7.Kapitola

1K 42 0
                                    

Představme si, že žijeme celý život ve lži. Netušíme, že to co vidíme, je pouhý výmysl a představa. Co se ale stane, když se tu pravdu dozvíme tím nejhorším způsobem? Potom je třeba hodně přemýšlení, abychom si určili, komu věřit a koho poslechnout.

Od té chvíle, co Klaus svým způsobem vyjádřil nějaké ty city k Charlottě, měla ho víc ráda. Byla mu vděčná, že i on nechtěl, aby se sama pouštěla do tak šíleného plánu, jako vydat se dobrovolně k Dahlii. I ostatní se tato nečekaná reakce zalíbila. Ale nikdo si nedovolil to nějak dál komentovat. A navíc měli starosti, jak tohle všechno vyřešit. Pořád neměli ten plán, kterým by zničili Dahlii i Esther a ochránili tak Charlottu. Věděly, že ty dvě nesmí podceňovat. „Já se dokážu bránit. Mám přece polovinu moci Původní čarodějky." Připomínala Charlotta ten fakt, že ona je opravdu silná. „Na to nemůžeme spoléhat. Dahlia i Esther jsou dost chytré a určitě jsou připravené na vše." Řekne nahlas Elijah to, co si nejspíš myslí všichni. „A navíc, nevíme, kdy se Esther hodlá objevit." Ukončí myšlenku Rebekah a na všechny se koukne. „Vím, kde se ukrývají. Teda Esther s Finnem." Do hovoru z ničeho nic vpadne Freya, která ještě před chvíli díky kouzla zjišťovala místo úkrytu. „Takže jdeme navštívit naši drahou matku a bratra." Odsouhlasí i Klaus. Jako by přesně tušil, co má jeho sestra s tím objevem v plánu. „Ale co Dahlia?" I když Charlotta je z toho, že konečně pozná svého tátu, nadšená, pořád netuší, jak do toho všeho má zapadnout ta druhá šílená čarodějka. „No, najdeme Esther. Díky tobě dostaneme na naši stranu Finna. Takže Esther bude oslabená." Začne Freya zběžně vysvětlovat, jak si to představuje. „A když se pak objeví Dahlia, je víc než jasné, že ty dvě po sobě půjdou. Takže se zničí teoreticky samy. Doufám." Ukončí vyprávění Freya a zatváří se na okamžik trochu nejistě. Svým plánům věří a je vidět, že i ostatní. Ale vždycky se objeví nějaký ten problém. „Každopádně máme čas asi šest hodin." Ozve se Hayley, která se před chvíli vrátila od Camille. Hope měla zůstat po celou dobu u ní. A jako pojistka měla být mladá čarodějka Davina, která uměla útočit, kdyby se něco stalo. Vlastně bylo skoro všechno připraveno na to velké finále. Jenže pořád kolem poletovaly ty nepříjemné obavy.
Čas se ale bohužel nedá zastavit. Půlnoc se blížila velkou rychlostí. Dahlia s chladnou radostí odpočítávala minuty.

Nepředpokládala sice, že by jí prvorozenou vydala její rodina dobrovolně, ale tohle jako problém nebrala. Tak jako tak byla připravená si jí prostě vzít. Patřila jí a měla na ní prostě právo. Jako místo setkání si vybrala místní kostel. Nejspíš si potrpěla na atmosféru. Mikaelsonovi se ale přesto vydali jiným směrem. Měli v plánu menší rodinné setkání. Díky Freyi přesně věděli, kde se Esther skrývala. Charlottě nervózně bilo srdce. To byl přece ten osudný okamžik, kdy se má setkat se svým otcem. Těšila se, ale zároveň měla strach. Netušila, jak se bude tvářit a jak chovat, když se mu přizná, kdo je. Co když jí nebude věřit? A co když měl Klaus pravdu a on opravdu pořád cítí ty nezdravé sympatie k osobě, která jí před tolika lety zabila? Takové myšlenky jí poletovaly hlavou. „Neměj strach. Dopadne to dobře." Freya poznala, jak je její malá zrzavá neteřinka nervózní. Chytla jí za ruku a povzbudivě jí stiskla. „Nebojím se. Jen nevím, co mám čekat." Odpoví jí Charlotta s takovým nejistým úsměvem. „Klid, veverko. Ať to nepokazíš." Snaží se jí dost necitlivě usměrnit Klaus. Rebekah do něj ale drcne a dost nesouhlasně se zamračí. „Jsme na místě." Naštěstí to opět uklidnila Freya, díky tomu, že si jejich cesta, konečně našla cíl.

