C a p i t o l u l XVI

78 5 4
                                    

Snow POV'.

Alerg prin padure fugind de Ei ,m-au mintit iar acum ma vor moarta pentru ca sunt diferita.
Ina avea dreptate, in lumea asta nu poti avea incredere in nimeni.
Rana deschisa din abdomen durea ca naiba iar sangele nu inceteaza sa se opreasca asa ca trebuie neaparat sa gasesc sange.
Ma impiedic de o radacina si pic rostogolindu-ma la vale si ma opresc intr-un boschet.
Silita de puteri ma opresc ghemuindu-ma si inchizand ochii.
Pasii se auzeau insemnand ca sunt aproape, cu ultimul gram de putere imi creez un scut ca sa imi mascheze urmele, mirosul si corpul de privirea lor.

-La naiba! Am pierdut-o! Scorpie mica!Cand o prind o sa i-o.......

Se auzeau vocile lor deasupra mea.O trosnitura umplu padurea facand ca animalele sa fie agitate.
Pe langa mine trece un sobolan dar sunt prea slabita si insetata ca sa-mi pese ce e.
Imi scot coltii si duc sobolanul la gura si încremenesc cand ii aud vocea.

-Daca va mai aud vorbind asa despre ea o sa regretati acum cautatio! Nu e departe! STIU ca nu e departe.

Inghet.Era El singura fiinta pe care am iubito vreodata dar cum spune Ina:,, in supravieţuire trebuie sa uiti trecut dar mai ales trebuie sa lupti pentru propria viata".
El ma tradat,mintit, inselat si mai ales mi-a impietrit inima.

-Hai Cromwell! Iesi de ori unde ai fi......stiu ca esti aici,ii aud vocea langa mine.

Deodata simt o mana pe umar iar una la gura,speriata incep sa ma zbat.

Snow,aud o voce soptindu-mi.

Snow.....

Snow....

-SNOW! TREZESTETE ALTFEL JUR CA MA DUC DUPA NENOROCIT SI-L UCID! il aud pe Harry tipand.

Deschid ochii si ma ridic repede lovindu-ma de ceva tare si pic inapoi in pat.

—Auu! il aud pe cret.

Fruntea imi pulseaza si ma doare .Il privesc pe cret si vad ca nu-si schimbase pozitia.

—Da'te de pe mine idiotule! Tip si-l imping.

Ma ridic in capul oaselor si-l gasesc pe cret pe jos tinandu-se de cap cu o mana si mormaind niste injuraturi .Zambesc amuzata si incep sa rad.

—Ce faci acolo?

—Ma dau cu barca,vrei sa vii?

Rad mai tare iar usa se deschide Jamie intrand pe ea.
Incremeneste in prag si ne priveste banuitor .

—Ce sa intamplat aseara? intreaba el.

Brusc imaginile cu cocktail-ul, dansul,Harry si tipa aia,gradina,aproape violul ,monstrul,eu sarutandu-l disperata pe Harry,respingerea lui apoi sarutul.Toate astea imi venira in minte in acelasi timp.

—Vezi ce ai facut?! De ce nu puteai sa taci dracului si tu o data in viata? Acum plange! striga Harry la fratele sau.

Imi duc mana la obraz si simt ceva umed. Ma enervez si ma ridic din pat ducandu-ma la sifonier de unde imi iau un maieu si o pereche de colanti plus lenjerie.

—Sa ma anuntati cand terminati odata cu telenovela asta si revenim la chiestii mai importante,le spun si intru in baie.

Imi fac un dus incercand sa sterg urmele jegului de fiinta. Gata,sa terminat cu Snow cea fricoasa si neajutorata care nu are voie sa faca sport. De acum inainte o sa le arat de ce sunt in stare si o sa o gasesc singura pe Ina si nu-mi pasa daca le ies sau nu de sub ordine si o sa mor dar o sa le aflu adevaratul motiv pentru care ne-a trimis aici pentru ca eu nu vad brute iar Six imi spuse ca sunt multe orase asemenea acestuia in care porferii traiesc in armonie.
    Domnul Tomlinson trebuie sa ne ascunda ceva adica in mod sigur nu e tatal meu poate ca eu si Louis semanam dar cu Des nu seaman mai deloc.
   Oricum trebuie sa o gasesc pe Ina poate ea imi v'a spune mai multe.Ii aud pe baieti tipand unu la altu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 02, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Convergent [H.S Fan Fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum