///Nový učitel///

57.3K 1.2K 152
                                    

Nahoře v médiích trailer, který je originální:) V dalších kapitolách ho najdete pod názvem trailer 2:) Ten první je nepovedený:)

Dneska jsem šla do školy s vědomím, že si poslechnu pár uvítacích keců našeho ředitele k novému školnímu roku, a započnu místo v zadní lavici. Tak, jak to dělám už tři roky. Tenhle ročník je pro mě možná posledním, ale stejně nic zvláštního neočekávám. Má přijít pár nových učitelů, žáků, ale jinak nic. Bude to prostě stejné, jako když jsem ukončovala třetí rok gymnázia, akorát, že tentokrát už budu maturovat a vybírat si svou další etapu života. Vysokou školu.

,,Ahoj, Kelsie,'' přivítala jsem svou nejlepší kamarádku a pevně ji objala.

,,A já jsem vosk?'' zeptal se za mými zády smutně, ale s kapkou humoru v hlase, můj druhý nejlepší kamarád.

,,Nialle,'' výskla jsem šťastně na svého blonďatého přítele a vrhla se mu kolem krku.

,,Si myslím,'' odfrkl si a roztočil mě kolem sebe. Pozdravil se i s Kelsie a nakonec jsme usedli. Do třídy totiž vešel náš ředitel a hned za ním nějaký vysoký, kudrnatý a musím přiznat, že i docela pohledný muž. No, muž. Vypadal tak na pětadvacet.

,,Je sexy,'' pošeptala mi Kelsie.

,,Odkdy se ti líbí ředitel?'' Rozesmála jsem se naschvál a hned se utišila, protože všechny pohledy ve třídě spočinuly na mně.

,,Jsem rád, že jste tak veselá už na začátku roku, slečno Austenová.'' Usmál se ředitel a já sklonila stydlivě hlavu. ,,Chtěl bych Vám představit vašeho nového učitele dějepisu a literatury. Pan Styles před třemi roky vystudoval vysokou školu, takže si myslím, že si budete rozumět.'' Poté se s námi rozloučil a našemu novému učiteli popřál hodně štěstí. Slovo převzal kudrnáč a třída ztichla.

,,Mé celé jméno je Harry Styles a byl bych rád, kdybychom spolu vycházeli. Jelikož jste má první třída, tak to bude pro mě nové, ale já myslím, že se brzy společně poznáme, a tenhle ročník nebude o moc horší, než ten předešlý.'' Všichni jsme se zasmáli a trochu víc se uvolnili. ,,Tak, pro začátek se mi představte a něco mi o sobě řekněte.'' Začalo to po kolu. Moc jsem nevnímala, až když jsem byla na řadě. Vyčkávavě na mně tkvěl pohledem a se zájmem mě pozoroval.

,,Jmenuju se Samantha a je mi čerstvě devatenáct. Ráda čtu, píšu a zajímám se o dějiny. Mým vzorem je Charlotte a Emily Brontëová a Jane Austenová.'' Pár lidí nesouhlasně zamlaskalo, ale on se usmál. Do konce hodiny ze mě nespustil oči a jeho smaragdový pohled mi utkvěl v hlavě po zbytek dne.

Takže....Překvápko! Já vím, že jsem nedopsala ještě Slepčíka, který bude nadále ještě dlouho pokračovat, ale strašně jsem chtěla psát o Harrym A alespoň můžu psát dva příběhy zároveň. Budu moc ráda, když mě zase podpoříte.

♡#I love my teacher||FF-Harry Styles#♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat