DH-SEVGİLİLER GÜNÜ ÖZEL BÖLÜM

38 6 2
                                    

Evet, söz verdiğim gibi uzun bir bölüm oldu. Fakat birazcık gecikti. Karakterlerimizin fiziksel özellikleri önceki bölümlerde olan medyalardaki gibidir am kişilik özellikleri aynıdır. Belirtmek istedim. Sevgililer gününe özel olarak birşeyler yazdım. Umarım beğenirsiniz...

MEDYA İLE OKUNMASI ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİR.

İyi okumalar...

RÜYA

Ben Rüya Serez... Canından çok sevdiği sevgilisi Aras'ı ve herşeyi ile güvendiği Hayal'i olan sıradan bir kız...

Dışarıdan ne kadar sıradan gözüksek de. Bizi yakından tanıyanlar bilir. Sıradanlık bizim yakınımızdan bile geçmez.

Eğlence olsun diye aldığımız yılbaşı biletinin, hayatımızı değiştireceğini nereden bilebilirdik ki...

Şimdi sevdiğim adamla kurduğum hayalleri gerçekleştirmek için bir umudum var. Büyük bir umut...

Ben ki, bir insana bu kadar tutulacak insan mıydım? Derler ya büyük aşklar nefretle başlar diye. Bizim ki pek nefret olmasa da . Zamanında Aras'ı peşimden çok koşturmuştum.

Yaklaşık iki senedir beraberiz. Başımızdan çok olay geçti... Yeri geldi delicesine sevdik, yeri geldi ölümüne kavga ettik...

Çok kırdık birbirimizi... Nasıl kırmayalım. Sevmesini bilmeyen iki insan bir araya gelmeye çalıştık...

Başardık da. Ne kadar zor zamanlar geçirmiş olsak da, Aras da ben de sevmeyi iyi kötü öğrendik...

Şimdi birbirimizi, sanki geçmişin acısını çıkartırcasına seviyoruz...

Gözümden sakındığım adam da artık beni gözünden sakınıyor.

Şimdi, " Nereden biliyorsun?" diyeceksiniz. Biliyorum işte. Gözüne bakınca anlıyor insan. Bana bakışından, kokumu cigerlerini patlatırcasına içine çekişinden, aşkla öpüşünden... Anlıyorum işte.

Ben Rüya Serez. Delicesine aşık o deli kız...

Şimdi önümde onunla birlikte geçireceğim koskocaman bir Sevgililer Günü var. Aras ise ne hediye alacağını bulmuş. Hatta bunu Hayal'e bile söylemişti. Tabi bana söylemiyorlar.

Bende oturmuş kara kara ne alacağımı düşünüyorum. Aklıma gelen bir kaç seçenek var fakat emin olamadığımdan, aynı şeyi almaktan korktuğumdan Hayal'e sormaya karar verdim.

Whatsapp'tan attığım mesajı her zamanki gibi görmeyen Hayal, bende artık alışkanlık yaptı. Bende çaldırıp kapattım ve mesajımın mavi tik olmasını bekledim.

Whatsapp:
H(hayal),R(rüya)

R- Kanka ben Aras'a ne alıcam sevgililer gününde?
R-Knk??
R-Knkaaa!?
R-Hay senin ben!

H-Geldim knk hayırdır?

R-Şükür! Neyse bizim acil sevgililer günü için Aras'a hediye bulmamız lazım.

DELİ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin