3.Bad

454 18 2
                                    

3.Bad




"Trezeste-te."a spus hotarata o voce de barbat de langa mine.

Am mormait un "mhm" iar apoi am inceput sa ma foiesc prin pat incercand sa gasesc o pozitie mai buna de a adormi inapoi. Persoana de langa mine nu inceteaza sa imi spuna sa ma trezesc,facandu-mi capul sa explodeze de nervi deja.

"Du-te dracului!"am injurat stresata inca mentinandu-mi ochii inchisi.

"Nu pot sa ma duc la mine."Rase el.

Brusc,amintirile de ieri incepeau sa imi traverseze mintea ca o tornada. Nu ma aflam acasa. Inca eram cu psihopatul de ieri ca imi omorase prietenii. Am tresarit cand mi-am dat seama ca mana lui o atingea pe a mea,ridicandu-ma in capul oaselor. Mi-a fost de-ajuns sa il privesc pret de cateva secunde pentru a ma trezi la realitate. Statea pe un scaun,langa patul pe care ma aflam. I-am privit ochii mai atenta. Ceva era in neregula;acum avea ochii verzi. Ce naiba? Tipul poarta lentile sau cum se face ca ieri ii avea rosii iar acum verzi ca jadul?

"Ce-ce sa intamplat cu ochii tai?"am intrebat curioasa gesticuland cu mana

"Harry!Ce naiba s-a intamplat la intrare?!"tipa o voce din spatele cretului.

Cretul din fata mea se intoarce cu capul in spate rupand contactul vizual dintre noi. Felul in care baiatul sau barbatul acesta se uita la mine imi trimitea un fior de electicitate in tot corpul. Mi-am ridicat si eu privirea pentru a privi persoana din spatele cretului. Un baiat saten,cu ochii albastrii isi facu aparitia in incapere, cascand somnoros.

"Nimic nou,doar niste copilasi blegi care aveau chef de distractie." Spuse cretul care se pare ca il cheama Harry,dand nonsalant din umeri.

Si serios?Harry ne compara cu niste copilasi blegi? Am tresarit din nou,de data asta speriata de ceea ce mi se va intampla mie. Inca nu mi-am revenit din transa in care ma afalam de cand prietenii mei au murit. Cred ca CIA era deja pe urmele mele,la cat de ingrijoratii presupun ca sunt parintii mei. Am inghitit in sec cand imaginiile cu Kelly si Zac morti mi-au aparut in minte. Mi-am scuturat capul incercand sa alung imaginiile inspaimantatoare. Trebuie sa plec de aici cat mai repede,pana nu voi ajunge ca prietenii mei,moarta de un psihopat sexy. Baiatul care mai-nainte intrase in camera se uita ciudat la mine.

"Ea cine e?" Intreba el analizandu-ma

Harry,a dat nepasator din umeri ridicandu-se de pe scaun si iesind din camera. M-am uitat speriata la baiatul care totusi inca ramasese aici. Nu parea sa ma bage in seama,asa ca m-am coborat de pe pat,incercand sa pun in aplicare planul de evadare pe care tocmai il concepusem. Daca acest baiat nu m-ar sesiza,as putea fugi de aici salvandu-ma de la o moarte sigura. Desigur,planul meu nu era unul foarte bun,dar merita sa incerc. Mi-am azvarlit picioarele goale pe podeaua destul de curata, si fara sa ma mai gandesc a doua oara am luat-o la fuga spre scariile pe care coborasem ieri.

Baiatul nu parea sa imi fi observat atentia,ceea ce era perfect. Am apucat clanta usii de la sfarsitul treptelor,si mare mi-a fost mirarea sa o aflu deschisa. Am aruncat o privire in urma asigurandu-ma ca el nu ma urmareste si am iesit afara,dar momentul meu de fericire nu a durat mult deoarece m-am izbit de un perete pe care nu il observasem. In timp ce ma simteam cazand pe spate am ridicat privirea din istinct dand de nimeni altul decat Harry. Inaite ca corpul meu sa faca contact cu pamantul,doua brate puternice s-au incolacit in jurul meu,salvandu-ma de la o cazatura de toata frumusetea. Harry m-a ajutat sa imi recapat echilibrul dupa care si-a indepartat bratele de corpul meu. L-am privit speriata.

Fara sa spuna ceva s-a uitat la mine cu dezgust iar in secunda a doua am simtit o durere  cumplita ce imi strabatea obrazul. Din instinct mi-am adus ambele maini la locul lovit inghitand in sec. El tocmai ma lovise.

RapeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum