BANGTAN BOYS

295 29 4
                                    

__________________U Moona .. neboli doma <3_______________________________________

"Zatím budeš u Namjoona v pokoji než zařídíme ten tvůj , asi tak do týdne by jsi ho mohla mít hotový" usměje se na mě máma a já jen přikývnu "Tak pojd ukážu ti pokoj a budu doufat že ti nevadí že budeš spát se mnou v posteli ale neboj ta postel je strašně moc velká " zasmeje se a jde po schodech , já ho poslouchám a nějak zakopnu o schodek a skoro spadnu , doufala jsem že to nevidel a taky že ne..uuf "Jo mě to nevadí zasměji se a děkuji že jsi mi pomohl s kufrem" vejdeme do jeho pokoje no ted našeho a já vidím tu obří postel a hned na to na ní skočím "Ann? jako vážně" zasměje se "No co ?" zamumlam do polštáře "Ale nic , hele zrovna mi napsal J-Hope že mám jít do studia a že mám s sebou vzít klidně i tebe , kluci by tě rádi poznali" já vyletím v rychlostí blesku a stoupnu si "DO PRDELE JO CHCI JE VIDĚT" trochu víc zařvu a pak hned co si to uvědomím tak se omluvím "No tak .. jdeme?" řeknu a poškrábu se na zátylku "Jo , jdem " zasměje se a pomalu vyrážíme.

______________________Ve studiu_______________________________________________

Vešli jsme do studia , já radši stála schovaná za Namjoonem "Ahojte kluci" řekne Namjoon a hned vejde do sálu a já se furt schovávám za ním "Čus" odpoví všichni sborovně "Ehm , tohle je Annie" řekne a vtáhne mě před sebe "Ehm Ahojte" nejistě zamavám rukou na pozdrav a taky na ně docela koukám jako na svatý obrázek "Ehm , co tak koukáš?" Zasmál se Jimin"No..Ono..to..ja" nevím co říct a Jimin se rozesměje..Nojo kdo by se nesmál když před ním stojí nějaká cosi týpka , neví co říct a vypadá jako největší magor...no co "Nestyd se Ann" zasměje se Moon a hned na to se zeptá "Tak co chcete dělat?" koukne na ostatní "Jelikož máme dnes volno tak by jsme mohli jít do nákupáku" řekne Jin "Ne! Ne! a Ne! , já chci na jídlo a ne lítat po obchodech" řekne Tae a zrovna mu zakručí v bříšku"Nejsem proti" řekne Jungkook a hladí si bříško.. Odsouhlasili jsme to a jeli jsme do KFC.

"Tak co si dáte?" řekne Moon a na to se všichni začnout překřikovat "Hele Moonie vem mi prosím B-smart Itwist a jeden jahodový shake" pošeptám mu rychle a potom odejdu protože mi volá Back

JÁ: Ahooj moje největší lásko , já normalně žiju v sedmém nebi" zasměji se

BACK: Ahooj , tak jak si dorazila ? Jakto že jsi nezavolala a jakto že jako v sedmém nebi?"

JÁ: Promin , jak jsme dojeli tak jsem se porozhlídla po domě a potom jsme jeli za klukama a ted jsme v KFC , ano dojela jsem v pohodě , zdravá a živá a protože jsem s BTS chápeš to??" zasměji se

BACK: Ajoo tak si to tam užij ja budu kančit páá

JÁ: pá

Típnu hovor a jdu za klukama , na stole už bylo jídlo , já si sedla mezi V-ho a Moona a pustila jsem se do jídla..






DALŠÍ DÍL , DOUFÁM ŽE SE LÍBÍ A BUDU RÁDA ZA KOMENT 💬 TAKY BUDU RÁDA ZA -->.

xoxo katt. 💗

Life is change [BTS] CZ (Dokončeno) √ [PŘÍBĚH PROCHÁZÍ ÚPRAVAMI ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat