Capitolul VI

120 12 0
                                    

La media e Harry ♥

   Au trecut doua zile in care am stat impreuna cu Louis si Harry.

   Harry mi-a facut rost de o camera langa a lui,Louis mi-a spus ca Xander e mort in timp ce mama e in coma ( nu imi spusesera de ce).

    In aceste doua zile n-am mai luat ser-ul si n-am intalnit-o pe Briana dar Harry mi-a spus ca e pe drum si ajunge maine.

    Acum sunt in camera mea si ma pregatesc de antrenament.
   Imi iau o pereche de colanti,tenesi negri si o bustiera neagra si-mi prind parul intr-o coada de cal iesind din camera.

  Ies pe hol mergand spre camera lui Harry si bat in usa.
   Dupa doua minute iese un Harry ciufulit si avand doar o pereche de boxeri pe el.

Harry facu ochii cat farfuriile cand ma vazu.Ii zambesc timid.

—Ai spus ca trebuie sa vin la tine la 8:00 AM imbracata sport desi dupa parerea mea sunt mai mult dezbracata decat imbracata.

Harry isi trecu mana prin par.

—Mda ,scuze, am uitat, fac un dus si vin imediat,spune grabit.

—Pot sa intru? il intreb confuza.

Harry ma privi ezitand.

—Daca esti ocupat sau obosit inteleg,spune-mi doar unde e camera lui Lou si o sa-mi incep antrenamentul cu el....

—Nu, doar ca Snow eu.....

—Iubitule!Cine e?,spune o fata cu parul verde iesiind din camera imbracata intr-un tricou de al lui negru si-l saruta.

Mi-am intors privirea spre peretele din sticla.Imi simt ochii lacrimand, dar trag aer in piept si imi revin la normal pe exterior desi inima mea in clipa asta se facu praf iar sufletul meu deja construieste un zid de titan in jurul ei.

Cei doi se despartira iar tipa isi dresa glasul.Imi intorc privirea spre ea si-i zambesc fortat.

—Scuze doar ca uneori ma fascineaza soarele fals,eu sunt Snow, ii spun intizandu-i mana politicos.

Tipa ma priveste ca pe felul paispe' dar imi lua mana si'mi zambi fals.

—Eu sunt Amalia dar spune'mi Amy,sunt iubita lui Harry,spune cu un aer arogant si superior.

—Inteleg....pai atunci imi cer scuze de deranj,spun si'l privesc pe Harry care ma priveste tacut.Te rog ca data viitoare sa nu mai uiti,mai vorbim,pa!

  Imi intorc spatele si plec la mine in camera.Ajunsa in camera incep sa plang desi i-am promis lui Harry ca n-am s'o mai fac.

  Dupa cateva minute de dat apa la soricei il sun pe Louis.
   Holograma lui se proiecta in camera.Se pare ca l-am trezit pentru ca e in pat acoperit cu patura si ciufulit.

—Hei! ii spun cu o voce tremuranda de parca mai aveam putin si ma spargeam mai ceva ca portelanul.

Louis isi ridica privirea alarmat.

—Ce sa intamplat? Unde-i Harry?

—A uitat de antrenament si e ocupat cu iubita lui,ii spun dar la ultimele cuvinte n-am putut sa nu le zic cu venin.

Louis imi arunca o privire grava.

—Vin imeditat,spune si se da jos din pat.

—Lou nu pot,te rog, sa vin eu la tine?

El ofta si'mi zambi.

—Bine,stau la etajul urmator,tot inainte dupa ce iesi din lift camera 5293 A,nevedem la mine surioara.

—Sigur,te iubesc Lou,spun zambind si inchid inainte sa reactioneze.

  Ma duc in baie si ma spal pe fata apoi ies din camera pe hol si ma indrept spre lift, dar cand sa se inchida usile o mana le opreste facandu-le sa se deschida din nou intrand Harry.

   Il privesc tacuta si tastez  numarul etajului urmator acela fiind 25 iar liftul pornii.
  Intre noi e o tacere stanjenitoare, asa ca m-am lipit de peretele rece si am inchis pentru o clipa ochii, dar liftul se opreste .

Deschid ochii sa ies dar vad ca Harry a oprit liftul.

—Ce faci?!

El ma privi serios.

—Vreau sa vorbim.

Incerc sa ajung la panou dar el nu se da din calea mea.

—Date din calea mea Styles!

—Amy nu e iubita mea!

—Si ce-mi pasa mie?! tip la el.

—Eu si Amy ne-am despartit acum o luna si credema,habar n-am cum a ajuns in camera mea! imi explica in continuare.

—Da, nu ai habar cum de a ajuns in camera ta,patul tau sau ca pur si simplu te a sarutat si sa proclamat iubita ta de fata cu mine iar tu n-ai spus nimic! Inteleg perfect! Acum date din calea mea!

Il imping la oparte dar nu se misca asa ca-l privesc obosita.

—Date din calea mea Harry,te rog nu ma obliga sa te ranesc.

Harry ridica o spranceana.

—Nu ma crezi,nu?

—Nu.

  Ma apropi de el pana cand fetele noastre sunt despartite de doar cativa centimetri.Harry ma priveste uimit asa ca ma lipesc de el si-i incojor gatul cu bratele si'mi pun buzele pe ale buzele lui.

—Nu e iubita ta? il intreb usor.

   Harry se cutremura si'mi inconjoara talia cu bratele.Zambesc malefic si'l  imping in peretele opus al panoului.

—Nu,spune ragusit.

  Imi ridic privirea incremenesc uimita cand ii vad ochii de jad facandu-se rosii iar de sub buza iesind usor canini.
   Trebuie sa opresc tot teatrul asta.Tu l-ai adus in stadiul asta.Dar cum? L-ai excitat toant'o.Hei! Nu uita ca suntem una si aceiasi persoana plus are iubita.Doamne ce naiva esti!

—Harry ce ai patit?

Harry ma privi cu ochii lui rosii si'mi zambi lasand la vedere coltii.

—Asta pateste orice Convergent cand intra in contact sexulal cu alt Convergent sau cand e in apropierea porferilor.

—Adica?

Harry se apleca si'si apasa buzele de ale mele usor.

—Isi arata adevarata natura,murmura privindu'mi buzele si parca ochii lui se fac mai rosii daca e posibil.

—Adica s-si eu arat asa? intreb balbaindu-ma.

Harry zambi si'mi arata oglinda din stanga mea.

Ma departez de el nesigura si'mi privesc reflexia incremenita.

Buna ce mai faceti?
Deci ce parere aveti despre Harry? Credeti ca spune adevarul sau o minte in legatura cu Amy?

Va  astept parerile (cine vrea).

:)
P.S. Urmatorul capitol il voi pune saptamana viitoare.

The Convergent [H.S Fan Fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum