Trecura doua zile de la venirea mea in Sectorul A,doua nenorocite de zile in care stau inchisa in celula asta care se numeste cica ,,camera” si in care am fost sedata si injectata de vreo trei ori pe zi iar Harry ma abandona in mainile nenorocitilor astia care imi tot repetau,atunci cand eram treaza, ca sunt ,,o convergenta alpha” iar eu le tot repetam ca sunt niste idioti si sa ma lase sa plec acasa cu cenusa parintiilor mei.
Flashback
Am ajuns mai devreme cu o zi in gara periferiei din Sectorul A iar acum cobor din vagon alaturi de Harry si merg in urma lui pana pe peronul 2 dar ajungem acolo si nu e nimeni,absolut nimeni.
—Harry nu cred ca de aici luam trenul spre capitala,spun si ma intorc dar nu e nimeni.Harry? Harry? Harry?! tip speriata rotindu-ma in jur.
O mana imi imobiliza mainile la spate apoi ceva imi acoperii gura si nasul fortandu-ma sa inspir somniferele care desigur ca ma adormira pe loc.
***
Ma trezesc intr-o camera alba sterilizata ca de spital si ma ridic in capul oaselor sa examinez camera care nu are nimic altceva decat un pat,cel pe care stau,si un scaun.Camera e mica si sus deasupra usii in colt e o camera de infilmat.
—Hei!E cineva? strig speriata.
Pe usa intrara doi barbati care ma imobilizara pe pat legandu-mi ,cu niste curele din piele, mainile,picioarele si talia.
—Ce faceti?! Dati'mi drumul! tip speriata iar un tip imi pune un scocii la gura.
Pe usa intra un tip inalt, blond in jur de 26 de ani,imbracat in halat alb iar in mana are o injectie mare cu un lichid incolor dar destul de vascos.Ma zbat privind injectia cu niste ochi cat farfuriile de mari la cat sunt de speriata de injectie.
—Buna domnisoara Cromwell, ma bucur sa te cunosc insfarsit dupa povestiile despre tine auzite de la fratele meu si de la prea iubitul tau verisor, Rick,spunde blondul cu ochii verzi.
Eu ma incrunt.
—Se pare ca n-am facut cunostiinta,eu sunt James Styles fratele mai mare a lui Harry, spune blondul.
Il privesc uimita.Fratele lui?Nu stiiam ca are un frate.
—Of ,dar tu nu poti vorbi,stai putin papusa sa iti iau banda adeziva,spune si-mi trage tare banda de pe gura.
—Au,idiotule! tip.
James zambi.
—Idiotul asta tocmai te a scapat de mustata.
Il privesc furioasa.
—Ce vreti de la mine? il intreb.
James veni si'mi lua barbia intre degete privindu-ma in ochi .
—Esti o convergenta alpha chiar frumoasa,se pare ca parintii tai isi facura bine treaba.
Imi smulg barbia din mainile lui si-l privesc dezgustata.
—Nu vorbi de parintii mei de parca i-ai cunoaste!
James se lasa pe spate rajind.
—Se pare ca tu nu ai luat serul niciodata,nu?
—Despre ce tot vorbesti? Esti nebun,da'mi cenusa parintiilor mei si LASA-MA SA PLEC! tip ultima parte.
James rade in hohote.
—Tu chiar crezi ca parintii tai sunt morti,ei bine atunci o sa'ti spunem adevarul pana o sa-l crezi.
—Pedicabo* ,ii sopesc destul de tare ca sa ma auda.
James furios imi dadu o palma.Simt furnicaturi pe obrazul stang si lacrimile mi se preling pe ei fara permisiunea lor.
—Monstrule,spun cu vocea slaba.
James rade si'mi baga acul in bratul stang.
—Adevaratul monstru esti tu,spune si lasa lichidul sa'mi intre in organism iar totul se intuneca in jurul meu.End flashback
M-am trezit acum zece minute din sedare si ma dau jos din pat si ma duc la usa unde e camera video care ma supraveghea.
—Heiii! Lasati-ma sa plec! Am nevoie la baie, idiotiilor! tip la camera si dau cu pumni in usa.
Dau cu pumnii in usa disperata si dau si cu picioarele.
Dupa cinci minute usa se deschide iar pe ea nu intra decat inegalabilul Harry Edward Styles.
Fac doi pasi in spate socata apoi sar pe el furioasa si-l zgariu pe gat dar el ma prinse de antebrate si ma impinge in perete imobilizandu-ma.
—Nenorocitule! Miselule! Tradatorule!.....da'mi drumul,soptesc cu ochii in lacrimi.
Harry slabii stransoarea si-si baga capul intre umar si gat.
—Iarta-ma dar tu mai chemat cand ai spus ca ai nevoie la baie,spune si-i simt zambetul pe pielea mea.
—Da-mi drumul,Styles!spun furioasa.
—Nu inca,spune el.
