Capitolul VIII

120 10 0
                                    

La media e James Styles

  Dar ea face un glob de lumina gata sa arunce in mine.....

—AJUNGE! tipa o voce groasa de barbat.

  Ne intoarcem speriate si gasim un barbat imbracat intr-un costum negru iar in spatele lui sunt James si Louis privindu-ne amandoi amuzati.
  Harry ma trage de langa Briana iar James o ia pe ea de langa mine.Louis sta langa barbatul ce tocmai a tipat la noi,il privesc cu atentie si observ ca seamana putin intre ei.Harry ma mangaie pe brat incet iar James o scoate pe Briana afara din sala.

— Ce se intampla? ii intreb confuza.

—Buna ma numesc Des Tomlinson,spune barbatul zambind.

—Tatal meu,completez eu fraza nerostita.

—Da,spune el cam stanjenit.

James se intoarse inapoi dar avea obrazul drept rosu.Harry observa si pufneste amuzat.

—Esti bine? il intreb pe James.

El imi arunca o privire de gheata.

—Da,spune rece iar Harry maraie la el.

Tata si Louis ne privesc amuzati de situatie.

—Deci tata am auzit ca maine o sa dai un bal in cinstea mea,ii spun.

Ma priveste zambind si ma trage intr-o imbracisare.

—Da,de ce intrebi?

—Care sunt sansele sa te razgandesti?

—Mi'a spus Louis si sansele sunt de 0% .

Il privesc pe Louis peste umarul tatei.

—Ai spus ca vom merge la cumparaturi dupa antrenament,ii amintesc.

Louis isi loveste fruntea cu mana stanga.

—Am uitat,spune si ma ia de langa tata si ma taraste dupa el.Scuze tata dar magazinul se va inchide peste doua ore si va dura ceva pana o sa'i gasesc o rochie.

Le fac cu mana pana cand ajungem  in lift.Louis imi da drumul si tasteaza nivel 5.

—Tu iti dai seama ca sunt transpirata si imbracata intr'o bustiera si colanti,nu?

Louis isi da bluza gri de trening jos si 'mi o da mie.

—Ia asta,spune.

—O sa ti'o murdaresc,il previn.

—Nu'mi pasa atata timp cat nu'ti mai vede nimeni sanii,spune serios si'i dau un pumn ,,prietenesc” in brat.

—Au!Fiara! imi spune in timp ce'mi iau bluza lui pe mine.

—Cap sec,ii spun.

—Deci tu si Harry ,hmmm.

—Nu e nimic intre noi.

—Snow te iubesc dar tu chiar nu vezi ca te place?

Pufnesc in ras.

—Harry sa ma placa? Buna gluma,uite suntem doar prieteni si l'am iertat pentru minciuni dar doar atat nimic mai mult.

—Am fost de la inceputul certei voastre cu Briana, in sala si trebuie sa spun ca sunt mandru de tine.

Ma inrosesc.

—Multumesc,ii spun.

—Adica sa parezi loviturile ei cu atata precizie si sa'ti activezi harul, e de necrezut mai ales pentru ca esti o incepatoare,maine in mod clar incepem antrenamentul.

The Convergent [H.S Fan Fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum