10.Rape...again

349 16 8
                                    

10.Rape...again




Sangele de vampir vindeca orice rana. Cuvintele sale imi rasunau in minte deja de cateva ore bune. Dupa ce imi vindeca-se rana pleca' impreuna cu ceilalti baieti pentru a rezolva niste probleme in familie,asa cum spusese el. Stateam plictisita pe canapeaua din living,uitandu-ma la un film siropos care nu facea nimic altceva decat sa imi transmita indirect o stare de tristete. Sunt atat de ghinionista.

"Harry e atat de prostut sa te lase singura aici."spuse o voce din spatele meu ce ma facu' sa tresar speriata.

Am sarit ca arsa de pe canapea,intorcandu-ma pe calcaie doar pentru a-l vedeape Klaus ranjind diabolic.

"Ce mai vrei Klaus?" Am intrebat incercand sa imi reglez respiratia sacadata.

"O vreau pe Morgan inapoi. Oh! Dar stai asa! Tu nu sti nimic despre ea deoarece Harry nu ti-a spus nimic." Zambi el clatinand din cap. M-am uitat confuza la el.

"Nu ai nici cea mai vaga idee in ce pericol te-a bagat Harry,iar asta ma entuziasma al naibii' de mult!" Spuse el fericit.

"Despre ce tot vorbesti?"am intrebat fiind in ceata.

"Haide cu mine. O sa-ti dezvalui lumea pe care Harry Styles ti-a tinut-o in umbra." Imi spuse el intinzandu-mi mana.

"Nu plec niciunde cu tine! Si ar fi mai bine daca ai disparea de aici pana nu se intoarce Harry si te omoara cu mainiile sale." I-am spus dur in timp ce incercam sa imi maschez frica din chip.

Acesta se uita mirat la mine apoi izbucni in ras. Ce era atat de amuzant? Dupa cateva momente in care incerca sa isi stapaneasca hohotele de ras, mi-a prins mana in a lui si mi-a spus:

"Harry este un nimic in comparatie cu mine,deci micuta pisicuta ce esti,acum vi veni cu mine."

Spuse iar apoi s-a miscat cu o viteza paranormala afara din conac. Am tipat si am incercat sa ma eliberez din stransoarea lui,dar ma tinea puternic lipita de el. In mai putin de 5 secunde am fost la o fistanta de aproximativ 30 de metri de conacul lui Harry. Klaus se opri in fata unui Mustang negru-mat iar apoi se uita la mine spunand un "Noapte buna" iar eu m-am uitat confuza la el. In secunda urmatoare acul unei seringi mi-a fost bagat in vena gatului. Am icnit de durere,simtind lichidul rece cum se transmitea in fiecare vena a corpului. Mi-am ridicat privirea la Klaus care se uita rece la mine,iar apoi mi-am simtit ochii din ce in ce mai greu de tinut deschisi. Intr-un final mi-am inchis ochii,cazand intr-un somn adanc.

Author's P.O.V.

Klaus o prinse pe Katherine in brate atunci cand lesina. O ingramadi in portbagajul masinii sale,dupa care se aseza pe locul pilotului,prinzand o viteza mare si plecand din conacul lui Styles,dar nu inainte de a-i lasa cretului un biletel pe care scrise ceea ce facu'.

Dupa cateva ore,Harry,alaturi de cei 3 prieteni ai sai,se intoarse acasa strigand-o pe Kath. Cumparase Pizza pentru ea,vroia sa vorbeasca cu dansa in privat. Se agita cand nu o gasise nici unde.

"Harry hai aici!" Tipa Niall din bucatarie.

Harry isi folosi viteza de vampir pentru a ajunge intr-o secunda in bucatarie. Blondul ii inmana o foaie lui Harry,iar acesta o lua citind ce era scris pe ea.

"Ce face vampirul meu preferat? Oh da..era cat pe ce sa uit;am ceva ce iti apartine si am de gand sa ma distrez putin cu ea. Maine seara o vreau pe Morgan in parcul de distractii,desigur doar daca mai vrei sa o vezi pe micuta Kath in viata. Tic-tac,tic-tac. Grabeste-te Styles.
K"

Harry se incorda,injurand printre dinti si mototolind foaia din mana.

"A luat-o pe Katherine." A spus,chiar daca Niall deja stia asta deoarece citise deja mesajul de la Klaus.

"Ce facem? Nu i-o putem da pe Morgan!" Aproape tipa blondul la Harry.

"Stiu,dar nu putem nici sa o lasam pe Kath." Raspunse cretul.

"Haide Harry! E doar o povara pentru noi!" Tipa Liam care auzise discutia celor doi.

Harry se intoarse pe calcaie,prinzandu-l pe Liam de gulerul bluzei si privindu-l cu ura in ochi. Era deja nervos,iar Liam nu facea nimic altceva decat sa il calce mai tare pe nervi.

