HARRY POV'.
—Ce cauti aici?! ma rastesc la ea.
Tresare speriata biletul scapandu-i printre degete,ma privi cu ochii aia mari caprui-verzui.Hmm se pare ca iesise din convergenta.
—Te intreb din nou si nu ma face sa o repet Snow, ce dracu cauti aici?
Ea se incorda incrutandu-se.
—Nu e problema ta! Dute la Jessica ta si lasa-ma in pace!
O privesc zambind.Deci pitica e geloasa.
—Se numeste Jenn si nu ca ar fi problema ta dar tocmai e in dus.
Ea se inrosi de furie.
—Te urasc!Pleaca si lasa-ma in pace odata!
Ii iau cutia si plec furios.
Nu pot sa cred ca a zis ca ma uraste,mai ales dupa noaptea trecuta.Ajung in camera noastra, adica a mea, si o gasesc pe Jenn in tricoul meu.—Buna iubitule!
Ma incrunt si ridic o spranceana amuzat.
—Cine a zis ca sunt iubitul tau?
—Am crezut ca.......
—Ai crezut gresit acum pleaca!
—Dar.....
—AM ZIS IESI! zbier la ea.
Ea isi indrepta spatele si-si lua hainele si pantofii dand sa mearga la baie.
—Stai!
Ea se intoarse cu o fata plina de speranta.
—Poti sa pastrezi tricoul.
Jenn imi arunca o privire ucigasa.
—O sa regreti asta Edward! imi spune si pleaca.
Ma las oftand pe pat si inchid ochii.
Cat de bou pot sa fiu? Am pierduto si pentru ce? Pentru singurul fapt ca am vrut sa-mi satisfac nevoiile.—Ia zi fratioare,tu mai ai o farama de creier? ma intreaba James intrand in camera.
Imi pun perina pe cap.
—Pleaca!
—Stii macar unde am gasito?
Tac.
—Am gasito alergand spre lacul orasului plangand.
—Nu-i problema mea!
—Tu macar o iubesti? Adica acum cateva saptamani erai gata sa ma renegi pentru ea...ce sa schimbat acum?
Imi iau perina de pe fata si-l privesc batjocoritor.
—Ce fratioare,o fi ca-ti place de ea?
—De placut o plac ca pe o sora dar mai mult nu,iar tu esti un idiot daca il asculti pe Tomlinson.
—Pleaca! urlu la el.
James ma privi uimit, dar se conforma.
Eu nu pot iubi sunt un monstru asa am fost mereu.
SNOW POV'.
Au trecut 5 zile iar mansarda deveni camera mea ,doar cu ajutorul baietiilor si a lui Six si Dani.
Peretii sunt albi cu exceptia unuia unde am pictat un peisaj de toamna iar tavanul e albastru indigo cu stele fosforescente, iar mobila e alba e pictata cu frunze,patul fiind de doua persoane si sa nu mai spun ca am lacuit podeaua de lemn si am pus un covor alb si James mi-a atarnat un leagan alb impletit de tavan.Am pastrat tablouriile si le-am pus pe un perete alb. Camera e perfecta.
Azi e petrecerea lui Naill si intr-o ora trebuie sa plecam.
Mi-am luat o camasa alba si o fusta neagra,parul l-am lasat liber si mi-am luat tocurile negre:
CITEȘTI
The Convergent [H.S Fan Fiction]
FanfictionLa ce sa te mai astepti in 2085 unde tot ce tinea de trecut disparu sau aproape tot..... Ce ai face daca rasa ta ar fi infectata cu porfirie? Iti spun eu, nimic. Dar ce ai face daca ai traii in minciuna? Sau ce ai face daca ai fi atacata intr-o bibl...