4.Escape

421 19 6
                                    

4.Escape




M-am intins inapoi pe pat punandu-mi mainiile sub cap si privind tavanul. De ce eu? De ce trebuia eu sa merg in cartierul posedat? Dar de ce Harry inca ma tine prizoniera in casa lui? De ce nu imi da drumul sau de ce nu ma omoara asa cum a facut-o cu prietenii mei?

M-am ridicat din pat dar privirea mi s-a innegrit imediat din cauza miscarii mult prea bruste. Aveam nevoie de hrana. Nu mai mancasem de 3 zile,iar drouguriile luate imi provocau foame si greata in aceelasi timp. Am cercetat camera din priviri,asigurandu-ma ca nu e nimeni care sa ma supravegheze,iar cu mainiile tremurande am apucat clanta usii pe care nu de mult iesisera Louis si Harry. Am invartit clanta care era din argint in forma de ou. Era inchisa. De ce ma asteptam sa fie deschisa? Doar nu sunt asa de prosti cei doi.

"Degeaba incerci. Nu vei scapa niciodata de aici"spuse o voce de fata."Cu viata,ma refer." continua ea.

M-am intors imediat pe calcaie cautand dupa persoana care tocmai vorbise. Respiratia deja mi se acelera' din cauza sperieturii luate. Intr-un colt,in partea opusa mie,se afla un fotoliu ocupat de un trup feminin.

"Cine esti tu?"am intrebat confuza analizand mai bine fata.

Avea parul lung si blond,iar un corp subtirel. Mi-a zambit prieteneste inainte sa se ridice de pe canapea si sa vina in fata mea.

"Sasha.Sasha Aplin." spune ea zambitoare intinzandu-mi mana.

"Khaterine Powers." am spus retragandu-mi mana din a ei. "De ce esti aici? De ce suntem aici?"am intrebat nerabdatoare sa primesc raspunsuri la miile de intrebari care imi erau in minte.

"Distractie;presupun" spuse ea sec incepand sa se plimbe incet prin incapere. "Harry,alaturi de ceilalti prieteni ai lui ne-au 'rapit' oarecum deoarece i-am invadat casa."spune ea gesticuland."Sti tu,cartierul posedat."ma lamuri ea vazand ca eram confuza.

Am inceput sa analizez mai bine informatiile noi primite,iar concluzia ma facu' sa regret enorm. Deci,Harry m-a rapit deoarece am intrat in casa lui-casa lui fiimd Cartierul Posedat-. Am inghitit de nenumaroase ori in sec incercand sa imi stapanesc lacrimiile.

"Mi-a omorat toti prietenii."a soptit ea curgandu-i deja lacrimi pe fata.

Mi-am strans bratele in jurul ei spunandu-i ca totul va fii bine chiar daca stiam ca e minciuna mare.

"Nu Khaterine! Nimic nu v-a fii bine! EL ne v-a omorî dupa ce ne v-a chinui zile intregi. Inca nu sti nimic despre el,dar il vei cunoaste mult mai bins peste cateva zile,sau poate peste cateva ore."spune ea iritata intorcandu-se pe calcaie si asezandu-se din nou pe fotoliul pe care se afla si inainte.

"El nu e un om,cel putin nu in totalitate. E un om paranormal daca ii pot spune asa."spuse ea."Se enerveaza repede,iar ochii lui se fac rosii."

"Da,am observat."am murmurat eu."De cat timp esti aici?"am intrebat-o.

"2 zile,dar au fost destule incat sa aflu cate ceva despre el." Mi-a raspuns dupa care si-a atinit privirea pe geam. "Am intalnit o fata aici. Ea mi-a spus astea despre el. Astazi a ucis-o."

Am oftat asezandu-ma inapoi pe pat. Mi-am pus mainiile in par exasperata,inchizand ochii.

"Du-te si fa-ti un dus. O sa te mai relaxezi."imi sugera ea zambind si aratand cu degetul spre o usa pe care nici nu o observasem.

Am aprobat scurt din cap iar apoi am deschis usa intrand in baie. Era o baie destul de mare;peretii vopsiti in negru,ca cei din camera,o chouveta,toaleta si o cada mare. M-am eliberat imediat de haine intrand in cada. Am dat drumul apei,lasand ca stropii fierbinti de apa sa se izbeasca de corpul meu rece.

RapeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum