Sper sa va placa :)
In caz de rebeliune experimentul va fi executat.
Privesc ultima actualizare si vad ca astazi la 8:00 AM a fost actualizata.
Inchid leptopul punandu-l pe scaunul de langa mine si-mi strang genunchii in brate dand frau lacrimiilor.Sunt singura,toti ma urasc si se pare ca ma vor moarta.Mama e in coma,tata adica Xander e mort iar eu nu mai stiu cine sunt.Toti m-au tradat si folosit.
Privesc cerul instelat.Cel mai ciudat lucru e ca Louis si domnul Tomlinson au spus ca-mi sunt frate si tata, dar in dosar a scris ca Xander e tatal meu si sunt primul copil iar numele meu e Cromwell asa cum stiam si eu.Of,Doamne de ce trebuia sa fie mama in coma?......stai putin......inca nu 'mi s-a spus adevaratul motiv al mortii lui Xander sau de ce mama e in coma.Trebuie sa fie ceva putred la mijloc.Trebuie sa vorbesc cu Harry.
Iau leptopul si ma ridic mergand spre locul pasagerului.Ma asez pe scaun iar Harry imi arunca o privire intrebatoare, apoi se incrunta si priveste in continuare drumul.—Ce vrei? ma intreaba in soapta.
Privesc bordul si vad ca masina are pilot automat,ma aplec si apas butonul pentru pilotul automat.
—Ce faci?!
Il privesc in ochi si-i intind leptopul.
—Citeste te rog,ii soptesc cand il aud pe Louis sforaind.
El ofteaza luand leptopul incruntandu-se cand incepe sa citeasca.
Tace cateva minute iar eu privesc drumul si vad ca ajungem intr-un oras.Tresar la pocnetul pe care-l facu leptopul atunci cand il inchise.—Vom vorbi mai tarziu,imi spune si dezactiveaza pilotul automat.Dute la locul tau.
—Dar....
—Snow......doar dute.
Tac si ma ridic plecand la locul meu.
Harry parcheaza masina pe o strada intunecata si se ridica in picioare.—Trezirea!Am ajuns! striga el.
Tresar si-mi pun leptopul in rupsac in timp ce ceilalti il injura si blesteama pe Harry. Nu l-am iertat daca asta crede'ti doar ca atunci cand mi-a spus ca sa folosit de mine ca sa ajunga la Tomlinson am vazut ca minte.
James se ridica in picioare si fluiera atragandu-ne atentia.—Acum vom cobora, dar nu uitati reguliile:
1.Nu face'ti nimic prostesc ca sa le atrage'ti atentia.
2.Aveti grija sa nu reveniti la forma umana.
3.Trebuie sa ne intrigam.
4.Nu ucide'ti pe nimeni.
5.Trebuie sa va tolerati.
6.Nu le lasati pe Snow si Briana singure.
7.Nu iesiti singuri pe stazi.
—Asta e tot,mami? il intreaba Harry amuzat.
—De fapt mai e ceva.Aici nu mai sunte'ti Snow, Harry, Briana si Louis,va veti folosi al doilea prenume iar eu din moment ce n-am altul,voi fi Derek .Acum lucrurile vor sta astfel: Snow,tu si Louis veti fi fratii Smith iar tu Harry, Briana si cu mine vom fi familia O'Brain ,intrebari?
Toti radem cand auzim numele inventate.
—Unde vom locuii? intreaba Briana privindu-l pe Louis cu o privire de leoaica cand isi prinde hrana in capcana.Saracul.
James zambi si ne facu semn sa-l urmam.Iesim afara si in fata noastra e o casa cu doua etaje, o curte superba si o gradina mare langa padure.
—Bine ati venit la casa familiei Smith-O'Brian,spune si intra in casa.
CITEȘTI
The Convergent [H.S Fan Fiction]
أدب الهواةLa ce sa te mai astepti in 2085 unde tot ce tinea de trecut disparu sau aproape tot..... Ce ai face daca rasa ta ar fi infectata cu porfirie? Iti spun eu, nimic. Dar ce ai face daca ai traii in minciuna? Sau ce ai face daca ai fi atacata intr-o bibl...