Hayal ve Rüya...
İsimleri kadar uyumlu iki dost, kardeşler...Tek dilekleri yeni yılın hayatlarına ufak da olsa yenilik getirmesiydi. Ama nereden bilebilirlerdi ki; eğlencesine aldıkları yılbaşı bileti hayatlarına istedikleri o "ufak" değişikliği getirecekti...
O yedi rakam hayatlarını değiştirirken, ne kadar mutlu olabilecekler?...
Ya da eskisinden bile kötü bir gelecek mi bekliyor onları?...
Deli kızların, DELİ HAYATLARI...
KARAKTER TANITIMI:
Hayal Çağlayan:
Biraz uzun boylu, kahverengi gözlere sahip olmasına rağmen arada değişen göz rengi var. Buğday tenli. Rüya'sı kadar olmasa da güldüğünde dudağının üstüne doğru küçük çöküntüsü var. Dik duruşunun aksine fazla duygusal. Hayatın ona gösterdiği kötü tarafına rağmen ayakata durabilmiş, dost canlısı. Nefrete nefret, sevgiye sevgi felsefesine sahip. Pek kimseyle anlaşamaz. Bir tek Rüya vardır onun için. Başka kimseye ihtiyaç duymaz. Rüya'dan altta kalmayacak şekilde öküzdür kendisi. Bir de fazla fedakardır. Söz konusu sevdikleri ise hele ki... Kavga konusunda Rüya kadar değildir ama yine de onu Rüya'nın yanında herzaman görebilirsiniz. Ve hep Rüya'nın sorunlarını çözmek için uğraşır.
Rüya Serez:
Orta boylu, kahverengi uzun saçlı, kahve-ela karışımı gözleri olan, buğday tenli, belediyenin "kuyuları" gibi gamzesi olan minyon tipli bir kız. Asi, dediğim dedik, inatçı, kavgada ön saflarda bulabileceğiniz ama sevdiklerine karşı melek gibi olan-ki onun sevdiği biri olmak çok zordur-bir kız. Akrep burcunun her özelliğini taşır. Hayal'in tanımıyla "zekimal". Hayatında tek değer verdiği, manevi kardeşi, herşeyi, tek dostu Hayal'i ve tek aşkı Aras'ı var. Ek olarak öküzlükte master yapmıştır kendileri.
Aras Ateş:
uzun boylu, koyu buğday tenli, koyu kahve gözlü, siyah saçlı, hafif kirli sakallı. Siyahtan başka bir renk bilmez. Aşırı korumacı, duble kıskanç, kalasoğulları kanı taşır kendileri. Rüyacığı'nın değimiyle "Hödükler yarışmasının birincisi."
Tuna Demir(ileri ki bölümlerde):
Uzun boylu, siyah saçlı, simsiyah gözlü, beyaz tenli, sixpackli. Kendisi fazla şımarık, egoisttir. Hödükler yarışmasının ikinciliğini de gururla kendisi taşır. Duygular onun işi değildir. Kendisinin mantık adamı olduğunu düşünür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ HAYATLAR
Teen FictionRÜYA VE HAYAL... İsimleri kadar uyumlu iki dost... Bu iki genç kızın DELİ HAYATLAR'ına tanıklık edecek, başlarından geçen maceraların şahidi olacaksınız... Onlarla gülüp onlarla ağlayacak, bazen söverken bazen ise hayran kalacağınız bir masal gibi.G...