"Ea. Nu. E. O. Povara."spuse cretul printre dinti dupa care il impinse pe Liam si iesi val-vartej din bucatarie.

Harry intra in camera lui,si zambi amar amintindu-si-o mai devreme pe Kath cum facea curatenie in camera lui. Era doar atat de innocenta,iar toate astea care i se intamplau erau doar vina lui Harry. 'Dupa ce o s-o salvez de la Klaus,o sa ii dau pace. O sa o las sa isi continua viata ei normala fara mine sau alte pericole.' Isi spuse cretul,dar egoismul lui era mult prea mare pentru a-si mentine promisiunea.

Chiar daca nu o arata se afectionase de ea de mult. Nu isi putea immagina cum ar fii o zi fara a o vada. Inghiti in sec aruncandu-se pe pat si privind tavanul cu mainiile sub cap. Se gandea la o modalitate pentru a o salva pe Katherine,dar nu isi putea forma nici un plan care sa nu o contina si pe Morgan.

Morgan era iubita lui Klaus,iar acesta ar face orice pentru a o reavea,inclusiv uciderea intregului New York. Doar Harry stia unde se afla acum Morgan,deoarece el o ascunse foarte bine de Klaus deja de cativa ani. Rupt de oboseala din cauza ganduriilor,Harry isi ichise ochii adormind cu gandul la zambetul lui Kath,pe care nu il vazusese niciodata,dar pe care si-l imagina intr-o perfectiune absoluta.



"...Iar cand Klaus va fii inconjurat,eu o voi lua pe Kath in timp ce voi il tineti ocupat." Spuse Harry povestind planul pe care avea de gand sa-l puna in practica peste cateva ore.

Cu ajutorul prieteniilor sai isi formase un procedeu pentru a o recupera pe Katherine. Cretul bau' iar din flaconul de sange pe care il tinea bine strans in mana. Isi acumula fortele pentru a-l invinge pe Klaus.

"E totul clar?" Intreba el stergandu-si cu mana sangele care ramasese la coltul gurii.

"Da."aprobara toti in cor.

Chiar daca Liam era complect impotriva planului sau,accepta in cele din urma sa il ajute pe Harry. Afara se inserase,iar baietii stiau ce trebuiau sa faca.

"Sa mergem." Spuse Louis aruncandu-si flaconul gol pe masa si iesind pe usa urmat de ceilalti.

Odata ajunsi in parcul de distractii,cei 4 se uitau prin jur incercand sa il gaseasca pe Klaus,dar tot ceea ce vedeau erau copii,parinti si adolescenti fericiti care se distrau in parc. Harry isi folosi super-auzul de vampir,pentru a o localiza pe Kath,iar un zambet micut ii aparu' pe fata cand auzi un strigat indepartat care spunea 'Ajutor!'. Isi indrepta privirea spre cer,de unde si venea tipatul,iar corpul ii se incorda cand o vazu pe Kath tinuta de Klaus pe Roata Panoramica.

"Baieti."spuse Harry ferm iar acestia si-au indreptat si ei privirea spre roata.

"La dracu!" Injura Niall.

Cei 4 vampiri intr-o clipita erau la baza rotii panoramice. Kath era speriata,iar daca facea doar un sigur pas in fata ar fi cazut. Harry procesa o modalitate de a o scoate pe Kath cu viata de acolo iar dintr-o data incepu' sa se urce pe roata ajungamd intr-un final cel mai sus,acolo unde Klaus o tinea pe Kath de un sigur brat. Louis si Liam isi facura' si ei doi aparitia langa Harry care se uita tensionat la Kath,spunandu-i din privire ca totul va fi bine.

"Unde e Morgan?" Intreba Klaus dur.

"Acolo unde sta de 2 ani."marai Harry nervos.

"Spune-mi ca e o gluma si ca ea e aici"tipa Klaus infuriat.

"Ea nu e aici Klaus."raspunse Harry ranjind.

"Perfect. Adio Katherine." Spuse Klaus dur inainte s-o inpinga pe fata si sa dispara.

Harry incerca sa o prinda,dar era prea tarziu. Kath cazuse de pe roata panoramica,iar in inca cateva secunde corpul ei va face contact cu pamantul. O groaza de amintiri placute si neplacute ii traversara in cap lui Kath in doar o secunda.

"Aaa!" Tipa ea cat putu de tare simtindu-si moartea aproape.

Nu vroaia sa moara. Nu in acel mod. Isi inchise ochii rugandu-se pentru o clipa la Dumnezeu,sperand sa scape cu viata de aici. Dar sansele de a supravietui erau de 0,001 la 100. Isi stranse ochii mai tare pregatindu-se de moarte. 'Adio'suspina ea.



RapeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum