12

113 7 1
                                    

^^^^
efter att dom orden hade lämnat luke's läppar så stannade ashton upp innan han tittade på den förnedrade pojken, men han hade snabbt efter ställt ifrån sin talrik med pizza och kramat honom.

ashton hade försökt övertala Luke om att äta lite av hans pizza. Men Luke hade bara sagt nej och ashton ville inte pressa den yngre pojken så han gav upp.

Dom hade även sett en film för att lätta upp stämningen lite eftersom ashton blev väldigt chockad när Luke berättade varför han inte åt. Men efter två filmer så blev dom två blondinerna lite less så dom gjorde sig klar för kvällen istället.

När Luke stod och borstade tänderna så bytte ashton om i samma rum. Ashton brydde sig inte ens om att Luke var där men Luke kunde inte låta bli att titta lite på den äldre killen.

Han var mycket mer vältränad än man kan tro. Han hade magrutor och såg inte direkt dålig ut om Luke får säga det själv. Luke kände hur dåligt han mådde bara av att titta på ashton för han kände bara avundsjukan stiga inom honom.

"Luke snälla, titta inte på mig sådär, titta på dig själv istället och beundra det." Ashton log mot Luke men han bara tittade ner för att dölja tårarna som hade skapats i hans ögon. "jag menar det okej?"

Ashton's armar lindades ännu en gång runt Luke för att få han att må lite bättre. Luke var glad att Ash var så otroligt snäll men samtidigt var han så rädd att han skulle vara annorlunda på skolan sen.

"Um, jo. Du berättade ju om din familj och så och då tycker jag att ja borde berätta min lilla hemlighet kanske." Ashton tittade upp från kramen och Luke nickade i väntan på att få höra Ashton's hemlighet. "Jo, jag är liksom gay."

Han kliade sig i nacken av nervositet men han hoppades att Luke skulle vara förestående och inte drömma honom på en gång.

"eh Ash. jag har aldrig varit social med folk innan, du är den första jag pratar med utanför skolan nästan, jag vet inte vad det är. Förlåt" Luke skämdes så otroligt mycket, det gick inte att förklara.

"hey, det är lugnt. Jag gillar killar istället för tjejer bara." Ashton la handen på Luke's arm samtidigt som luke nickade förstående.

"så gillar du någon speciell?" Luke tittade på Ash som fick ett stort leende på läpparna av att Luke inte ens brydde sig om att han var annorlunda.

"du vet nick i badboy gänget, han är bara så snygg." Ash satte sig i sängen och Luke på madrassen bredvid samtidigt som han skrattade till lite lätt åt den nya sidan av Ash. "Men han är ju de, och han är så tuff och, ugh de måste vara hela badboy grejen."

den kvällen var bra tyckte Luke, han gillade att Ash var så snäll mot honom. Luke märkte att Ash litade på han för Ash slutade inte prata om nick, även fast Luke inte vågade säga ett ord om Michael, inte än.

han måste lära känna Michael lite till först.
••••
hej, ja har inte uppdaterat på flera månader förlåt, ja har inte haft tid ork eller något. de är mitt i natten nu så ja behövde göra något
älskar er
xx nadz

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Apr 29, 2016 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

~Good meets bad~Muke Clemmings~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora