O lume de metal inconjurata de un zid facut din titan gros de 5 metri si inalt cat un zgarie nori cu un scut de protectie in jurul sau asta e lumea mea,refugiul meu,Sectorul C asta a devenit New York-ul inca din 2035 dar asta a fost acum 50 de ani pe cand bunicii mei erau doar niste adolescenti,dar asta e alta manacare de peste pentru ca nu mi-am cunoscut bunicii si ca sa nu mai spun ca parintii m-au abandonat cand aveam 12 ani ca sa plece in cercetare pentru laboratorul stiintific in Sectorul A si nu s-au mai intors.
-Domnisoara Cromwell,spune Doamna Smith atragand toate privirile colegiilor asupra mea.
Imi ridic privirea din caietul de fizica unde mai mult desenam decat luam notite.
-Da?
-Te rog repeta transformarile de stare spuse de mine.
-Transformari cvasistatice,necvasistatice,reversibile si ireversibile,spun repede si ma intorc la caietul meu.
-Bun,spune rece si'mi priveste desenul cu o fata impasibila apoi pleaca de langa banca mea si continua lectia cat eu imi terminam desenul.Nu trecura nici zece minute ca se suna de iesire,toti colegii iesira din clasa entuziasmati ca sa mearga la ora de sport sau antrenamete dar eu nu.Parintii mei insistasera sa nu fac sport,antrenamente sau sa dansez asa ca atunci cand se tine ora de sport eu merg in arhiva scolii unde citesc cele mai vechii si singurele carti care au ramas in lume.
-Buna seara Victoria,ma intampina domnul Teodor.
Ii zambesc batranelului care-mi e ca un bunic.
-Buna seara Teodor,spun si-l sarut pe obraz.
-Ce citesti astazi? ma intreaba.
-Pai am citit tot ce a scris Dicken's si Deveraux asa ca o sa iau Romeo si Julieta,spun si ma duc la rafturile cu,carti din 2010 unde mai au doar un exemplar din aceasta carte.
Iau cartea si ma duc la birourile unde sunt calculatoarele asezandu-ma in cel mai retras birou si deschid computerul.Intru in baza de date a L.S.A (Laboratorul stiintific alpha) si caut experimentul Z:Celebrii oameni de stiinta Xander si Alice Cromwell au inceput experimentul Z in 17 Februarie 2067 iar de atunci ei continua sa gaseasca antidotul pentru virusul numit de certetatori Sindromul Z....
Caut folderul in care tata a pus rezultatele analizelor si experimentului dar e codat iar ca orice Haker ,stiu parola iar aceia e V******A. Copiez folderul pe stick si astept sa se incarce,ajunge la 98 % cand o mana ma prinde de brat si ma tranteste la pamant iar impactul capului meu cu podeaua fu dureros.Ma ridic in picioare ametita si-mi duc mana la cap,il privesc pe idiotul care ma aruncat si gasesc un tip imbracat in negru,saten cu parul cret iar ochii,ei bine nu'i vad pentru ca tipul imi citeste folderul.Ma strecor incet si'mi iau stick-ul,cartea si geanta.
-Computer Opreste'te! strig iar ecranul se stinse facand ca tipul sa dea cu pumnul in masa.
Ma intorc la 180 ° si o iau la fuga spre iesire.Trec pe langa Teodor care ma privea confuz.Ies din scoala si trec strada ca sa ajung la metrou,ajunsa in metrou ma asez gafaind.Ce o fi vrut tipul ala de la mine? Auch,capul meu! gandesc ducandu-mi mana la cap si simt ceva lipicios.Pisici! Sangerez! .
-Statia 2,o zi placuta! se auzi in difuzoare.
Imi iau geanta si ies din metrou alergand in zgarie norul in care locuiesc.Sper ca am scapat de ciudat.Ajung in fata usii si apas pe ecranul din dreptul usii unde imi scaneaza amprenta iar usa se deschide cu un mic click.Intru si nici bine nu se inchide usa ca sunt lipita de ea si mai sunt doar cativa centimetri si fata mea si a lui se ating.Il privesc ingrozita in ochii de jad.
-Ce vrei la mine? il intreb ragusita.
-Stick-ul,spune cu o voce joasa si ragusita.
Ma incrunt si'mi duc geanta la spate si ma lipesc in adevaratul sens al cuvantului de usa.Tipul observa si ma imobilizeaza iar eu imi pun mainile pe pieptul lui si'mi ridic privirea furioasa.
-Nu iti dau nimic,spun si'l imping dar el nu se misca de loc.
El zâmbi cu jumatate de gura si'si lasa capul pe gatul meu sufland aer cald peste pielea mea dezgolita.Ma trecu cu fiori pe sira spinarii.
-Lasa-ma in pace! tip eu.
-Da'mi stick-ul si te las.
-Nu e al tau,spun.
El isi ridica capul si ma privi in ochii.
-Dar nici al tau.
Asta ma infurie la maxim si'l imping cu o forta nefireasca mie iar de data asta reusesc sa'l dau de pe mine.Tipul facu trei pasi inapoi si ma privi amuzat.
-Iesi afara!
Iar tocmai cand vroiam sa'l scot afara imi suna telefonul,il privesc intrebator pe tip nestiind ce sa fac,dar el imi face semn sa raspund asa ca apas pe micul ecran al bratarei iar in fata noastra se proiecta holograma unei femei frumoase care imi pare ciudat de familiara.
Femeia ne analiza pe amandoi si zambi.
-Agent Styles vad ca ai gasito pe Victoria.
Tipul o privi uimit pe ea apoi pe mine si ma analizeaza pentru prima data.Il ignor si ma intorc spre femeie dar nu inainte sa vad un zambet apreciativ din partea lui Styles.
-Cine esti si cum de'mi stii numele? o intreb.
-Sunt Kim Red consul Sectorulului A,spune femeia.
O privesc uimita nevenindu-mi sa cred ce aud.
-Dar esti femeie! izbucnesc fara sa vreau apoi ma rosesc rusinata.Scuze.
Doamna Red incepu sa rada.
-Nu'i nimic copila,spune zambind.Acum sa trecem la treburi mai importante.
O privesc curioasa iar ea ma priveste serioasa.
- Victoria avem nevoie de tine.
-Sigur cu ce sa va ajut?
-E vorba de parintii tai.
-Ce sa intamplat? Vin acasa? intreb confuza dar cu speranta.
Ezita.
-Parintii tai.....sunt morti.-Ce?
Imi fuge pamantul de sub picioare la propriu pentru ca fundul meu facea contact cu pamantul daca nu ma prindea Styles la timp. Il privesc uimita si ma ridic din bratele lui.
-Multumesc,spun.
El ma privi nonsalant.
-Cum zici tu.
Imi ridic mana si'o privesc pe Doamna Red.
-Ce trebuie sa fac? o intreb hotarata.
Doamna Red imi zambi amar.
-Ce ti-au spus parintii tai despre locul de munca? intreaba Styles.
-Doar ca sunt chimisti iar atunci cand au plecat m'au pus sa le promit ca nu o sa alerg sau o sa fac vreun sport vreodata si ca ei trebuie sa plece la laboratorul stiintific alpha din Sectorul A pentru un experiment.
-Si totusi pari in forma,murmura Styles.
Il privesc furioasa si ma intorc spre Doamna Red.
-Deci?
-Va trebui sa vi in Sectorul A impreuna cu Agentul Styles.
Il privesc pe Styles confuza.
-Dar de ce nu le trimiteti cenusa aici si de ce trebuie sa vin eu?
Doamna Red ma privi serioasa.
-Vei afla cand veti ajunge aici.
-Dar scoala?
-Te transferam in Sectorul A iar maine seara veti lua trenul 1256 A/turbo spre Sectorul A.Ne vedem in A.
-Da Doamna Red.
-Kim.
Incuvintez iar ea dispare.Ma sprijin usor de usa si incep sa plang pentru cateva minute bune.
-Ati promis ca va veti intoarce in viata la mine,murmur franta de oboseala si pe jumatate adormita.
Doua maini ma luara pe sus in stil mireasa iar eu imi intredeschid ochii si'l privesc intetosat pe Styles.
-Multumesc,murmur si'mi bag capul la pieptul lui adormind dar nu inainte sa simt ceva asemanator unor buze pe tampla.Buna! Deci e prima mea carte de acest gen asa ca va rog sa-mi lasa'ti un com. Daca vreti s'o continui sau nu.
Va pup :*
CITEȘTI
The Convergent [H.S Fan Fiction]
Fiksi PenggemarLa ce sa te mai astepti in 2085 unde tot ce tinea de trecut disparu sau aproape tot..... Ce ai face daca rasa ta ar fi infectata cu porfirie? Iti spun eu, nimic. Dar ce ai face daca ai traii in minciuna? Sau ce ai face daca ai fi atacata intr-o bibl...