Exasperata il lovesc pe Harry unde soarele nu rasare iar el face un pas inapoi tinandu-se acolo.Ma intorc si fug pe usa iesiind pe un colidor speriata si vad un lift asa ca alerg spre el si cand ajung la el apas pe buton si astept dar Harry ma prinde din urma si mai apas inca o data pe buton dar doua maini imi prinde talia si ma luara pe sus punandu-ma pe umarul lui.Ma zbat si-i dau cu pumnii in spatele lui zbatandu-ma.
—Lasa-ma! strig disperata.
—Stii,unele fete si ar da si parul doar ca sa fie in bratele mele.
—Miselule,tradatorule,arogantule,porc,nesimtitu......
Am fost intrerupta de palma lui Harry care facu contact cu fundul meu.
—Cum...indraznesti?! tip si-l musc de spate.
Harry geme de durere dar isi continua drumul pana intr-o camera alba cu mobilier negru si un pat de doua persoane.
Harry traversa camera intrand in alta care se pare ca e baia.
—Ce........
Harry ma privi rece.
—Snow de azi stai cu mine in camera si din cate imi amintesc ai spus ca vrei la baie asa ca te las dar nu inainte de a'ti spune ca daca vrei sa faci dus gasesti prosoape in dulapul de sus,spune si iese.
Imi fac treburile si intru in dus spalandu-ma pe corp cu gelul lui de dus de menta si atunci cand imi sapunesc parul se aude o bataie in usa deschizandu-se fara acordul meu.
—Snow ti-am adus haine vezi ca le pun pe calorifer,spune Harry.
Slava Domnului ca exista cabine de dus.
—Mersi dar IESI AFARA! tip.
El rase si iesi iar eu imi termin dusul repede si ies din dus infasurandu-ma intr-un prosop mare negru si merg la oglinda si tastez pe imaginea unde e uscatorul pentru par iar un aer cald se invarte in jurul parului meu care se usca usor.Dupa doua minute parul meu era uscat asa ca ma imbrac in hainele pe care mi le aduse Harry in care constau un tricou negru de al lui care-mi ajunge pana la coapse si o pereche de boxeri rosii tot de ai lui.
Ies din baie si-l gasesc pe Harry în pat citind cartea mea, doar intr-o pereche de pantaloni de trening gri expunandu-si la vedere tatuajele de pe corp.
Stau in usa privindu-l neputiincioasa pentru ca nu stiu ce sa fac.Harry isi ridica privirea din carte si ma privi amuzat.
—Hai in pat Victoria Snow.
Ma duc spre pat si ma asez pe marginea din dreapta patului si privesc usa care e codata.Cred ca as putea sparge codul care in mod evident e format din 12 numere.
—Nu incerca Cromwell pentru ca de data asta n-ai sa reusesti sa scapi de aici decat peste cadavrul meu,spune furios probabil din cauza loviturii.
Imi iau cu greu privirea de la usa si-l privesc pe Harry.
—De ce ma tine'ti aici? il intreb.
Harry ma privi serios.
—Pentru ca esti o convergenta alpha.
Asta ma infurie si ma ridic in picioare.
—Uite care-i treaba Styles ori imi spui ce inseamna asta ori iti jur ca maine te trezesti fara mine!
Harry ma privi uimit atunci cand isi dadu seama ca nu glumesc.
—Convergent alpha e termenul pentru........Uite,stii ce inseamna porferie? ma intreaba oprindu-se din explicat.
Clatin din cap in semn de nu.
—Ei bine,porferia e o boala care e usor asociata cu vampirismul......
—Vampirismul?! il intreb indignata si socata in acelasi timp.
Harry imi arunca o privire gen ,,nu ma mai intrerupe” .
—Porferia e o boala ereditara care are sintome care se asociaza cu vampirismul ca de exemplu,piele e nefiresc de alba,canini ii sunt usor mai lungi decat cei obisnuiti,piele fiind foarte sensibila la razele soarelui si ca sa scape de durerea bolii cei afectati sunt nevoiti se bea sange ca sa'si amelioreze durerea iar alti mor sau mai bine zis intra intr-o coma profunda care dureaza circa 3 zile.
Il privesc confuza.
—Și ce legatura are asta cu mine?
Harry ma privi ezitand.
—Acum vine partea grea..............Hei ce mai faceti?
Capitolul este needitat asa ca imi cer scuze pentru eventualele greseli.
Pedicabo*=Dute dracu.(lb.latina)
Deci cartea va avea unele cuvinte urate in lb.latina din moment ce Snow vorbeste fluent latina,germana si franceza dar aceste limbi nu se mai folosesc in 2085.Singura limba fiind engleza.Parere?
:)Un An nou fericit si plin de bucurii si dorinte implinite!♥
CITEȘTI
The Convergent [H.S Fan Fiction]
FanficLa ce sa te mai astepti in 2085 unde tot ce tinea de trecut disparu sau aproape tot..... Ce ai face daca rasa ta ar fi infectata cu porfirie? Iti spun eu, nimic. Dar ce ai face daca ai traii in minciuna? Sau ce ai face daca ai fi atacata intr-o bibl...