Esther byla pořád zabrána do svých plánů. Ve svých dvou synech si našla podporu, kterou využívala ve svůj prospěch. Svým ostatním dětem stále zůstávala skryta a to jí zatím vyhovovalo. Nepotřebovala, aby její úmysly změnily směr. Jenže možná neměla tolik podceňovat vychytralost své rodiny. „Nemůžeme dneska to nesmyslné pátrání odložit a věnovat se něčemu jinému?" Kol byl opět naštvaný a znuděný. Sice o matce nikdy nijak nepochyboval, ale zrovna tohle pro něj bylo, jako jít hlavou proti zdi. Naprosto zbytečné. Jenže nahlas to neřekl. Byl pořád vděčný, že může dýchat a užívat si života. „Mohl by ses snažit být víc užitečný a ne si pořád tak infantilně stěžovat?" Jeho bratr měl očividně jiný názor. „Ty se věnuj míchání bylinek." Odsekne Kol s tou svou škodolibou ironií. Tahle hádka by zřejmě neměla konce, kdyby do toho opět nevpadla Esther, která zaslechla něco, co jí znepokojilo. „Oba se uklidněte!" Snažila se je usměrnit, aby si získala jejich pozornost. Zafungovalo to. „Máme návštěvu." Dodala a na oba se podívala s takovým zvláštním úsměvem, který rozhodně nepředvídal nic pozitivního.

„Jsi si jistá, Freyo? Nevypadá to, že by tu někdo byl." Elijah se dost nedůvěřivě rozhlíží kolem. Po tom, co se podle instrukcí nejstarší sestry všichni přemístili k opuštěnému domu, kde se podle všeho měla ukrývat Esther, začali být skeptičtí. Freya kývne, je si stoprocentně jistá, že chybu neudělala. „Čekal bych, že nás tu aspoň někdo přivítá!" Jediný Klaus se toho zhostí podle svého. Prostě na sebe a tím i na ostatní upozorní. „Myslela jsem, že taktnost a dobré chování je vždy na prvním místě." Esther neměla v plánu čekat na jiný vhodnější okamžik. A vlastně jí to možná i v něčem vyhovovalo. V tu chvíli, kdy se objevila, nikdo nevěděl, co říct. Nepoznali jí. Tedy hned. „Ztratil si řeč, Niklausi? To u tebe není zvykem." Nakonec se Esther nenechá odradit. „Matko..." Rebekah se vzpamatuje mezi prvními a stejně jako ostatní se tváří docela v šoku. „Tvůj smysl pro chytrost mě nepřekvapuje, má nejdražší dcero." Teď je víc než jisté, že před nimi stojí Esther. Všichni kolem zpozorní a vypadá to, že jsou připraveni snad na vše. Ví moc dobře, že u Esther je možné všechno. Ale mají v záloze přece Charlottu. Ta zrzavá malá čarodějka zůstala s Freyou dál od všech. Byl to účel. „Mrzí nás, že jsme se neohlásili dopředu. Ale byl to spontánní nápad." V tuhle chvíli si Klaus neudrží vážnost. Najednou se objeví i Kol s Finnem. „Samozřejmě. Tajný zdroj povídal, že tu nejsi sama." Prohlíží si oba Klaus a snaží se přijít na to, který z nich je Finn a kdo je ten druhý. „Myslím, že dokážu zjistit pravdu. Charlotto!" Klaus to prostě udělá po svém. Rebekah i Elijah se tváří dost nesouhlasně a Hayley má pocit, že tohle opět blbě dopadne. Z ničeho nic se objeví Charlotta v doprovodu Freyi. Je bledší, než jindy. „Ano?" Klaus jí hned chytne a postrkuje jí dopředu. „Cože? To není možné?" Esther vypadá, jako by viděla ducha. „Předpokládám, že jeden z tvých dvou bodyguardů bude Finn. Tak bych mu moc rád představil jeho drahou dceru." Zase to ticho. Nikdo, dokonce ani Finn, na tohle nedokáží nic říct...

_______________

Ahojky..Přidáváme další kapitolku:)
Doufám, že i tentokrát se bude líbit :3 Jinak jsme přesně v polovině příběhu :)

Votes & comments potěší :)

Máme vás rádi xx

SupernaturalGirl22 a Vee

PrvorozenáKde žijí příběhy. Začni objevovat