13.10.2015 Nedeľa
Žiadne záznamy
14.10.2015 Pondelok
Sotva som vkročila do školy, už to vedeli všetci. Rozišiel sa s Julie. Sue mi to potvrdila. Nerozumiem tomu, boli predsa dokonalý párik. Dokonalý chalan a dokonalé dievča, čo sa mohlo pokaziť ? Aj keď posledné dni sa nestretávali a vlastne, ani ona sa oňho nezaujímala.
Už ma to štvalo ako sa všetci tvárili, že sa nič nestalo alebo mu posielali prihlúple ľútostivé pohľady.
Cez hodinu fyziky, ktorú z duše nenávidím, som predstierala bolesť brucha. Samozrejme mi zle nebolo. Oblepila som mu celú skrinku motivačními vetami a citátmi. Písala som ich celú jednu hodinu, ani neviem čo bola zač.
Keď zazvonilo a on sa aj s kruhmi pod očami a neprítomným výrazom dostavil ku skrinke skoro som sa rozpučila od smiechu. Ja viem, viem nemala by som sa smiať ale ten jeho výraz bol fakt na nezaplatenie. Najprv len vyvaľoval oči a pozeral sa na všetky strany kto to bol. No keď sa pri ňom zhúkol okruh zvedavcov, odišiel odtiaľ. Videl ma. Pozrel sa mojim smerom a ja som naňho žmurkla ako keby sme najlepší kamaráti. Vlastne ani neviem prečo som to spravila. Teraz keď nad tým rozmýšľam asi to bola dosť blbosť.
Po škole šiel domov. Nie nebol na futbale. Od toho dňa sa vzdal funkcie predsedu školskej rady a odišiel z týmu. Neviem prečo. Možno potreboval zmenu alebo to nikdy robiť ani nechcel a teraz sa mu naskytla príležitosť. Naozaj neviem.
Už nebol mojím dokonalým chlapcom s dokonalými očami a dokonalým životom. S veľa priateľmi a dobrými známkami. S dokonalou priateľkou a dokonalou rodinou. Bol vlastne taký istý ako my ostatný, keď zmizlo všetko to pozlátko.
O deviatej zhasol a ponoril sa do hlbokého spánku, po dlhej dobe.
ESTÁS LEYENDO
Stalker (sk)
Historia CortaSleduje ho vodne aj v noci. Nenašla by na ňom jedinú chybu. Je dokonalý prototyp dokonalého chlapca. Chce ho každé dievča a každý ho pozná. Nikdy si ju nevšimol ani sa o ňu nezaujímal. ©2016