Bu benim ilk hikayem değil. Ama bu konuda profesyonel de değilim. Acemi olduğumu düşünebilirsiniz ama sizlerin desteği ve yardımlarıyla bende biryerlere gelebileceğimi düşünüyorum.
Keyifli okumalar...
Yılbaşına bir hafta kala ben ve "zekimal" arkadaşım hediye derdine düştük. Tabii bizim gibi zekilerin anca aklına geldi. Yine çeşit çeşit planlar içine düştük.
-Bir kere de sorunsuz, plansız, sakin günler geçirsek olmaz mı?
-Hayır kanka olmaz. Bünyemiz kaldırmaz artık.
-Neyse neyse, işimize odaklanalım.
-Görevleri sayıyorum;
1-Aras'a hediye alınacak.
2-Anneye hediye yutturulacak.
3-Mecburluktan artık birde birbirimize alacağız.-Yine plan, yine organize, işler ve yine biz.
-Şimdi gelelim plana; zaten bizim hediyeler paso alınacak. Asıl önemli olan Aras'ınki.Kanka bak şimdi annene diyorsun ki "Okulda çekiliş yaptık. Bana da erkek biri çıktı. Hayal'e hediye almaya gittiğimizde ona da hediye alalım." diyeceksin.
Tabi ki bu plan da bana aitti. Benim zekimalım'ın aklına bile gelmezdi bu.
-Tamam da knk Aras'a ne diyeceğiz?
-Off, Rüya! Yavaş gel, azıcık düşünelim.
Ben düşünmeye dalmışken zekimalım'ın çığlığıyla yerimde zıpladım.
-Aaaa!
-Noldu lan?! Ne çığırıyorsun?!
-Buldum knk buldum!
-Neyi buldun? Kızım ne oluyor! Çıldırtma adamı!
-Neyi olacak, Aras'a ne diyeceğimizi buldum.
-Söylesen mi acaba artık. Bende çatlamasam. Ha, ne dersin?
-Tamam Kanka tamam. Bak şimdi, hediyeyi alıp arabaya bindiğimizde ben bunu beğenmedim dedim ve değiştirmeye gittim o sırada da senin hediyeni aldım, diyeceğim.
-Vayy, zekimalım. Arada o kafann içindeki işe yarıyormuş demek.
-Hayal!
-Şaka şaka. Neyse bunu da hallettiğimize göre acaba artık düşünmesek birşey, beynim yoruldu.
-Harbiden ya. Tamam tamam artık seni serbest bırakıyorum Hayalciğim.
Bu sorunu da başımızdan atmamın verdiği rahatlamayla derse odaklandım. Demek çok isterdim ama tabiki de öyle birşey yapmadım.
Böyle konuya bodoslama giriş yaptım. Kendimi tanıtmayı unuttum.
Ben Hayal Çağlayan. İzmir de bir anadolu lisesinde okuyan çatlağın tekiyim desem yeterlidir herhalde. Deminden beri konuştuğum kız da Rüya Serez.
Rüya'nın sevgilisine yani müstakbel "enişteciğime" yılbaşı hediyesini nasıl alacağımızı tartışıp duruyorduk. Ve çözümünü de bulduk.İkimizin çözemediği, üzerine plan kuramadığı hiçbir konu yok. En sevdiğim özelliğimiz de bu sanırım. Çünkü bir şekilde hep bir çıkış yolu bulabilmek çok büyük bir avantaj.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ HAYATLAR
Teen FictionRÜYA VE HAYAL... İsimleri kadar uyumlu iki dost... Bu iki genç kızın DELİ HAYATLAR'ına tanıklık edecek, başlarından geçen maceraların şahidi olacaksınız... Onlarla gülüp onlarla ağlayacak, bazen söverken bazen ise hayran kalacağınız bir masal gibi.G...