Buna! Am revenit! Va rog sa nu ma omorati ,desi stiu ca o merit pentru ca am intaziat atata dar stiti cum e, e vara si incerc sa profit de ea.😂😂😂😂😂
Nu voi posta atat de des desi nu prea am facuto.Sorry.Sper sa va placa capitolul si imi cer scuze pentru greseli .
Va astept parerile voastre, bye-bye. 😜😂💜
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
DIN CAPITOLUL ANTERIOR:
Ma asez in leagan si-mi amintesc viata mea de dinainte unde chiar daca parintii mei nu erau cu mine eram totusi fericita dar asta pare imposibil acum.
Acum sunt un monstru,un experiment care va muri curand.
O mana imi astupa gura iar alta imi pune un cutit la gat.—Shht frumoaso si acum asculta-ma,ai inteles?
Incuviintez speriata iar lacrimile ameninta sa-mi iasa.
—Ridicate....asa vezi ca ne putem intelege,spune si-l privesc mai bine si uimita constat ca e coleg cu mine la avansati si ca e acelasi tip care ma bruscat pe scari.
Tipul isi lipi buzele scarboase de gatul meu si ma imobilizat cu spatele de un stejar si incepu sa-si plimbe mainile libidinoase pe corpul meu.Ma zbat si rauri de lacrimi imi strabat obrajii.
—Lasa-ma in pace! tip scarbita.
Monstrul ma musca puternic de gat.
—Taci iubire,daca mai vrei sa traiesti desigur,maraie si simt firicele de sange strabatandu-mi gatul iar el incepe sa le linga scotand cel mai scrbos sunet .
Incremenesc si incerc sa-mi fac un plan de evadare.Daca folosesc puterile pe el isi va da seama ca sunt o impostoare si nu o adevarata porfera ,monstrul incepu sa-mi sfasie camasa iar atunci am tipat.
—Ajutor!!! tip iar tipul imi dadu o palma peste fata.
—Taci tarfo! maraie.
Se terase in spate si incepu sa-si desfaca cureaua.Am încercat sa fug dar el se impinse in mine si incepu sa-mi ridice fusta.
—AJUTOR Va .... !!!! tip si el ma intrerupe lipindu-si buzele de ale mele.
Inchid ochii si incep sa atrag lumina spre mine ca sa-l atac de m-am blocat sau mai bine zis paralizat cand el ma atinse cu mana acolo apoi imi musca gatul si incepe sa suga sange lundu-mi viata din corp.
Tot ce pot sa fac e sa simt dar nu ma pot misca.
Plang in hohote cand se apasa pe mine si am putut sa-i simt juniorul apasandu-mi pelvisul.Deodata totul dispare si pentru o secunda am crezut ca am murit dar am auzit vocea care imi e atat de familiara,deschid ochii si-l vad pe Harry peste monstru dandu-i pumni si înjurându-l.
Monstrul nu mai se misca iar eu m-am panicat.—H-harry! Spun incet dar fu deajuns ca sa se opreasca exact cu pumnul la cativa centimetri de fata monstrului.
Harry se ridica de pe tip si-l privi cu ura si furie ochii lui devenind negri complet.
—Nenorocitul dracului daca te mai atingi de fata mea te distrug si iti jur ca Iadul o sa fie mai placut fata de ce o sa se intample cu tine! zbiara Harry .
Picioarele imi cedasera si am aterizat cu fundul de pamant.
Harry veni la mine si ma imbraca cu geaca lui apoi ma lua in stil mireasa iar eu imi bag capul la pieptul lui tremurand.—Shh iubit-o, imediat plecam de aici,imi sopteste bland .
—Multumesc Harry,murmur pierduta.
—Ce i-ai facut!?! o aud pe Six tipand iar sunetul ma facu sa gem indurerata si-mi imping fata in pieptul sau.
—Date din calea mea blondo! spune dur si pleaca de langa ea.
CITEȘTI
The Convergent [H.S Fan Fiction]
FanfictionLa ce sa te mai astepti in 2085 unde tot ce tinea de trecut disparu sau aproape tot..... Ce ai face daca rasa ta ar fi infectata cu porfirie? Iti spun eu, nimic. Dar ce ai face daca ai traii in minciuna? Sau ce ai face daca ai fi atacata intr-o bibl...