—Asta-i aiurea! le spun baietiilor cand intram in sala de bal unde aproape toate femeile si fetele erau îmbracate prea vulgar adica rochii care pot fi luate drept maieuri lungi dar barbatii erau in regula dupa parerea mea.
Am decis sa vin cu fratii Styles pentru ca Louis e ocupat cu tata sa intampine invitatii.James chiar pare a fi de treaba dar sa nu uitam ca pare.
Mergem la masa cu gustari si Harry imi da un pahar cu sampanie in timp ce-si iau si el si James.
—Multumesc dar eu nu beau,le spun.
—Ia o inghititura din politete,imi spune James.
Il privesc pe James in timp ce iau o inghititura din bautura accidulata.
Incepu sa cante o melodie lenta si vad barbatii luand femeile la dans dar eu raman cu gasca mea.
Imi pun capul pe umarul lui Harry si mai iau o inghititura din sampanie iar James invita o fata la dans lasandu-ne singuri pe mine si Harry.— Vrei sa dansezi? ma intreaba Harry.
Dar eu privesc balconul unde soarele e pe cer.Doamne ce imi doresc sa simt lumina lunii si sa privesc stelele asa cum sunt descrise in carti.
—Nu,ii spun .
—Ce ai zice daca am merge pe acoperis mai tarziu?
Ma intorc spre el si-i zambesc.
—Desigur,spun.
L-am iertat pentru tot ce a spus sau facut ceea ce e important e ca il am langa mine in cele mai grele momente adica orice alt baiat ar pleca imediat ce as fi ajuns la bal dar el a ramas cu mine.
—Vrei sa dansezi draga mea? Il aud pe tata in spatele meu.
Ma intorc si-i iau mana urmandul pe ringul de dans.
Muzica incepu sa rasune in sala si incep sa execut pasii de dans—Arati exact ca mama ta,imi spune.
Ii zambesc trist.
—Abea astept sa se trezeasca,ii spun.
—O sa se trezeasca curand,imi spune tata.
Tacem cateva clipe si ma uit peste umarul tatei si-l vad pe Harry dansand cu o bruneta.
—Draga mea trebuie sa'ti spun ceva,il aud pe tata.
Il privesc pe tata intrebator.
—Stiu ca acum vrei sa fi alaturi de mama ta dar maine va trebuii sa pleci afara in misiune impreuna cu echipa Four si James.
Ma opresc din dansat nervoasa.
—Perfect! Hai mai spune-mi ce o sa se mai schimbe in viata mea?! O sa am mai multe puteri decat am acum sau o sa mai fiu mintita?
Tata ma priveste tacut asa ca ma intorc si fug la lift urcand pe acoperis.Ma asez pe marginea acoperisului si privesc campul de forta care imita lumina solara.
Totul parca e un cosmar.Vreau sa ma intorc la viata mea simpla in care acum stateam cu Aya si ne uitam la un film sau il ajutam pe Teodor cu cartile sau incercam sa gasesc codul de la experimentul X al parintiilor mei sau............—Hei,il aud pe Harry langa mine.
Imi ridic privirea iar Harry se aseaza langa mine.
—Esti bine? Ai plans,spune iar ultimele cuvinte au iesit cu o voce suparata.
Imi pun capul pe umarul lui si privesc orasul tacuta.Londra sa schimbat extrem de mult fata de acum 70 de ani,totul e asa de......diferit.
O rafala de vand ma acopera si ma face sa tresar iar pielea sa fie ca de gaina.—Iti e frig? ma intreaba Harry.
Imi ridic capul de pe umarul lui si incuvintez iar el isi da sacoul jos si mi'l pune pe umeri apoi ma trage mai aproape de el.
—Imi vreau viata inapoi,ii spun.
Harry ofteaza.
—Cred ca e greu sa traiesti in minciuna ca apoi sa te trezesti ca totul e opusul tau dar in opus poti chiar sa te gasesti pe tine insati.
—Poate ai dreptate.
Stam pe acoperis tacuti un timp iar ceasul batu la ora 12.
Harry se ridica si-mi intinse mana.—Este tarziu iar maine ne trezim la 7 AM,imi spune.
Ii iau mana si-l urmez la lift.Casc somnoroasa si ma sprijin de peretele liftului.
—Harry?
—Da?
—Imi e frica.
—De ce?
—Daca nu reusec in misiune?
—Nu'ti face griji esti cea mai buna incepatoare din cate am vazut.
—Si ai vazut multe? il intreb curioasa.
—Da dar niciuna nu se compara cu tine.
Ma inrosesc iar usiile liftului se deschid la etajul nostru.
Mergem spre camere iar eu ma impiedic de propiile picioare si dau sa pic dar ma prinde Harry.—Urasc tocuriile! ii spun cand imi recapat echilibrul.
Harry rade si ne continuam drumul pana in fata camerei mele.
—Noapte buna pitic,zice si ma saruta pe frunte luandu-ma pe nepregatite.
—Noapte buna,ii spun si ma intorc deschiizand usa si intru in camera.
Maine va fi cea mai grea zi din viata mea,imi spun si intru in baie.
Termin tot ce tine de igiena si piajamale si ma pun in pat si ma pun in pat gandindu-ma la Harry.
,,Te gandesti la mine pitic?” aud vocea lui Harry.
Incremenesc si ma ridic privind in jurul meu speriata.
—Harry? intreb dar nu primesc nici un raspuns.
Poate 'mi sa parut,gandesc si incerc sa adorm.
,,Nu 'ti sa parut, spune razand in mintea mea.
Ce cauti in mintea mea ? tip enervata
Pai am intrat intamplator si am auzit ca te gandesti la mine.
Sunt sigura ca nu ai intrat atat de «intamplator» ii spun sarcastica.
Bine eu ma pun la somn.
Harry stai!
Ce?
Cati stiu ca noi putem vorbi asa?
Noi doi si James .
Bine.
Noapte buna.
Noapte buna”
Si cu astea pic intr-un somn adanc.
Hei hei hei ce mai faceti?
Stiu ca e cam plictisitor capitolul si cam scurt.
* ! Imi pare rau dar o sa postez doar atunci cand pot pentru ca sunt ocupata cu niste examene pentru a merge in Germania in practica cu scoala, asa ca scriu atunci cand pot.
P.S.Imi cer scuze pentru eventualele greseli.
Bye.
CITEȘTI
The Convergent [H.S Fan Fiction]
Hayran KurguLa ce sa te mai astepti in 2085 unde tot ce tinea de trecut disparu sau aproape tot..... Ce ai face daca rasa ta ar fi infectata cu porfirie? Iti spun eu, nimic. Dar ce ai face daca ai traii in minciuna? Sau ce ai face daca ai fi atacata intr-o bibl...