-o fereastra sau vre-un mobilier. Inima parca mi se opri din batut cand am vazut acel baiat ghemuit intr-un colt. Respiratia mi se accelera imediat,si imi simteam palmele transpirand.
"Surpirza!"spuse Harry cu ranjetul permanent care ii acoperea fata.
Mi-am atintit privirea pe Harry care statea sprijnit de un perete si uitandu-se cand la mine cand la corpul de pe jos.
"Sam.."am soptit simtindu-mi lacrimiile care imi invadau ochii.
Am pornit imediat spre iubitul meu,care statea parca adormit intr-un colt. Am pus mana pe umarul sau,spunandu-i inca o data numele. A tresarit sub atingerea mea,deschizandu-si ochii,de uimire cand ma vazu'.
"Katherine!"spuse acesta bucuros luandu-ma in brate.
Tricoul sau alb era murdar cu pete rosii ce parea sange,iar parul ii statea dezordonat si murdar,ceea ce ma facu' sa realizez ca el nu a avut parte de lucrurile pe care le-am avut eu. Nu avea la dispozitie o baie in care sa se relaxeze sub un jet fierbinte de apa,nu avea un pat,o oglinda si multe altele. Nu avea nimic.
"Oh! Cata iubire pe voi!"spuse Harry din spatele meu.
M-am despartit de Sam,doar pentru a-l privi pe cret care statea in spatele meu cu o urma de dezgust pe fata.
"Ce naiba ia-ti facut?!"am tipat catre Harry ridicandu-ma in piciore in fata lui. El era cu mult mai inalt decat mine,ceea ce ma enerva la culme. Isi puse o mana pe bratul meu tragandu-ma langa el. Sam se ridicase si el in picioare,chiar daca era neputincios. Harry se deplasa in fata lui privindu-l in ochi cu o ura pe care nu o mai vazusem pana atunci la el.
"Asta este pentru ca ai fugit." Spuse Harry lovindu-l pe Sam cu pumnul in fata.
Sam se dezichilibra picand pe jos.
"Nu!" Am tipat pornindu-ma spre baiatul care statea pe jos,dar Harry ma opri cu o singura privire.
Il trase brutal pe Sam in picioare mergand in spatele sau. Sam se uita cu regret si agonie la mine,in timp ce cretul se deplasa in spatele lui.
CITEȘTI
Rape
Paranormal《First chapter: 01/01/2016》 . . . "Stii cand pleci.Dar nu stii cand te mai intorci." Atentie!Continut erotic,insotit de limbaj vulgar si agresivitate.Nerecomandat cititorilor tineri. All rights reserved 2016 @JustBlackAndMe